Bräute 2013 |
|
1 .. 647 .. 1291 1292 1293 1294 1295 .. 2526 .. 3757
|
22.02.13 13:48
Muamba
|
Re: Bräute 2013
no 160 täg!!!! cha nümi warte!!!
|
|
|
|
|
22.02.13 13:58
LadyWolverine
|
Luxemburgerli si e schöni Idee :)
Mir hei jetzt für e Polterobe T-Shirts bestellt. Ha's jetzt vorus zahlt, abr villicht lass ichs au eifach so si und schenk de Mädels die T-Shirts. Mol luege :)
Bi grad mit em bastle fertig worde *juhuuuu*
Wie vil Autoschleife rächnet dir? Eini pro Auto vo de geladene Gäscht? Ha recht grossi gmacht... Und e riiiiesigi Cardbox :D
Was würdet dir mache, wenn dir mit eure Coiffeuse nit eso guet Schlag chämet? Ich fühl mi bi ihre nit eso guet ufgehobe, wil sie jetzt scho 2x irgend e seich vrzählt het wo nit stimmt. Gescht het sie mir z. B. bim Probefrisur/-schminke vrzählt ich müessi d Schminki sälbsch bringe, wil sie das us hygienische Gründ nit würde mache. Jetzt het mi GG ihre Chef kontaktiert (er isch mit ihm ufgewachse und us dem Grund hei mirs bi ihm buecht) und er het gseit, dass i dem Paket alles inklu isch. Probefrisur, Probeschminke, Allefalls schniide und färbe, wenns es bruucht und ebe am Tag sälbsch Frisur und Schminke. Er het gseit er würd das mit ihre kläre, villicht hets do es Missvrständis geh... Abr ich fühl mich nüm wohl drbi... Si am Samschtig schonemol gsi, do het sie abr nüt chönne mache, wil sämtliches Züg nit umme gsi isch. Drum bini gescht nomol gsi und denn het sie ebe das mit em Make-up use glo und usserdem sett ich so e Volumendings für zum d Hoor höche neh au sälbsch mitbringe... Ha eifach jetzt chli Angscht, dass das an dr Hochzyt denn nit guet use chunnt, wenn sie muff isch und denn alles lieblos ane dätscht... :(
Mensch, erscht d Location, jetzt Problem mit em Coiffeur, denn die falschi M&Ms Bestellig... Was chunnt jetz no? Villicht s Chleid wo vrnäht worde isch? Odr dr Organist wo abspringt? Odr dr Pfarrer wo krank wird? *hmpf*
|
|
|
|
|
|
|
22.02.13 14:10
sabrinella
|
hallo wer nimt vo oisch alles dere Flip flop für as hochziit?
|
|
|
|
|
|
1 .. 647 .. 1291 1292 1293 1294 1295 .. 2526 .. 3757
|