| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 636 .. 1270 1271 1272 1273 1274 .. 2516 .. 3757
20.02.13 09:39
valey 

Re: Bräute 2013

Emmaa... findi scho chli fräch vo dere no blöd tue am telefon... aber ich hoffe würkli dass dus die woche hesch :))

Manokasaaa ui neii die gripp isch die blödscht!! Gueti Besserig!!!
de text find ich guet :))

aso mer hend ziit bez früher ahgeh
d Trauuig foht bi eus am 12.30 und i ha uf de iladig 12.15 gschribe

:D

20.02.13 09:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma es fallt mer nome eis i zo dere Grafikerin: Dommi Pute!

Manokasa ganz gueti Besserig. Im Momänt send sehr vöu Chrank!
Hoffe dass gli weder fit besch ond witer chasch met voller Elan am HZ witer organisiere!

20.02.13 09:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi Canoa, das isch genau di richtig Bezeichnig :) danke eu, ich finds au denebet und wird suscht nachere andere Druckerei luege, ischmär eigentli egal :)

Find de Text guet Manokasa, isch herzig dass eue Chli erwähnsch :) mir hend au 15min vor Beginn inegschriebe.

20.02.13 10:35
elea 

Re: Bräute 2013

manokasa i fende kei fehler em text! gueti frog, hani mi au scho gfrogt ob mer sell di rechtig zit age oder chli vorher! ha angst dass öper de of de letscht dröcker chont 8au wenn sechs jo ned ghört ;)

20.02.13 10:36
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgä zämä (oder scho fast mittag )

Manokasa, guäti Besserig. :-)

wäg de chärtli, ich han im fall d ziit nöd früäner inägschribä, hoffä ehrlichgseit dass d lüt das als gnuäg wichtig findet früä gnuäg z cho. :-)
also han scho besammlig am 2 und dä bus fahrt am viertelab. aber das isch meh au falls no d trauzügä oder so öpis z sägä händ oder bis sich all hoi gseit händ etc. :-)

schnäll ä anderi frag, hans ächli wiä di meiste vo eu, momentan hani s gfühl ich müässt doch än mega stress ha aber weiss gar nöd was machä.

s einzig wo mer in sinn chunt. wiä viel früäner düänd ihr d bluämä organisiärä (han no nöd mal än florist)
oder s styling, also probefrisur?

20.02.13 10:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also mer gänd die rechtig Ziit ah im Chärtli ond uf de HP hemer denn 30 Min vorhär t Besammlig vo de glatne Gäscht... also ech werde de ned det si

20.02.13 10:40
elea 

Re: Bräute 2013

mona mer gohts absolut au so... wo blibt de stress? haha de chont de schono denki!
aso weg de blueme eschs eso, mer hend vom restaurant d floristin ge wod deko macht. de struss wetti aber neumet anderst lo mache. donkt mi aber ned das da pressiert. denke i werde im früelig de mol go luege...
bim coiffeur machi jez de mol e termin. aber d probefrisur wetti so spoht als möglich erst mache. (ca 2mönet vor de hochzit). i weiss genau sosch gsehni no tusig besseri frisure woni gern usprobiert ha aso wettis ned öberstörze)

wege de torte muessi eifach no luege. aber be nonid secher wohe i sel go (schwanke zwösche 2ne)
ah grad emol e frog dezue. hender am zivile au e chlini torte? i liebe torte ond för me esch da so e gnoss ond so öpis speziels dasi mi gfrogt ha ob mer am zivile ned au selet e chlini herzigi torte lo mache (12 pers.) wie machet ehr das?

20.02.13 10:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihih jaja, de Stress chunt denn scho no :)

Also ich han sowohl de Florist scho als au Frisur/Schminke, han eifach mal d Termine abgmacht, demit ich das nöd vergiss und demits denn nöd plötzli heisst die heged denn kei Ziit. De nöchsti Treff mite Floristin isch aber erst im Juni wieder, also isch das nöd unbedingt en Poschte vo pressiert.

elea, mir werdet au e chlini Torte am zivile ha. Han vor 2 Wuche per Zuefall en Flyer im Briefchaste gah vonere Frau wo privat Tortene macht, sie wohnt grad paar Blöck wiiter und han natürli grad aglüte und en Termin für nöchst Wuche abgmacht :) muess kei grossi oder spezielli si, eifach dass mär trotzdem ä Torte zum aschnide hend, vilicht in Herzform oder so :)

20.02.13 10:47
Mona83 

Re: Bräute 2013

han mer mal überleit d probefrisur am ziviliä go machä. :-) so chani sparä. :-)

bluäme schissed mi am meistä ah, han soo kei ahnig aber finds scho u schön, ghört für mich zu ämä hochziit. :-) muäs da mini mam ispannä, sie sich da eher dä blueme typ :-)

20.02.13 10:49
elea 

Re: Bräute 2013

emma, i ha torte so abgöttisch gern ond wenni 2mol cha torteha omso beser ;)

mona, jo das mache velll ge, wegem spare. aber i muss sege i wet ned 2mol di glich frisur ha. wet abwechslig ;)
gönd eigentli alli vo euch förs zivile au zom coiffeur?

 1 .. 636 .. 1270 1271 1272 1273 1274 .. 2516 .. 3757
richtig   eigentlich   natürlich   irgendwie   Problem   eigentli   wirklich   natürli   Zuletzt   Kollegin   schnell   langsam   Hochzit   gspannt   himbeer   bearbeitet   einfach   schaffe   vorallem   Zeremonie