| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 636 .. 1269 1270 1271 1272 1273 .. 2515 .. 3757
20.02.13 08:46
valey 

Re: Bräute 2013

Emma... ohh jee soo doof.. ich glaub wär au enttüscht.. ich würd au rasch alüte und froge
wie du seisch bisch ja au en normale chund :)

20.02.13 08:50
toluwu

nicht registriert

@Emma: Ruf nochmals an und frage nach. Und wenn sie "blöd" tut, dann sage ihr freundlich aber bestimmt, dass Du diese Dienstleistung auch bezahlst und wenn sie nicht liefert Du Dir auch eine andere Firma suchen kannst. Schlussendlich ist sie bei Deiner Firma ja auch Kunde und sollte es sich nicht unbedingt verscherzen oder?

20.02.13 08:53
Emma13 

Ja, ihr hend recht, schlussendli isches ihne ja au wichtig dass mirs zäme guet hend. Ich han eifach denkt, ich machs mit ihne will ich sie ja au suscht kenne. Aber es isch jetz fast en Monet her, denn hetti die Kartene au selber chöne layoute bis jetzt :)

20.02.13 08:56
elea 

mer werde s grille ebe bi sine eltere em garte mach. det ehmmer platz ond chöne chi fiire zeme! ond mer send alles rese fleisch-liebhaber :D

jo emma cha au nohvollzieh dass das en dämpfer esch! aber i gsehs au wid toluwu, du besch doch en kondi wo förd leischtige zahlt! aso döf me doch au verlange dass si freschtgerecht ablefere! ebe vorallem well si jo sösch au öbers gschäft met der ztue hend, sets doch ehne erst recht wechtig si dass du zfrede besch!!!
ond wenn si am telefon domm dued de chasch jo höflich aber bestemmt sege, dass du das sehr schad fendsch wie du als chond behandlet wersch!

20.02.13 09:05
Manokasa 

Guete Morge mitenand

Hey mich het die Magedarm gripp so richtig verwütscht, han gar nid möge schriebe! :P

Emma
Ich wür nomal ahlüte.. Ich gsehs wie die andere. Du bisch en chund und zahlsch defür, de chönd sie ruhig alles pünktlich abliefere!

Zuletzt bearbeitet am 20.02.13 09:08

20.02.13 09:13
Emma13 

Oh nei Manokasa, das tuet mär Leid... Magedarm Gripp isch öpis vom schlimmste :( wünsch der ä gueti und schnelli Besserig :)

Han aglüte und sie het tatsächlich wieder blöd tah, ich glaub sie het eifach kei Bock die Kärtli zmache... han ihre gseit, das ich nöd zfriede seg, vorallem will ich scho sitere Wuche uf das Layout warte und ich das vo ihne eigentli andersch kenne. Erst denn isch sie chli obenabe cho und het gseit sie verspricht mär, das ich die Wuche no alles überchum (also het sie wahrschinli bis hüt no nüd drahgmacht) Han denn gseit das ich demfall demit rechne und suscht nach anderne Firme müesst luege, da's langsam aber sicher dringend isch. So, jetz hoffi würkli dass das klappt... danke für eui Motivationszuesprüch :)

20.02.13 09:18
Lus

nicht registriert

@Emma13
Mi würd das aso ou hässig mache so öppis. Schliesslech zahlsch ja defür und e chasch ou e Leistig erwarte. Wes bi ihre zytlech oder so nid drinne lit oder si eifahc z vieu z tüe hei, de chasis ja ou eifach säge oder? Aber eifach nid reagiere und di am Telefon no ahässele.. no go!!!

@iladigscharte
Mir mache üsi iladigscharte über kartenkaiser.ch. Dete chasch e usgwählti charte ganz nach dine vorstellige gstalte. ha de agfange gha u würklech drann umebastlet.. gspichertet u guet. Woni de dr entwurf widerha wöue bearbeite isch nüt gspicheret gsi Lut kartenkaiser.ch isch bi mir mit em login oder so nid guet gsi... tja... alles von vorne aber si chöme schön

20.02.13 09:30
elea 

emma, guet hesch aglüte! ond hoffentli macht sis jetzt aber au! sorry i ha au arbeite womer weniger spass mache als anderi aber wge dem muesi si glich guet mache ond pönktlich ablifere! vorallem wördi mi schäme wenn de chond honder mol muss alüte ond nachem züg frog. chiem mer emo ned d idee de chond au no azgifftele! esch wörkli ned ok! aber ebe hoffe mer si machts jetzt grad und du hesch si bald!

lus, kartenkaiser het schöni vorlage! machets velecht au denn! musch de sege wid qualität esch wend si de emol hesch! be gspannt!!!

manokasa, wönsch der au gueti besserig¨! magedarm esch schröcklech ond zerrt so ade chräft hoffe magsch gli weder!

20.02.13 09:38
Manokasa 

Merci eu! s schlimme isch das de ebe au no Magedarm ga het.. Ich han chum chöne ufstah, han aber glich no müsse luege.. Ihm gahts zum glück wieder guet?

Emma
Guet gmacht! Der Kunde ist König. Punkt. ;)

Frau chönder mal schnell min Test ahluege? Findet ihr da no Schriebfehler?

Noah freut sich bekannt zu geben, dass Mama und Papa heiraten.
Manuel xxxx
und
Katja xxxx
Das Versprechen, einander in Liebe festzuhalten,
geben wir uns am 20.Juli 2013 um 15.00 Uhr
in der St. Martins Kirche im Busskirch, Jona.
Wir laden Euch herzlich ein,
am Apéro mit uns anzustossen.

Gäbed ihr t Ziit ah wot chile ahfangt, oder scho chli früehner?

20.02.13 09:38
Nemo 

@ canoa: ich hasi bi kartentrend.de gmacht. Händ die serie mit de rote puzzleteili gno. Händ scho std chärtli Vo deht gno. Sind super!!

1 .. 636 .. 1269 1270 1271 1272 1273 .. 2515 .. 3757
natürlich   gspannt   eigentlich   Problem   Kollegin   einfach   wirklich   langsam   natürli   schaffe   eigentli   Zeremonie   Zuletzt   schnell   himbeer   irgendwie   bearbeitet   Hochzit   vorallem   richtig