| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 640 .. 1277 1278 1279 1280 1281 .. 2519 .. 3757
21.02.13 07:04
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Fraue

Bin zwar nonig ganz fit, aber bringe hüt glaub mis chleid zur schniiderin zum chliner mache.. yay s chleid wieder ahlege ;) hoffentlich klappt das, isch ja ziemli bestickt..

Frage: Treit öperd vo eu en schleier ade hochziit? Also bis jetzt wär mir das nid in sinn cho, aber ich han gester t Brautfötteli vo de Kate Middelton ahgluegt und sie het so en schöne schleier.. Oder es gseht eifach ah ihre guet us.. :P

21.02.13 07:52
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Girls

Manokasa hoffe bisch gli weder top fit!!

aso ich werd en schleier ha für trauuig.. aber ich werds denn wegneh bim apero oder bi de location mal luege...

21.02.13 07:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@manokasa
Ja, i trage e schleier - obwou i nume zivil hürate
Woni s chleid probiert ha ischsi mit diverse Schleider derhär cho, vo ganz churz bis ganz lang, vo schlicht bis sehr äxtravagant... u wosimer eine het agleit wo ir gliche farb isch wie s Chleid mit eme chli glänzige bördli, fingerspitzelang, hani gwüsst: DAS muess si... s hets eifach wie kompeltt gmacht
I luege eifach, dass si ne so amacht, dasine wider cha wägnäh ohni dasi die haub frisur mitabrisse :-))

Zuletzt bearbeitet am 21.02.13 07:56

21.02.13 08:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme, ech ha im Lade mou e Schleider probiert es hed komisch usgseh, aber letscht Woche hani defoh träumt, muess gloub glich nomou go luege! =) Ech hät vonere bekannte chönne e 4m Schleider uslehne nome passt er ned zum Chleid! =(

21.02.13 08:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand!

ich schmink mich selber gern und au für bsunderi aläss mal chli fester, aber ich lahs uf jede fall mache. künstlichi wimpere wäred natürli au super, es git ja au fiini. gelnägel hani au scho gha aber für d hochzit verzichti glaub druf. ich gang sicher id manicure und pedicure vorher, das langt scho.

schleier hani keine, ha nöd mal eine probiert...

gester händ mer no e hochzitsiiladig im briefchaschte gha, jetz muessi glaub würkli au mal fürschi mache :-)

21.02.13 08:21
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ah schön :) han denkt schleier sind nüm so "in" hihi den mussi mal luege wo ich en schleier finde wo zum chleid passt:)

21.02.13 08:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Manokasa
I ha ou gmeint gha, Spitze sigi altmodisch.. und mis Chleid het itze ou e Bitz Spitze dinne I ha eifach ds gfüeu gha: es macht ds outfit komplett.. weis ou nid werum.... u wemer dä brämefänger de plötzlech ufe geist geit chanine ja abmontiere... aber tüür si di cheibe... 160.-- für e bitzeli stoff!!!!

21.02.13 08:38
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mime:
elea:
ou dasch aber no es guets argument vo wege so gseht me wie lang d frisur ond s makeup hebet! vorallem wenn me de no chlämmerli ond so ide hoor het, velecht zwickts eim plötzli nach enre stond!

@ toluwu/elea: jo und me merkt ou, wenn d huut s make-up nid so guet vertreit... du hesch doch ou relativ empfindlechi huut, toluwu, oder? wie machsch jtz das mit de gratulatione und abknutscherei?

Das Make-up für die Haut welches meine Kosmetikerin verwendet hatte, hab ich tatsächlich nicht gut vertragen. Wir werden an der Hochzeit mein Make-up nehmen.

Das mit der Abknutscherei bereitet mir immer noch Kopfzerbrechen... Ich denke mal, dass Einfachste wird sein, dass ich die Leute einfach umarme bevor sie mich küssen und es jedem selber sage. Vielleicht sehen es so auch die anderen und verzichten daher darauf. Ich weiss es nicht... *seufz*

Wenn's der Pfarrer am Ende sagt, kriegen's nicht alle mit und meiner TZ mag ich diese "undankbare" Aufgabe irgendwie auch nicht übertragen.

21.02.13 08:44
chickpea 

Re: Bräute 2013

also ich finde Schleier scho no schön, vor allem uf so Frisurefötteli mit lange offene Hoor. So chli wildromantisch . Mir isch das eigentlich egal öb öppis in isch oder nid. Mis Gsicht und min Körper passet sich jo au nid all paar Mönet der Mode a. Wenns zu öpperem passt und zum Chleid denn isch doch das zitlos oder nid? Ich han es schlichts, aber elegants Chleid und han nie en Schleier wellä. Jetzt han ich mich für so es Netzli ähnlich wie en Birdcage entschide. Ich find das no speziell. Das wär e moderni variante wo denn nid über d'Schultere hängt.

Chickpea

Zuletzt bearbeitet am 21.02.13 08:46

21.02.13 08:45
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

@Schleier: Jää ig ha ein und was für ein ha mi für e gaaanz lange entschiede. Bi jo letscht wuche im brutmodegschäft gsi und ha ihne vorher shcomol gseit was ig öbbe will.. denn chunnt die mit eim.. de isch glaub öbbe 4 meter lang.. Ig find es isch jedem überloh öb mit oder ohni aber wie d Lus seit, es machts eifach komplett!

Ha gester zobe mis zivile Kleid bstellt.. hoff es wird denn au so wie uf em Föteli und stoht mir.. au vo dr Grössi her... het jo e schnierig hinde vo dem her denk ig wirds scho passe! So jetzt bi ig den langsam komplett....
Am Samstig göh mir no doh d ring bstelle! Und mega herzig.. mini Eltere zahle se.. so ha ig wirklich öbis vom Geld wo si eus ad HZ gebe!

@toluwu ig verstand di voll und ganz machsch dr chli e chopf..

 1 .. 640 .. 1277 1278 1279 1280 1281 .. 2519 .. 3757
wirklich   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   Zeremonie   eigentli   schnell   Kollegin   bearbeitet   natürli   gspannt   Problem   himbeer   richtig   natürlich   schaffe   vorallem   irgendwie   einfach   langsam