| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 639 .. 1276 1277 1278 1279 1280 .. 2519 .. 3757
20.02.13 16:17
Summervogel 
Re: Bräute 2013

Ja so unächti Fingernegel.. Eigentlich hani welle mini eigene wachse lah. Da ich aber im Spital schaffe sett ich churzi Fingernegel ha und drum machis jetzt so. Ha das scho 2 mal für en Ball gha und uf de Föteli gsehts schön us... hoffe mer gsehts chli uf däm Bild...

Datei-Anhänge
IMG_0223.jpg IMG_0223.jpg (38x)

Mime-Type: image/jpeg, 15 kB

20.02.13 16:21
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ah ok. Wenn sie gut aussehen, warum nicht! Ich hab nur noch nie welche gesehen, die gut aussahen. Aber vielleicht haben die Leute es auch einfach nur schlecht gemacht.

@elea: meine Visagistin arbeitet fast immer mit künstlichen Wimpern. Sah echt toll aus und war im Preis inkl. Sie macht Haare und Make-up und kommt Heim. Wäre ja evtl was für Dich? Du wohnst ja nicht weit weg von mir. Und der Probetermin ist kostenlos.

20.02.13 16:25
elea 

Re: Bräute 2013

secher? macht si emmer falschi wempere dra? de wer das gar nüt so öpis speziels he? cool! :)
am liebste wördi alles bi mim coiffeur lo mache (hoor ond schmenke) die hend au emmer vell brüt wos machet. aber weni ned bald de arsch ue bechome ond entli alüte ond de termin reserviere de werdi definitiv of din tip zrog cho toluwu

20.02.13 16:28
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Nee, sie macht's einfach bei denen die das wollen. Meine Coiffeuse "weigerte" sich ja mich zu schminken, da ich's selber so gut könne. Sie würde es nicht besser können als ich... Tja. Pech! Verdient sie halt kein Geld.

20.02.13 16:29
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Das mit de Wimpere ha mir au scho überlegt.. Mues mi Kosmetikerin froge.. Ig bi ebe immer gschminkt und wett a dr Hochzyt nid so usggseh wie immer aber ebe au nid übertriebe.. D Lippe strich ig ganz selte a und wenn denn nur in Bruntön. Finds ebe soo schlimme wenn brüt sich total verändere a dr HZ und denn so total stark gschminkt si!
Denk ig wird mi au eher dezent schminke!

D nägel gang ig au goh mache, ha das süscht nie bis selte aber ig finds eifach soo schön aber es hebt bi mir nie recht... für ei dag gohts scho :-)

20.02.13 16:39
Nemo 

Re: Bräute 2013

hello ladies!!

@schminke: ich wird au falschi wimpere ha, aber nur so einzelni, kein "fächer". nägel wirdi sicher gelnägel mache lah, denn hebts grad no fürd flitterwuche.... ich schaffe im OPS und drum chani leider au nie schöni nägel ha....

@farbtopf-brütlis: das gfallt mer au nöd...klar, wenn natürli öper immer sehr stark gschminkt isch, denn isches öpis anders...
ich bin au immer gschminkt. wird sicher keis blasses oder nude-make up ha. bitz farb dörf scho sie. wirde so silber/schwarzi smokie-eyes mache.

@all: mini iladigschärtli hani ja gester bstellt. jetzt hani vorher scho s'mail übercho mitem korrekturvorschlag!!!

20.02.13 16:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hmm ha no nie falschi wempere dra gha, weiss gar ned öb mini Kollegin so öbis wördi dra mache! =)
Am Beste pinkegi oder so! *gg*
Nei seich eifach mou usprobiere de gseht mers!

Gel-Nägel hani scho, mache die emmer säuber! =)
Evt. wördi ned unbedingt Gelnägel mache weners nocher weder wäg nänd es geht no so Nagellack wo länger hebt als normale Nagellack...

ou nei farbtopf Brütlis nei merciiiiii, nüt för mech!

Auso ech be au emmer gschmenkt, Make up ond t Wempere. Ech be äbe so bleich ond das au im Sommer, ond die ewige Froge, öbi chrank be hed mi afig gnärvt ond setimi täglech schmenke esch das keis Problem meh! =)

Zuletzt bearbeitet am 20.02.13 16:51

20.02.13 17:35
apple-pie 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
Liebe Apple Pie

Herzlich willkommen bei uns :-) Hast du schon mit planen begonnen?

Am sonntag traut soweit ich informiert bin kein Standesamt. Bei vielen geht es nichtmal am Samstag und wenn dann mit Aufpreis.

Ja, die Planung hat begonnen, bin aber noch nicht besonders weit gekommen. Besonders das Bratkleid zerbricht mir den Kopf..ich denke ich werde es designen und dann schneidern lassen.

Daran das das Standesamt gar nicht am WE trat hab ich gar nicht bedacht *ups*.
Ich denke ich würde mich mit dem zuständigen Standesamt in Kontakt setzen und eventuel klappt es ja doch, fals nicht, dann würde ich auch ein Zufallsdatum in Ordnung finden.

Zum Thema Make-Up und Co.

Also ich werde zuvor verschiedene Make-ups etc. ausprobieren.
Auf Kunstnägel steh ich überhaupt nicht, aber ich würde sie schon lackieren.
Und mit den Haaren ist bei mir nicht viel zu machen, da ich ein Irokese habe.

20.02.13 18:15
chickpea 

Re: Bräute 2013

Judihui, ich habe heute bei der Visagistin die Frisur und Make-up ausprobiert. Frisur ist super!!! Make-up auch sehr schön. War am morgen begeistert. Bin jetzt noch den ganzen Tag damit unterwegs gewesen und als ich mich zuhause anschaute bin ich etwas erschrocken, einfach wei les sehr ungewohnt ist. Es gefällt mir zwar, aber sonst schminke mich sonst nie ausser etwas Wimperntusche. Jetzt seh ich aus wie Bambi mit riesigen Kulleraugen. Vielleicht wirds dann ja etwas heller an der Hochzeit. Wobei ich denke mit Frisur und Brautkleid passts dann schon besser als mit meinen Strassenklamotten.

20.02.13 22:49
Mime 

Re: Bräute 2013

elea:
ou dasch aber no es guets argument vo wege so gseht me wie lang d frisur ond s makeup hebet! vorallem wenn me de no chlämmerli ond so ide hoor het, velecht zwickts eim plötzli nach enre stond!

@ toluwu/elea: jo und me merkt ou, wenn d huut s make-up nid so guet vertreit... du hesch doch ou relativ empfindlechi huut, toluwu, oder? wie machsch jtz das mit de gratulatione und abknutscherei?

 1 .. 639 .. 1276 1277 1278 1279 1280 .. 2519 .. 3757
natürli   langsam   eigentlich   Hochzit   eigentli   Kollegin   richtig   gspannt   Zuletzt   wirklich   natürlich   schaffe   schnell   einfach   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   Problem   vorallem   himbeer