| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 650 .. 1297 1298 1299 1300 1301 .. 2529 .. 3757
25.02.13 10:36
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Genau, du meinst die richtige Fotografin.

Ach, lass dir doch die Laune nicht vermiesen von irgendwelchen Leuten... Sollen die doch denken was sie wollen.

25.02.13 10:36
himbeer 

hihi ja elea das gits no gern, eus säged au immer all mir heged ja no soooo viel zit. mir isch sch klar das mer näd zwingend muess 1 jahr im vorus afange organisiere wie mir. aber ich has halt so gmacht und bis jetz bini sehr zfride mit eusere ziitplanig.

25.02.13 10:41
Lus

nicht registriert

@elea
woni hüt morge üserne TZ ha dr Termin gseit womer hei isch grad postwändend zrüggcho: "so, itze müesst dr gas gäh".... eh ja... i mache itze d iladige fertig und due die ide nächste 2 wuche verschicke (sofern mit dr Liferig aues klappet" u schüsch? dr räschte isch reserviert...
u sobau mer wüsse wär aues chunnt chani de mit em resti u apero luege... u ev. mau wäge blueme....
werum i itze grad mues gas gäh weisi aso nid...

25.02.13 10:44
himbeer 

haha es isch eh lustig, die einte findet immer me seg zspat drah und die andere zfrüeh. mach eifach was du für richtig haltisch :-)

25.02.13 10:44
Manokasa 

yaay lus! Super hets klappet! :)

Kleiderfarbe
Also ich hoffe das bi mir alli lüüt vo sich us wüsset das mer nid in wiis und creme ad hochziit chunt.. Drum hanis nieneds anegschriebe.. Gägä helli farbe wirdi nüt ha, t Brautjungfere chleidli sind au hell..

25.02.13 10:46
Lus

nicht registriert

@himbeer
Jaja i lami nümme us dr rueh la bringe... i wirde a däm 23.8. hürate, es wird jede gast es aperodrinkli und es häppli becho und am abe gits sicher es feins ässe da hani nid angscht dases nid längt vor zyt für das
mi tz hätt äue am liebste, weni morn scho dr brutstruss gäng ga abhole dasi dä scho daheime parat ha.... aber i mues ou säge, si häufe uuu vieu und i bi sehr dankbar

25.02.13 10:48
himbeer 

vo mine ghöri nöd so viel aber es isch ja au no früeh, kei ahnig was die im gheime planed... haha
ich merk eifach das eusi gästeliste irgendwie immer länger wird. plötzlich händ all wieder en fründ oder so... haha

25.02.13 10:54
Lus

nicht registriert

@gästeliste
Mir hei üsi Gästeliste ei tag rächt kürzt... derna cousins heimer gstriche. die gsämer im jahr höchstens einisch und hei nid so kontakt... insgsamt heimer guet 10 lüt gstriche (aperogest).
U gester am Abe heimer beschlosse, dasmer es päärli womer kenne nid nume as apero sondern as ganze fest ilade... i gloube, bis zu däm momänt woni d iladige verschicke isch no aues offe bi üs u i ha eifach immer no z gfüeu, i heig öpper vergässe....

25.02.13 10:55
Canoa 

Mer hend au scho sehr frühe afoh organisiere, mer send haut so...ech fende das au guet...ou wenn mer no öbis vergässe hät, wärs emmer no i de Ziit...=)

Eis nochem andere...

Eusi Chärtli send jetzt im Drock, hoffe cha sie scho gli go abhole! =)
Wett sie die Woche verpacke ond los schecke...

25.02.13 10:59
himbeer 

ja ich denks ebe au, da wirds no einigi fluktuatione geh. ja vergesse oder bi de einte bini jetz nachem versende vo de STD scho nüm sicher öbi die namal würd uf d gästeliste setze...

1 .. 650 .. 1297 1298 1299 1300 1301 .. 2529 .. 3757
gspannt   natürlich   schaffe   Zuletzt   Kollegin   eigentlich   Problem   eigentli   schnell   wirklich   bearbeitet   Hochzit   einfach   vorallem   Zeremonie   langsam   irgendwie   himbeer   natürli   richtig