| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 634 .. 1266 1267 1268 1269 1270 .. 2514 .. 3757
19.02.13 14:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet
Sorry, aber das geit ja gaaaar nit was die mache!
Wes doch öie wunsch isch e Batze für id Feriekasse de söus doch ou so si.
s isch nid sini ufgab, drüber z bestimme öb dir gnue verdienet oder nid und öb dir öich das dörft wünsche!!
Chadi guet verstah, i würd äue ar tili obe chläbe
Wene ja zB ds Gäud überwise z unpersönlech isch chöisis ja es paar Gäudschine luschtig Verpacke und irgenwie no öppis schribe derzue.... Aber i finde, si düe chli gar blöd!!!!

19.02.13 14:19
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

sobald ich mal charte mache wirds au es inneblatt ha zu geldgschenk, dass mier eus über geld sehr freued wo mier den individuell und vorallem für euses neue schlafzimmer chend bruche. mier wünsched eus das sies geld i eusi charte turte tüend und für all wo no e persönlichi note wend geh machi e seperati charte wo sie e faltahleitig findet :D

19.02.13 14:22
snet 
Re: Bräute 2013

Danke für Eure Antworten. Das ist ja das Lustige, ich habe ja auch eine Alternative geboten, in dem man einen Gutschein beim entsprechenden Reisebüro kaufen kann...

Und es ist nur eine einzige Person (besagter Mailschreiber), der einfach immer absolut dumme und blöde Ideen hat. Er ist halt jemand der nicht so viele Erfolge vorweisen kann und nimmt jetzt das Ganze Vereinsleben total ernst und sieht das als seine Lebensaufgabe an. Letztes Jahr wurde er ja als Präsident abgewählt, weil er einfach zu anstrengend war und hat dann kurzerhand seinen eigenen Verein gegründet?!

19.02.13 14:25
elea 

Re: Bräute 2013

aso snet wenner no gschrebe hend guetschine vom reisebüro send au oke, de fendi sis mail absolut inakzeptabel! wenn er no en alternative bütet zom bargeld wie chont er de ofd idee das er sech no öpis muess öberlegge... dobbel (sorry)! ond dini beschribig vo em passt zom mail!!!!

19.02.13 14:28
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Geld gäh de TZ oder Tätschis:
Also mir hei eus das au überlegt udn ig het Fr. 700.- - 1000.- gäh aber denn ha mir überlegt, dass denn eusi tätschis meine sie miesse so viel mache.. hei mit ihne gredet und abgmacht, dass sie eus nach dr Hz sölle säge was alles gkostet het, resp. wenn sie öbis grössers plane, mit minerä schwöschter sölle luege und mine Eltere. ig find ebe ganz wichtig, dass es klärt isch. Mi Kollegin wo ei wuche vor mir hürotet isch letscht Johr TZ gsi.. S Pääli het ihne gseit si gebe ihne denn s Geld. Si hei ihne s AUto bsorgt und süscht no ganz viel.. isch e stolze betrag gsi und nach dr HZ het s Päärli nie meh drnoch gfrogt. Jetzt stoht das eifach im ruum.. Mir wei genau das nid.
Klar wenn si eifach es paar Ballön bsorged und kärtli denn denk ig ischs jo ok, aber je nachdem was dir erwartet gohts recht is Geld.

@Snet also ig find das e mega Frechheit.. Und s dümmste er schiggts no dir! Ig finds nid frech wenn meh sich Geld wünscht will was weit dir mit Guetschine? Klar ischs persönlicher aber, was wenn dir se nid ilösed und si mir ehrlich wieviel vo eus hei dahei Guetschine wo scho älters si und noni brucht worde si. Ig find wenn si eus wei öbis schenke denn ischs ok aber bitte das wo mir au wei udn süschts löhts lo si.
Mi schatz het zu sim 30. vo zwoine Päärli e Guetschin für es WE becho, bi hüt hei mir de nid chönen ilöse will s mit ihne zämmä wer.. was bringt das? nüt! entweder buechsch grad oder lohschs loh si!

19.02.13 14:29
valey 

Re: Bräute 2013

ich verstos au ned so ganz

au bargeld chamer schön verschänke... zb en rose neh und us hunderternötli schmätterlinge bastle und drahänke xD isch ja ned unpersönlich

19.02.13 14:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

isch echt krass wie sich d'lüt immer verchrampfed weg dene geldgschänk!!
mir wüsched eus au ateile a eusi flitterwuche. han mir aber au scho vo gwüssne müesse alose: ja und suscht, chammer eu nüt anders schänke? ich wür unbedingt no öpis materiells ufd liste nä, damit die wo kei geld wend schenke eu nöd eifach suscht no en seich chaufed!!!!
ich find das voll müesam und die ussage nerved mi au. wenn das doch euse wunsch isch, denn chammer das doch eifach akzeptiere, nöd? voll doof... mir händ au eusne eltere gseit, dass wenn öper sie fröged nach idee, wills eus kei geld wend gä, denn sölleds es nomal usdrücklich säge, dass mir eus die reis wünsched!!

19.02.13 14:33
Nemo 

Re: Bräute 2013

bi mine fründe hani kei angst. da isch das scho recht verbeitet it geldgschenk. au bi geburtstät usw..
mir sammled oftmals für öpis grössers. tauchusrüstig, de kolleg für neui pneu, die eint für e spiegelreflexkamera usw...
ich glaub es sind meh die verwante und ältere lüt wo chli schwierig werded tue.

19.02.13 14:33
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Guetschiine
Guetschiine findi scho ok - wes Brutpaar seit für weles Gschäft oder so
Mi GG het zu sim 30ische (mittlerwile 4,5 jahr här) ou e huufe Guetschine becho. Unter anderem e Wellnessguetschin für is Tirol vo sire Mueter. Jaaaa mi GG bechunnt Schreikrämpf wener as wellnesse dänkt u i bi ou nid dr typ derzue... ja was machsch mit däm züg?
Ha no x anderi Guetschine gha und ha die vor churzem is Ricardo gsteut... Natürlech immer vorhär abklärt öbsi no chöi iglöst wärde..
und Siehe ga: Stolzi 650.-- hani becho

19.02.13 14:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich verstahn das echt au nöd, vorallem nach somene tüüre Fescht, chamer doch Geld am beschte bruche, öb märs denn fürd Flittis, für es Schlafzimmer brucht oder halt ebe eifach wieder ufs Bankkonto tuet, das söll doch niemert interessiere! Trotzdem sind mir eus immerno am überlegge öb mär das id Iladig sölet ineneh, genau ebe zum sottigi Vorfäll zvermiede...

 1 .. 634 .. 1266 1267 1268 1269 1270 .. 2514 .. 3757
wirklich   schaffe   Hochzit   schnell   Zuletzt   Zeremonie   vorallem   eigentli   Problem   himbeer   einfach   richtig   eigentlich   gspannt   langsam   Kollegin   natürli   bearbeitet   irgendwie   natürlich