| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 648 .. 1293 1294 1295 1296 1297 .. 2527 .. 3757
24.02.13 11:17
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hoi sterndli
Ja ich han au flip flops. Mini sind alli Schwarz und grössine 38-41. Hö 10 paar. Hasi chöne andre forumsbrut abchaufe. Ich tuen denn in jedes paar so es bändeli wo mit eusne näme bedruckt isch und denn chömeds ines chörbli ine woni no en spruch dra schriebe.
Hett gern foti oder wiessi gha, aber überall woni glueged han sinds so für gsie...
Falls also irgendwo no günstigi gsechtisch, wäri mega froh wents mer chasch brichte!

24.02.13 11:27
Nemo 

han da mal no welchi gfunde wo no günstig sind: http://www.ebay.ch/itm/Ladies-Womens-Pla...=item460cb37267

24.02.13 12:12
Canoa 

Hallo zäme bruche euche Rotschlag. Be gester met minere Fröndin i de Stadt gse go luege wägem zivile HZ Chleid för mech ond sie hed gluegt för sech för euses kerchleche Fäscht. Jetzt hed sie sech i eis verliebt. Nur esch es ganz hellrosa. Mer chönt fast meine wiss. Mer hend eusi Chärtli no ned verscheckt det verwisemer uf eusi HP ond det droffe stoht klar under Dresscode wiss/creme seg de Brut vorbehalte. Darum hani ehre de gseid ech fendis Chleid mega aber wäge de Farb hegi Bedänke. Esch das egoestisch bo mer?!? Mi GG meint ech seg jo eh die schönsti Frou a eusere HZ darum müessi kei Bedänke ha. Au mini Tz meint ech chöni ehre das doch ned verbiete....ohhhh mannnnn werum luegt sie jetzt scho för es Chleid??!???

24.02.13 13:06
Sterndli04 

@Nemo: Danke :) i bi im Monent ebe gead z Thailand, i denke, so günstig wie da, bechumisi niened :) i nimme glaub wissi u blaui mit Blüemli druffe. Mal luege wasi finde ;-)

@canoa: aso ich finde scho, dassd ihre das chasch "verbüte". Wenns di Wunsch isch, dass niemert in wiss chunt (was für mich eigentlich sälbstvetständlich isch), chasch das säge u da müend d Lüt verstah. Vorallem d Trauzügin. Es git ha gnueg Brüt wo sogar säget, was für e Farb d TZ sell aha..

24.02.13 13:08
Sterndli04 

Ah, ha grad hseh, dass es nid d TZ isch. Ich finde aber gliich, dassd chasch säge. Es isch eues Fäst aso eui Regle :)

24.02.13 13:11
Sterndli04 

Nemo:
Hoi sterndli
Ja ich han au flip flops. Mini sind alli Schwarz und grössine 38-41. Hö 10 paar. Hasi chöne andre forumsbrut abchaufe. Ich tuen denn in jedes paar so es bändeli wo mit eusne näme bedruckt isch und denn chömeds ines chörbli ine woni no en spruch dra schriebe.
Hett gern foti oder wiessi gha, aber überall woni glueged han sinds so für gsie...
Falls also irgendwo no günstigi gsechtisch, wäri mega froh wents mer chasch brichte!

Aso ez muni glich nomal frage. Sorry. Nimmsch 10 paar? Das isch nid für jedi Frau es Paar, oder?

24.02.13 13:23
Nemo 

@sterndli: nei, ich han denkt zä sötte lange. es sie viel meh fraue, aber ich denke nöd dass ich überhaupt sogar 10 wird bruche..
ich denke dass isch sicher gnueg.
das isch natürli mega cool went grad in thailand bisch!!! denn würi warschindli au no zueschlah und paar meh nä!
viel spass no und i dem fall schöni ferie!!

24.02.13 13:30
Nemo 

@canoa: also ich finde scho, dass wenn du das nid wetsch, dass du ihre das chasch verbiete.
das muen jedi brut selber wüsse wie sie das möcht handhabe und denn söll das au akzetpiert werde.
ich finds eifach bitz schreg, wenn mer das muen verbüte, das sött doch eigentli klar sie.
ha das bi eu sau nöd ufd hp gschriebe, da ich eigentli devo usgahn, dass das sött klar sie.
klar, mer chan jetzt säge es isch rosa und nöd wiess, aber ebe...

24.02.13 13:42
thomel

nicht registriert

@canoa Selbstverständlich kannst du das verbieten an deiner Hochzeit darfst du laut mehrheit der Forumsbräute alles verbieten und vorschreiben.
Ich persönlich finde immer man sollte etwas "abwääge" ob dir wegen der Farbe Rosa ein Streit oder Schlechte Stimmung wert ist. Mir persönlich wäre es das nicht wert, vorallem wenn man den Unterschied sieht vom Brautkleid zum Gästekleid. Weisst du wie ich meine? Und ich nehme an da deine TZ und dein GG der Meinung sind, dass es du nicht verbieten solltest man der Unterschied sieht. Evtl. kannst du Ihr ja deine Bedenken auf neutralem Boden mal unter die Nase reiben und vielleicht ist Ihr das gar nicht so bewusst und das Problem hat sich gelöst.

24.02.13 13:46
Canoa 

Merci vöu mou för euchi Höuf, ech be äbe eigentlech au defoh usgange das das set klar si, dass mer kei so helli Farb aleit...has ehre gseid ond sie esch natürlech döpft gseh...ha jetzt öberleid eifach nüt meh dezue säge ond wenn i jo nöchst Woche s Chärtli verscheke gseht sie denn uf de HP dasses ned abrocht esch...ech be eifach defoh usgange dass sie aus eini vo mine beste Fröndine das grad verstoht ond grad vo sech us seid klar machi ned...aber leider warti vergäbens uf die Info foh ehre, sie hed mer jetzt gseid ech selli mer das öberlege ond ehre bescheid gäh...toll oder?!?

1 .. 648 .. 1293 1294 1295 1296 1297 .. 2527 .. 3757
bearbeitet   wirklich   richtig   Kollegin   Zuletzt   einfach   natürli   schaffe   vorallem   irgendwie   schnell   natürlich   eigentli   langsam   Problem   gspannt   himbeer   Zeremonie   eigentlich   Hochzit