| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 650 .. 1298 1299 1300 1301 1302 .. 2530 .. 3757
25.02.13 11:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ui himbeer, heisech die so uflätig beno dass se nümme würsch ilade?
Mir hei würklech gseit, dasmer nume die ilade womer ou regumässig kontakt hei... bös gseit ischsmer z schaad, e huufe gäud usgsäh für lüt wode chum kontakt hesch und nume z gfüeu hesch mer "müess" se ilade.... bis am schluss chunnts de scho guet

25.02.13 11:15
Angita 

jo isch scho chli komisch... also bi üs händ ezt scho recht viel irgend en spruch abloh zu üsem wunsch, dass mir kei schwarzi chleider wönd... vo im scherz gmeinte: i chum denn ganz in schwarz, bis zum: und wenni nur es schwarzes chleid ha.. schickt sie mir s geld für ä neus? (das händs zum glück nö mir persönlich gseit, aber i has mitbecho)
jo jo mir dörfet üs eifach nö beiflusse loh vo so blöde sprück... es hät eifach jede was z sägä, obwohl er no nie ä hochzit vorbereitet hät! am beste probiere nö druf izgo!

mir händ am samstig no erfahre, dass min fründ sini geburtsurkunde vom usland mus hole! s konsulat do ide schwiiz macht das nö!! zum glück hät er no verwandti wo für ihn das chönt hole und schicke... hoffe eifach das die fürschi mached, will im märz müemer mit em zivilstandsamt en termin mache... do gseht me wieder was chan passiere wenn me nö alles scho sehr früe im vorus macht! obwohl die unterlage nö älter dörfed sii wie 6 mönät..

25.02.13 11:25
CoRa 

@canoa danke für dini antwort, bi gspannt öbs de würkli zuegschnitte chunnt
@Lus: SUPER! die het jo ächt eis ar rübe- vo de 4ne a rückwärt?! Hallo?!!!

@Polterabend jetzt met grad mim schatz sini schwöster aglüte und gfrogt wägem polterobe wäri wett derbi ha...si esch scho am plane! ha jetzt mol uf gschribe und be met beidne mamis uf 17 cho inkl. mer- esch bez vöu oder? Aber ergendwie wetti die fraue (kollegine vo mer) woni am fest derbi ha au am polter debie ha? eigentli chiem no eini meh derzue aber d'frog esch au öb de aui chöme/ chöi? aber so wieni mini lüt kenne scho...

25.02.13 11:45
elea 

snet, gesch de bscheid ob das no klappet mer ere gell? be neugirig!

jo genau angita du seisches genau recht "jede het eifach öpis dezue zsäge"! i ha au scho paar lüt müsse sege, i wet jez ned scho weder gmotz oder ergendöpis ghöre. wenn eine öpis dezue muess sege, schön und guet. aber anere Hz sends halt de eifach 15lüt wo ere senf wend dezue ge. ond das nervt denn! d lüt verstönd das ame ned ond de heisst "döfi nöm sege wasi denk"! nei döfsch ned
tönt jez echli bös... aber mengisch eschs halt au echli zvell. meine mer schaffe jo alli nebe bi no wärend mer das planet. ond de het mer schnell emol gnue wo so rotschläg ond spröch ond so....

i has gfüehl bi eus send di andere no nix am plane. entweder maches das 1woche vorher oder si chönes super gheim halte vor eus mol luege ;)

25.02.13 12:01
CoRa 

@elea öppis i däm styl?

http://www.ioffer.com/i/v-neck-embroider...dress-508908684

http://www.google.ch/imgres?q=wedding+go...ed=1t:429,i:127

http://www.kayleesbridal.com/chiffon-she...dress-8863.html

http://www.whiteazalea.com/bride/4591-tu...ding-dress.html

25.02.13 12:23
himbeer 

cora ich ha au 20 fraue ageh für de polterabig. es isch halt eifach nöd mit weniger gange. ich denk es werded denn au nöd all chöne cho, mir händ s datum scho festgleit.

@lus: nei eigentlich isch nüt schlimms i dem sinn passiert, aber ich ha zb euse nachbar iglade und ich glaub das hetti nöd sölle mache. eifach will er mega astrengend isch.

25.02.13 13:24
Canoa 

ha auso au 16 Fraue inkl. mer uf de Polterobigliste!!!! =)
Nehme aber ah das paar au ned wäred cho!=)

25.02.13 13:34
elea 

nei ehner eso cora (aber ned eso tüüf usgschnette):

Datei-Anhänge
alix_kelly_wedding_dress.jpg alix_kelly_wedding_dress.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

vintage-1940s-wedding-dresses.jpg vintage-1940s-wedding-dresses.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 149 kB

25.02.13 13:40
sabrinella 

Hoi Zäme wie gohts oich?
ich han hüt ganz veel sache becho woni bstellt han nur mis zivile kleid vhunt ersch endi märz chas chum erwsrte aber ebe goht so lang!!
jetzt hemer die gröbschte sache dure!!!
fehlt nur no planig wer wo hocket!!
wie hend ihr das vorbereitet? hender alli näme usgschnitte oder wie?

jetzt bruchi no für is bad körbli für zum ssche dri due, denen bruchi no platzkartene und denen no de plan wer wo sitz und denen bin ich glaub ziemli dure wenn alles achunt wie ich wett!
hend ihr au so eiweg flip flops? wenn jo vo wo hend ihr die? ich finde die ebe niene!isch so schwerig zum die finde!!hend ihr mir echt en tipt?

25.02.13 13:49
sonne13 

Hallo liebe Bräute 2013

Ich hab bisher nur mitgelesen und mich noch nie aktiv gemeldet. Meld mich jetzt aber trotzdem mal. Ich möchte euch DANKE sagen, hier hab ich schon so oft Antworten auf meine Fragen gefunden, oder meine Zweifel beerdigen können Ich glaube, sich mit anderen (zukünftigen) Bräuten auszutauschen ist wohl das tollste - jede weiss genau wovon man spricht, keiner verdreht die Augen wenn man "schon wieder" damit anfängt ...
Ich wünsche euch allen noch ganz viel Freude bei den Vorbereitungen!

by the way: elea, die Kleider sind ein TRAUM!!!

1 .. 650 .. 1298 1299 1300 1301 1302 .. 2530 .. 3757
irgendwie   gspannt   schaffe   natürlich   Hochzit   vorallem   himbeer   natürli   langsam   bearbeitet   einfach   eigentlich   richtig   schnell   Problem   Zeremonie   wirklich   eigentli   Kollegin   Zuletzt