| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 635 .. 1268 1269 1270 1271 1272 .. 2515 .. 3757
19.02.13 16:34
snet 
Re: Bräute 2013

@Schmetterling84: Pro Ich (war ja abzusehen). Habe jetzt allen eine E-mail geschrieben, dass ich immer noch im Verteiler bei dieser Diskussion bin und eben, dass es auch möglich ist einen Gutschein zu schenken... Wollte noch dazu schreiben, obwohl der Ex-Präsident ja auch Gutscheine nicht persönlich genug findet. Aber das hab ich lieber sein lassen.

19.02.13 16:42
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Vielleicht haben das die Beteiligten "absichtlich" übersehen, dass du im Verteiler bist.

Finde es schon schlimm wie sich gewisses entwickelt obwohl doch alles klar ist! Warum können Leute nicht einfach das tun was das Brautpaar will.... so macht man ihnen ja eine freude..

Hoffe schwer bei uns kommt niemand auf die Idee uns etwas anderes zu schenken.. ausser natürlich es ist wirklich etwas, dass wir uns wünschen.... Ansonsten verzichte ich lieber auf Geschenke denn wenn die Leute an unsere HZ kommen ist es schon Geschenk genug..

19.02.13 20:20
Nemo 

Re: Bräute 2013

Juhuuuu, han jetzt grad eusi iladigschärtli bstellt!! bin ja gspannt wie langs gaht bis sie da sind!!

20.02.13 08:28
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

cool nemo! hoffe chonsch si gli öber und chasch si de verteile! d iladige send weder e reese schrett!!!

i ha au grad mega freud well mer entli weder öpis meh erledigt hend förs HZ. ha jo gschrebe dass mer d fletterwoche buechet hend. gester semmer no go s esse förs zivile bstelle (hend grad so honger becho das mer nachetene no hend müsse e kebab go esse )
mer mache jo eifach em engste chreis (12pers) nachem zivile es brötle em garte. ond de hemmer bimene super metzger fleischplatte, solöt, sauce ond brot etc. bstellt! so cool, weder e grosse poschte woni cha abhogge!
weni so öberlegge gehts bald nöm vell ztue...

20.02.13 08:33
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zääääme

Elea coool dass ehr das au erledigt hend...
:D


jaa ziit lauft... ich weis gar ned wasi alles no z mache ha...

was müender alles no erledige?? oder a wa sender als nächsts so dra??


ich sett mal afo en muster bastle fürs nameskärtli fürs tisch fürs zivile... und so geg endi märz hemmer de eis gspröch nachem andere...

deko... pfarrer... nomol med em restaurant vom zivile... weg de torte nomol.... vorfilm med em fotograf.... med em restaurant vom kirchliche..

mini agend isch scho voll hihihi xD

hender denn au no so vel termine??

20.02.13 08:36
Emma13 

Re: Bräute 2013

elea das isch doch super, freut mi für eu! :) Finds ä cooli Idee mitem brötle im Garte, mir machet s zivile au nur im engste Kreis, wär eigentli no schön alli bi eus dihei izlade... mir hend en grosse Sitzplatz und chöntet bi Schönwetter grilliere, muessi mal mim Fründ verzele :)

Hey ich bin defür richtig enttüscht.. han ja gseit, das ich eusi Kärtli ide Druckerei gstalte und drucke lahn woni suscht scho au gschäftlich zäme schaffe. Ich han de Grafikerin de Text und mini Vorstellige am 29.1. gmailt, han letscht Wuche mal aglüte gah und sie het gmeint ich chäm alles bis letscht Wuche über, han nüd übercho, han geschter nomal es Mail gschriebe und sie reagiert eifach nöd druf. Ich find das ä riese Frechheit, mir hettet d Iladige eigentli im März wele verschicke...

20.02.13 08:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Gute Morge zäme

Nemo, ech hoffe au dassi am Fritig eusi Chärtli cha definitiv i Drock gäh!
Besch secher au mega gspannt, wo hesch sie loh mache?

Elea s Ässe im Garte tönt sehr sympatisch...ond Fleisch esch emmer guet! =)
Fends cool wenns so onkompliziert goht! =)

20.02.13 08:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

Valey das isch würkli so, han au langsam s Gfühl das s wichtigste erledigt isch :)

Mir hend im Februar scho vieli Termine gah, hend de Fotograf troffe, hend d Apéro-Location bsuecht, reserviert und besproche wases gitt, hend d Ring abgholt, am Samstig hemmer de Ehevorbereitskurs ide Chile, am Sunntig s Treffe mitem DJ, am nöchste Samstig de Termin für de zivil Azug vo mim Fründ, am übernöchste für de kirchlichi Azug... also ja, mir hend ztue...

20.02.13 08:40
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma ech verstoh dini Entschüschig, vellecht esch jo die Grafikerin chrank, im Momänt send jo ergendwie alli chrank. Lüt doch mou ah! De hesch Klarheit...

20.02.13 08:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Canoa, ich weiss nöd, letscht mal woni aglüte han, het sie recht agschi**e reagiert, so à la "ja, ich machs denn scho no, han au anders ztue" debi isch die Druckerei ja au für so Sache, gschäftlich schaffemer ja au suscht zäme, verstahn das nöd ganz. Darum hani irgendwie echli "Respekt" vorem alüte, nöd dass sie denn komplett usrastet... uf de andere Siite denki, ich zahl ja für das, sie machets eus ja nöd gratis, also bini au en normale Chund... oder?

 1 .. 635 .. 1268 1269 1270 1271 1272 .. 2515 .. 3757
langsam   wirklich   schnell   richtig   bearbeitet   Zuletzt   Hochzit   Zeremonie   einfach   Problem   eigentlich   schaffe   gspannt   irgendwie   Kollegin   himbeer   natürli   vorallem   eigentli   natürlich