| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 653 .. 1304 1305 1306 1307 1308 .. 2533 .. 3757
26.02.13 08:16
elea 

Re: Bräute 2013

eve i ha soo müsse lache woni das glese ha. aber woni gmerkt ha dass gwössi sache ebe stemme hani nome müsse lache

i be soscht scho kei entscheidigs-freudige mönsch ond binere HZ muess mi tusig sache entscheide. ond je meh dasi mues entscheide je meh studieri obis echt rechtig mache. i ha nie denkt dass de tag perfekt werd... es esch eifach dassi so onsecher be. weni grossi entscheidge treffe bruchi emmer öper womi drenne bestärcht und mer seit dassis rechtgi mache (tönt as weri es reese chend )...
aber es dud wörkli wörkli guet zghöre dass es euch au so goht...

26.02.13 08:23
Eve777 

Re: Bräute 2013

Gäll esch doch e geile Artikel, wenns mir amigs de Gong geht lesi das weder dure und denn mues mir amigs säge, hei chum mach doch ned sones Theater wäge dem Tag, es chunt scho alles guet .

Weisch ich bi genau glich, wet denn öper wo mir seit das esch genau richtig so und so. Mi GG het denn mol zu mir gseit ich söll ufhöre mir tuusig Gedanke z mache wer was ächt wie wird finde, will rächt mache cha mes eh ned jedem egal wie mir eus de A... ufrisse, und s wichtigste für ehn sigi dass es für eus passt. Denn hani müesse säge hei es stimmt voll, meine du chasch 10 Lüüt vo dine Idee etc. verzelle und bechunnsch 10 Meinige dezue. Ha gmerkt dass es mi fast no meh verunsicheret je me Lüüt ich ibezieh id Details, drum verzelle mir gar nüme so viel i eusem Umfeld sondern maches eifach so wie mir dänke dass es guet esch.

Denn gehts natürli no Pünkt wo mi eifach beschäftige will ich mir wörkli ned sicher bi öb ICH sälber das s Non-Plus-Ultra finde, det muesi mi denn handkehrum für mich fast uf d Meinige vo anderne verloh, wie z.B. mit mim Chleid. Aber au det sägi mir amigs weder, hei es händ mich 5 Lüüt i dem Chleid gseh wonis agha ha und händ unabhängig vo enand gseit dass es mega zu mir passt unds es richtigs "Eve-Chleid" esch. Ich versueche jetzt mini Zwifel diesbezüglich eifach abzstreife und mich z freue uf das ganze.

26.02.13 08:27
snet 
Re: Bräute 2013

Hmm, das ist ja lustig. Bei mir ist eher das Gegenteil der Fall. Ich wäge zwar sorgfältig ab, aber was entschieden wurde, bleibt entschieden. Dieses Wochenende hat mich ein Kollege nach der Hochzeit und z.Bsp. den Blumen gefragt. Als ich ihm geantwortet habe, dass ich gar nicht weiss wie die Blumen aussehen, da meine TZ diese organisiert, meinte er "hoppla, dass kennt man ja gar nicht von einer Braut". Fakt ist, ich habe die Einladungskarten, die Dekoration, die Blumen, das Programm und die Musik delegiert und fühle mich rundum wohl dabei.

Ich habe einfach keine Zeit mich in Details zu verlieren, da ja jetzt wieder die strengste Phase in meinem Job ist und ich zusätzlich nächste Woche noch meinen Master starte. Das Gute aber ist, dass ich alles mit klaren Vorstellungen delegiere und somit überzeugt bin, dass es schlussendlich das sein wird was wir uns wünschen. Und falls nicht - auch nicht weiter schlimm

26.02.13 08:28
elea 

Re: Bräute 2013

daaanke eve
die onsecherheit wegem chleid kenni ebe au...
mengisch hani au so täg woni arschcool cha met dem ganze omego ond wörkli eifach denke... phö hauptsach ich hürote, de rest esch doch egal
ond de hani weder anderi täg (wie höt grad) woni mer vorchome wienes agschossnigs reh im entscheidigs-dschungel..

26.02.13 08:28
Canoa 

Re: Bräute 2013

De Artikel esch hammer, ha so müesse lache, nämlech grad gester hend mi GG eus it Hoor becho wäge den HZ Vorbereitige...muessem de de Artikel gäh zum läse! =)

Das esch mer au passiert, omsomeh lüt dassmer frogt omso meh chond mer it Zwifel...aber schlossäntlech esch es eue Tag ond es muess/söu eus passe...ond pasta! =)

Eve Föteli vom Chleid?!? =)

26.02.13 08:33
sonne13 

Re: Bräute 2013

do mis chleid - bi sälber au immer gwundrig, also channi jo jetzt ned streike
ha NIE so es chleid welle, mir hüroted nur zivil... ha immer dänkt ganz schlicht, irgend en Farb... has ned mol welle probiere, aber irgendöppis hed mer so gfalle draa, und denn hed d'Verchäuferi gmeint, ich sells doch denn eifach mol probiere. Has denn als Letschts no aagleid - et Voilà...

Datei-Anhänge
Neues Bild.png Neues Bild.png (32x)

Mime-Type: image/x-png, 246 kB

Neues Bild (1).png Neues Bild (1).png (18x)

Mime-Type: image/x-png, 159 kB

Neues Bild (2).png Neues Bild (2).png (13x)

Mime-Type: image/x-png, 291 kB

26.02.13 08:36
Bow 

Re: Bräute 2013

Haha sBrutmonster
soooo geil, das cha nur e Brut gschriebe ha

26.02.13 08:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sehr, sehr es schöns Chleid Sonne...ou wenn ehr "nor" zivil hüroted, du darfsch guet sones schöns Chleid träge! =) Mer darf jo au gseh wär t Brut esch! =)

26.02.13 08:39
Nemo 

Re: Bräute 2013

@sonne: meeeeeeega schöns chleid!! ich finds toll dass du in zivil au so hüratisch. ich hürate au "nur" zivil, aber wird au in wiess und lang mit schleppe hürate. ich finde so es chleid hät für mich nüüt mit chile oder so ztue, sondern eifach mit brut sie!

26.02.13 08:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Nemo:
Morgä zäme

@bow: cool, ringli hole isch suuuuuuper!!
@dj: ja,mir händ die grad hüt abig. Händ au so en boge übercho.de bringemer denn hüt abig mit und bespreched das ganze no.
Für mich isch musik recht wichtig, deshalb chönti das glaub nöd, de eifach denn uf mis hz loszlah


gäll ihr händ au t silä? mir sind ja afangs feb. bi ihre gsi und ihr chönd eu uf hüt abig freue, sie isch meeeeegaaaaa e cooli, voll locker druf und uh luschtig glaub da hämer e super entscheidig troffe das mer sie angagiert händ hihi

 1 .. 653 .. 1304 1305 1306 1307 1308 .. 2533 .. 3757
gspannt   Hochzit   langsam   vorallem   schaffe   Zuletzt   himbeer   Zeremonie   Problem   Kollegin   wirklich   eigentli   richtig   einfach   irgendwie   schnell   bearbeitet   natürli   natürlich   eigentlich