| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 635 .. 1267 1268 1269 1270 1271 .. 2514 .. 3757
19.02.13 14:46
snet 
Re: Bräute 2013

Ich finde es einfach schon eine Riesen Nummer, die er da geboten hat. Schliesslich habe ich ihm sogar noch das Reisebüro angegeben, für welches er einen Gutschein schenken kann, wenn er mag. Und das ist ja etwas "materielles", dass man verschenken kann. Anscheinend war ihm die ganze Sache selbst peinlich, sonst hätte er ja nicht einen Rückruf von besagtem Mail gestartet.

Also mein Chef hat mich auch gefragt in was er die Hochzeitszulage investieren soll, da ja alle Geschenke (wenn Geld auf dein Bankkonto fliesst) über CHF 500 auf den Lohnausweis kommen und ihm habe ich ja auch den Namen des Reisebüros genannt.

Andere Gäste haben mir dagegen schon wieder eine E-mail gemacht und uns nach unserer Bankverbindung gefragt...

19.02.13 15:15
Nemo 

liebi mitbrütlis

jetzt han ich au mal no e frag und zwar alli wo e homepage händ:
wieviel infos händ ihr no ufd iladigschärtli gno? händ ihr da no viel gschrieb wo und wenn usw.?

hmmm, weiss nöd so recht öbi nur söll ort, datum und ziit und denn ufd hp verwiese, oder obi doch no söll paar ahaltspünkt druf tue.....

19.02.13 15:31
valey 

Hey Nemo

aso uf de iladig hemmer

Datum, Zit, Ort
und de d Homepage ahgeh...

dett hani denn beschrieb und alles wegwieser usw..

19.02.13 15:36
schmetterling84 

Hallo Nemo

Genau mit dem ha mi gester und grad vori beschäftigt...

Das isch euse Iladigs text:

Wir heiraten
am
29. Juni 2013

Wir möchten Euch recht herzlich zur Trauung um 14.30 Uhr im Garten der Liegenschaft .........

und dem anschliessenden Fest einladen.

Weitere Infos zu unserer Hochzeit findet ihr unter:

www.ichwuensch.ch/.......

Wir freuen uns sehr, mit Euch diesen Tag erleben zu dürfen.

Anmeldungen bitte bis am 31.03.2013

Ha jetzt grad d HP aktuallisiert mit de Agabe für d Trauuig!

19.02.13 15:37
Canoa 

Mer hend au Datum, Ort, Zit ond denn no dä Satz:

Details für An- oder Abmeldung sowie weitere Informationen rund um unsere Hochzeit findet ihr auf:

Mer hend eifach no welle de Hewisgäh wäge de Amäldige bzw abmäldige

Zuletzt bearbeitet am 19.02.13 15:40

19.02.13 15:44
Mona83 

ja das isch au öpä das wo mir gmacht händ. findä d chärtli gsend halt scho schön us wän nöd zviel drin staht. däfür umso meh uf dä homepage. :-)

19.02.13 15:51
Nemo 

super!!! danke eu vielmal!!!
min gg hät ebe gfunde mir söled no meh druf schribe, aber ich möcht nöd. ich hasse so überladeni iladige und usserd dem hani mir so müe gmacht mit de hp und denn wärs ja schad, wenn sie niemert bsuecht.
er hät denn gfunde dass viellicht nöd alli bock hnd zum ufd hp ga...das glaubi aber nöd. ich gang doch au immer gern go schneuggä

19.02.13 16:20
snet 

Ganz toll, nun ist ein E-mailstreit zwischen den anderen Vereinsmitgliedern und dem Ex-Präsident ausgebrochen. Da hat wohl niemand daran gedacht, dass ich immer noch im Verteiler dieser E-mail stehe...

19.02.13 16:21
schmetterling84 

Ha mir das au zerscht überlegt, will denn alli uf d HP miesse, aber das isch jo dr Sinn vo dr Sach udn wer kei Internet het, cha mine Eltere alüte! Wenn überhaupt si das viellicht 5 Persone und mis Grossmami aber die chas bi mir aluege!

Finds ebe au nid schön wenn zviel druf isch aber ha gliech mieh gha alles uf d Grössi ahne zbecho. Ha nid riese Kärtli und denn ha ig dr Text uf Pergamentpapier druckt und und no as Abshcluss es Schmetterlingbordüre.. die isch bitz gross... aber jetzt isch alles gange! Druck alles morn und verpacks denn chas am WE uf d Post!

19.02.13 16:23
schmetterling84 

@snet
Oh echt??? Jä pro du oder pro Er???
So chasch jo grad müsli spiele.. aber agnehm isch das nid gäll...

1 .. 635 .. 1267 1268 1269 1270 1271 .. 2514 .. 3757
schaffe   eigentlich   langsam   natürli   wirklich   Hochzit   richtig   einfach   natürlich   irgendwie   Kollegin   bearbeitet   eigentli   Zeremonie   schnell   himbeer   Problem   gspannt   vorallem   Zuletzt