| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 642 .. 1282 1283 1284 1285 1286 .. 2522 .. 3757
21.02.13 15:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

danke vieu mau für die liste... hase grad müesse drucke
wahnsinn wie vieu brüt mer eigentlech si.... das räblet au monet ja nume so!!!

ganz e blödi frag...
heit dir das mängisch ou weder gsäht wer aues no NACH euch hüratet dass dir chli truurig sit wüu öie tag denn scho düre isch.....

21.02.13 15:10
Mona83 

ja lus das hani mängisch au.
han eh mängisch chli stimmigsschwankige, dän isch mer öpis uuu wichig (so chlini details) und uf eimal dänki wieder, äh isch doch scheissegal, isch ja nume ein tag.

und ebä dänke au immer was isch nacher. jetzt plansch äs jahr vorher und nacher söts eifach verbi sie? mega schräg irgendwiä. aber egal

21.02.13 15:13
valey 

jaa i ha jez grad gester chli so en krise gha woni die grobi abrächnig vo allem vom Schloss becho ha.. hani denkt sooo vel geld für ein tag!!! isch ja wahnsinn!!!

21.02.13 15:14
Lus

nicht registriert

Irgenwie machts mer scho Angscht dasi ines loch gheie..
de plansch sooo lang und freusch di soooo lang u de geits genau 1 TAG (was isch das scho!!) u aues isch verbi.....
i mues itze mi GG no überzüge dass mer im Oktober de a Brutkleiderball vo mim Brutlade göh... so chani de ds Chleid grad wider alegge

21.02.13 15:20
elea 

cool dasser mi au ed lischte gno hend danke :D

lus, da hani au scho denkt. aber do mer direkt nachetene id ferie gönd freu i mi de au wend HZ dorre esch, ebe wege de ferie halt... ond nach de HZ hani de gli geburi, ond de esch wiehnahcte ond de send d skiferie... ond so chont de vor zue weder öpis neus. denke aso ned dasi ines loch gheie weli de no gnueg sache ha woni mi cha druf freue. ond vorallem freui mi druf wenn mi alli metem neue name aspreche

ond so stemmigsschwankige hani ame au, woni de weder denke, sone ufwand för ei tag... so vell gedanke om ei tag...
je länger je meh gsenis realistisch ond probiere ned zvell erwartige zha. i ha emmer sone romantischi trauuig wele wo alli brüehle. aber so werds eh ned... i weiss genau de rötsch mer ergend e fortz use oder i chomee nüüsatacke öber. ergend so e chabis passiert doch emmer bimer
ond dorom hani mer vorgno i go det he ond freu mi of mi frönd em azog ond ofd torte

21.02.13 15:27
Emma13 

Ihihi elea, säg nüd schlussendli laufts denn eh genau eso

Nei, ich bin am afang, woni no meh als es Jahr Vorbereitsziit gah han soooo nervös gsi, han schlaflosi Nächt gah und han mär ständig de Tag dur de Chopf gah lah bis ich au han müesse säge, es isch ebe genau 1 Tag, klar muesses schön si und so wie mir eus das wünschet aber es dörf nöd si, dass ich mini ganze Energie idas steck und denn trurig bin will alles verbi isch oder wills nöd so gloffe isch wie ich mir das vorgstellt han. Ich schaffe im Marketing und wie jede Event, wird de bis am Schluss uf jedes Detail organisiert, aber adem Tag will ich mir eifach KEI Gedanke meh drüber mache und nach dem Tag wett ich mir eifach nur no mit Freud wele drah erinnere, zum Glück gitts ja Föteli und gwüssi Augeblick nimmt eim ja niemert meh weg

21.02.13 15:32
valey 

jaa emma zum glück gehts fötelis... und mer hend no es video denne :D das hani scho unbedingt welle

21.02.13 15:37
Emma13 

Ohhh ich weiss no wo ich chli gsi bin, han ich s Hochziitsvideo vo mine Eltere stundelang immer und immer wieder chöne aluege und es isch immer sooo öpis schöns gsi luegs au hüt immer wieder gern a...

Mir hend eus aber nur für Föteli entschiede :)

21.02.13 15:39
elea 

i HASSE mini stemm ab band. dorom: definitiv KEI Video

21.02.13 15:43
schmetterling84 

Vor em "is loch gheie" ha ig au angst.. Ig ha scho bitz en HZ fimmel und ha eusi HZ scho lang gedanklich plant.. jetzt wos imemr nöcher chunnt denk i denn au was ig echt mach wenns verbi isch.. Anderi stürze sich id Familie planig aber mir? guet mir wirds nie langwilig aber glich.. ha mi doch soo uf de Dag gfreut und freu mi imemrno, aber kriesene ha ig denn au wieder..s cho nur wenn ig dra denk was ig mach wenns regnet! Im Zelt hürote isch halt nid mi Traumhochzyt aber ebe es chunnt wies muess!

1 .. 642 .. 1282 1283 1284 1285 1286 .. 2522 .. 3757
vorallem   eigentlich   Kollegin   irgendwie   Zeremonie   himbeer   wirklich   schaffe   Zuletzt   natürlich   einfach   schnell   natürli   bearbeitet   Problem   langsam   eigentli   richtig   Hochzit   gspannt