| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 651 .. 1299 1300 1301 1302 1303 .. 2530 .. 3757
25.02.13 13:56
valey 

Re: Bräute 2013

wooow elea so es kleid chönt ich mer no guet vorstelle bi dir :D :D :D

25.02.13 14:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo Sonne13

Willkommen bei uns...gerade heute habe ich auch wieder dieses Gefühl, hier drin kann man die Sorgen und Bedenken äussern und um Hilfe fragen! =)



Elea wunderschöni Chleider....wowo....

Jupppi ha grad Bescheid öbercho mini Charte send morn abholbereit... =)

25.02.13 14:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wow elea, wunderschöni Kleider :)
Canoa juppiii coool dases so schnell gange isch, zeige?? :)

Mir hend am Weekend uu viel chöne erledige, bin richtig glücklich :)

Han mis zivile Kleid mal bstellt, hoffe es passt, isch nämli es richtigs Schnäppli gsi :) dur das dass mir nur im sehr chline Kreis zivil hüratet und de Apéro bi eus dihei machet und denn ines normals Resti gönd go esse, hani es 'normals' Kleid usgwählt woni wieder wird chöne träge und min Schatz chan ä schöni roti Kravatte kombiniere :) (Bild im Ahang)

Am SA hemmer de Ehevorbereitgskurs ide Kile gah und es isch en lässige Tag gsi, euse Pfarrer isch recht en guete, sehr modern und mir dörfet sogar Lieder ab de CD spiele lah, chönd eus jetzt de Lieder widme :)

Geschter hemmer s Treff mitem DJ gah und er schiint au sehr kompetent zsi und het eus en super Priis gmacht.

Was leider IMMERNO offe isch sind die blöde Kärtli, han am FR wieder aglüte und langsam nervts mich echt, han immerno kein Vorschlag übercho.....

Datei-Anhänge
Bild1.jpg Bild1.jpg (24x)

Mime-Type: image/jpeg, 10 kB

25.02.13 14:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma ech zeiges Chärtli erst wenns verscheckt esch okay?!? =)

Sehr schöns Chleid, wo hesch das jetzt bstellt?!? Ha vori grad uf jenjenhouse zwe drü Chleider gseh woni mer guet cha vorstelle! =)

Was emmer no kei Vorschlag öbercho?!? Also ech wördi jetzt sofort nomou alüte ond wenn sie zickig tued seisch ganz cool: Darf ech bitte demfau met ehrem Vorgsetzte rede!
De hört die secher uf so tzue! =)

25.02.13 14:28
valey 

Re: Bräute 2013

Was?? Emmaa?? hesch emmerno kei vorschläg fürd karte becho?? asoo i würd au nomol alüte und so säge wie Canoa seit :))

schloft die???

25.02.13 14:32
Emma13 

Re: Bräute 2013

Klar, Canoa freumi scho sie zgseh :)

Han s Kleid im Esprit Online Shop kauft, kauf ab und zue det i, sie sind halt uuu schnell, hesch kei Versandköste und au absoluti Rückgabegarantie und jetz hets grad u viel schöni Kleider im Sale :) han eifach öpis schlichts wele... han kei Erfahrige mit jenjenhouse, det hets au ganz viel schöni Sache..

Ja nei weg dene Kärtli, ich glaubs nöd... han ihre doch am FR aglüte und ich fühl mi so blöd jedes mal müese nahzfröge, das isch echt müehsam, am liebste würi grad alles abblase..

25.02.13 14:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma ech liebe Esprit, mi Schrank esch volle vo Esprit Chleider! =)=)=) Muess nocher au chorz go gögsle...

mini Kollegin ehed be Jenjenhouse bstöut ond ech zfrede gseh!
Muess no luege...öbis de werklech mache...

hmm Emma ech gloube wenn werklech wotsch öbis erreiche muesch jetzt do döre ond dere Schnäpfe nomou alüte, schöscht machsch witerhen nome t Fust im Sack...ech weiss es esch jo so eifach gseid...be au e Angsthas det döre!

25.02.13 14:36
valey 

Re: Bräute 2013

Emma ich find s kleid schönn Esprit hed eh mega bequemi Kleider

mmm jaa isch mega müehsam wenn dere muesch emmer nocherenne
aber velecht muesch... demet sie mal vorwärts macht..


:))

25.02.13 14:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, gang doch mal go luege, het es paar hübschi Kleider drunder :)

Ich weiss, ich weiss... bin halt würkli selber müehsam was das agaht, wett idem Sinn aber nöd nerve, ich weiss isch natürli absolut idiotisch vo mir, aber am FR het sie mir gseit es seged so viel chrank und denn no Lüüt ide Ferie, sie seg voll im Seich... ich glaub ich schrieb es Mail und sege dasi suscht mitere andere Druckerei wiiterluege.

25.02.13 14:38
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Für mich wäre das Fass voll. Ich würde den Auftrag entziehen! Kann doch nicht sein, dass sie nicht termingerecht liefert!

@me: Habe soeben mit der Fotografin telefoniert und sie hat mir gesagt, dass sie den unterzeichneten Vertrag am Wochenende abgeschickt hat. Jetzt bin ich beruhigt.

Hab euch übrigens noch gar nicht erzählt, dass wir am Freitag einen Termin im Reisebüro für die Flitterwochen hatten. Jetzt steht der Grobplan und wir sind gespannt was für Vorschläge wir bekommen.

 1 .. 651 .. 1299 1300 1301 1302 1303 .. 2530 .. 3757
Kollegin   Hochzit   eigentli   Zeremonie   gspannt   vorallem   wirklich   natürlich   bearbeitet   einfach   Problem   Zuletzt   irgendwie   schnell   eigentlich   himbeer   natürli   langsam   schaffe   richtig