Bräute 2013 |
|
1 .. 640 .. 1277 1278 1279 1280 1281 .. 2519 .. 3757
|
|
|
|
21.02.13 07:52
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@manokasa Ja, i trage e schleier - obwou i nume zivil hürate Woni s chleid probiert ha ischsi mit diverse Schleider derhär cho, vo ganz churz bis ganz lang, vo schlicht bis sehr äxtravagant... u wosimer eine het agleit wo ir gliche farb isch wie s Chleid mit eme chli glänzige bördli, fingerspitzelang, hani gwüsst: DAS muess si... s hets eifach wie kompeltt gmacht I luege eifach, dass si ne so amacht, dasine wider cha wägnäh ohni dasi die haub frisur mitabrisse :-))
Zuletzt bearbeitet am 21.02.13 07:56
|
|
|
|
|
|
21.02.13 08:37
Lusnicht registriert
|
@Manokasa I ha ou gmeint gha, Spitze sigi altmodisch.. und mis Chleid het itze ou e Bitz Spitze dinne I ha eifach ds gfüeu gha: es macht ds outfit komplett.. weis ou nid werum.... u wemer dä brämefänger de plötzlech ufe geist geit chanine ja abmontiere... aber tüür si di cheibe... 160.-- für e bitzeli stoff!!!!
|
|
|
21.02.13 08:38
toluwunicht registriert
|
Mime:
elea: ou dasch aber no es guets argument vo wege so gseht me wie lang d frisur ond s makeup hebet! vorallem wenn me de no chlämmerli ond so ide hoor het, velecht zwickts eim plötzli nach enre stond!
@ toluwu/elea: jo und me merkt ou, wenn d huut s make-up nid so guet vertreit... du hesch doch ou relativ empfindlechi huut, toluwu, oder? wie machsch jtz das mit de gratulatione und abknutscherei?
Das Make-up für die Haut welches meine Kosmetikerin verwendet hatte, hab ich tatsächlich nicht gut vertragen. Wir werden an der Hochzeit mein Make-up nehmen.
Das mit der Abknutscherei bereitet mir immer noch Kopfzerbrechen... Ich denke mal, dass Einfachste wird sein, dass ich die Leute einfach umarme bevor sie mich küssen und es jedem selber sage. Vielleicht sehen es so auch die anderen und verzichten daher darauf. Ich weiss es nicht... *seufz*
Wenn's der Pfarrer am Ende sagt, kriegen's nicht alle mit und meiner TZ mag ich diese "undankbare" Aufgabe irgendwie auch nicht übertragen.
|
|
|
21.02.13 08:44
chickpea
|
also ich finde Schleier scho no schön, vor allem uf so Frisurefötteli mit lange offene Hoor. So chli wildromantisch . Mir isch das eigentlich egal öb öppis in isch oder nid. Mis Gsicht und min Körper passet sich jo au nid all paar Mönet der Mode a. Wenns zu öpperem passt und zum Chleid denn isch doch das zitlos oder nid? Ich han es schlichts, aber elegants Chleid und han nie en Schleier wellä. Jetzt han ich mich für so es Netzli ähnlich wie en Birdcage entschide. Ich find das no speziell. Das wär e moderni variante wo denn nid über d'Schultere hängt.
Chickpea
Zuletzt bearbeitet am 21.02.13 08:46
|
|
|
|
|
1 .. 640 .. 1277 1278 1279 1280 1281 .. 2519 .. 3757
|