| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 643 .. 1283 1284 1285 1286 1287 .. 2522 .. 3757
21.02.13 15:51
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Machet doch es pantomine-hochzyt

21.02.13 16:01
elea 

haha de mohli mer s gsehct ganz wiis a (wörd emo zom chleid passe)

21.02.13 16:02
Mona83 

hihi elea ja so gahts mer au. entwed rutscht mer au än furz usä oder huästäafall oder än peinlichä nüsser in usschnitt. bin au so begabt für so sachä. :-)
aber hey üses umfäld kännt üs ja nur so, drum müänd mers mit humor näh. :-)

bi üs isch no guät, nach dä hochziit isch no mis gottämeitli da wo sust z neuseeland wohnt, dän gnüssi sie no chli. nacher söt dän dä summer cho und dän sind wieder überall fäster, nöd z vergässe s seenachtsfäst z rappi. :-) dän drü wuchä flitts und nacher gaht d hockeysaison wieder los und dän chunt wiänacht, skiferiä oster etc...

bi eh nöd dä typ wo sich langwilt, weiss immer öpis z machä aber dänke eher ich wirds bereuä dasi so wenig mitübercho han vom fäst. ich han das ab und zuä a mim geburi oder sust so wenn viel lüt sind und vo allne sitä gschnorrt wird. chum mer immer so vor als würdi alles nur am rande mitbecho. oder ich bin am namitag scho hackedicht will ich am apero us nervositätä zviel cüpli trunkä han

21.02.13 16:02
Lus

nicht registriert

@elea
Perfekt....
Aber DA wotti de Föteli gseh... Hihihihi
I hasse mini Stimm säuber im Fau ou sehr! I erkennese aube chum u dänke: lääk mir, wie hautes die andere us wenni rede...???? Aber het äue jede

21.02.13 16:16
elea 

haha lus! i ha mi frönd mol gfrogt wie er mini nervig stemm jede tag ertreit. de seit doch de "es goht scho.." merci! mega ufmonternd

mona ha au grad müsse lauche! de apero esch au emmer echli gförlich bimer. egal wo i be emmer chli ufgregt bi so aläss ond nach 2 glässer wiiswii chani met jedem plöiderle! ond has gfüehl bim HZ muessi de au chli ufpasse dassi ned avo grossi schnorre ha welli zvell cüpli gha ha

21.02.13 16:20
Lus

nicht registriert

@elea
phaaaaaa die reaktion vo dim GG isch ja dr Hammer
Anstatt z säge: schatzi, duuuu hesch die süesseschti stimm uf dr ganze wäut!!!!!!
jaja es geit scho!!!!! hihihihihihihihihii
i wär äue grad sprachlos gsi (guet für ihn, de mueser d stimm nid ghöre ..... )

21.02.13 16:31
Mona83 

cooli antwort elea chönt no vo mim sie

han scho dänkt dasi am apero nüt trinke will wäni mit eim cüpli afangä dän trinki das us nervösi so schnäll dasi nomal eis muäs näh. :-)

stell der vor wenn mer dä tag dur nöd viel gässe händ vor luter nervös sie und dän zwei cüpli. judihui das chan ja heiter werdä.

21.02.13 16:39
himbeer 

ich ha drum immer gseit ich wott grad nachem hochzit id flittis, denn gahts irgendwie gfült glich länger wie 1 tag :-) es wird denn grad en ganze monet mit allem, hihi

und so wies usgseht sind d elea und ich ja bis jetz die letschte im september, drum chani mer nöd gross gedanke mache über die wo nachher dra chömed. aber ich finds schön chanis nochli gnüsse. ich mach mer defür immer gedanke über die hochzite wo mer selber no bsueched dasjahr, sind grad 3

21.02.13 16:48
elea 

Lus:
i wär äue grad sprachlos gsi (guet für ihn, de mueser d stimm nid ghöre ..... )
haha velecht heter genau das jo welle, dasi mol de latz hebe

mona i denke au i probiere mi bim apero chli zbehersche ond warte de bes alli andere e flüger hend, de falli de au nöm uf

himbeer das denki ebe au, i zele d flittis au chli zom ganze HZ züg ond dorom eschs för me ned nome 1tag! ofs zivile freui mi au mega, denke das werd au u läsig!

21.02.13 16:52
himbeer 

ja ich au, ich ha au de dunnstig scho freigno no für zum sache vorbereite und so und uf de freu mi au scho :-)

1 .. 643 .. 1283 1284 1285 1286 1287 .. 2522 .. 3757
natürlich   wirklich   bearbeitet   vorallem   natürli   einfach   schaffe   eigentlich   Zuletzt   Problem   Kollegin   richtig   Hochzit   Zeremonie   gspannt   himbeer   eigentli   schnell   irgendwie   langsam