| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 654 .. 1305 1306 1307 1308 1309 .. 2533 .. 3757
26.02.13 08:45
Eve777 

Re: Bräute 2013

@snet: hei das esch doch cool für dich wenn dus eso chasch handle, so sind d Lüüt ebe unterschiedlche, was jo au guet esch . Ich mues au säge, ich bi ächt bi so organisatorische Sache e Kontrollfreak, gibes unumwunde zue . Aber ich organisiere und plane ebe au mega gärn und so Sache hät ich glaub ned chöne eifach blind öper anderem abgä. Mir mache eigentli alles sälber.

@elea: hihi sorry aber jö de Usdruck, "wie es agschossnigs Reh im Entscheidigsdschungel" . Ach Bambi chum, es chunt scho guet, mir wärde e super Hochzyytstag ha und es wird alles super ablaufe . Und weisch was, egal weles Chleid mir für eusi Hochzyyt ahänd, erstens hürotet euse Maa d Person wo im Chleid inne steckt und zwöitens find ich au, jo s Chleid esch wichtig wills uf allne Föteli druf esch, aber genau so wichtig esch d Usstrahlig wo me a dem Tag het, das macht enorm viel us do beni überzügt devo.

@Canoa: Jo gäll de esch super de Artikel, de hangt ebe au bi eus deheime . Ich ha Fötelis vo mim Chleid bi mir i Hochzyytsvorberitigs-Tread ine do:

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...n-15_214_2.html

@sonne: mega schöns Chleid . Ich finde, wenn du dich wohl fühlsch drinne unds eifach für dich passt esch doch wurst öb du mit somene Chleid "nur" ufs Zivilstandesamt gosch oder ine Chile inelaufsch.

Zuletzt bearbeitet am 26.02.13 08:53

26.02.13 08:47
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme :)
Sonne, das isch es sehr schöns Chleid! Mir hürate su nur zivil, ha aber gliich immer es wisses Chleid welle. Wie d Nemo seit. Het nüt mit Chile dzue nur mit Bruut sii ;-)

Hehe, de Artikel hani au scho paar mal gläse und erkanne mich doch au ine paar Stelle wieder ;-)
Und ich maches eifach so, sobald ich öpis bastlet oder kauft ha, due ich eifach nüt meh zu dem Thema google. De chumi gar nid uf anderi Idee ;-)

26.02.13 08:48
sonne13 

Re: Bräute 2013

Danke, ihr sind unglaublich lieb! Es hed halt eifach gstumme, komisch aber wohr. Mini TZ isch debii gsii, sie hed mi ganz grüehrt aagluegt und gflüschteret: das ischs! Und ich ha mi sehr wohl gfühlt drinn! Dezue hüroted mir imene Schloss und ich find, das passet doch au no guet. Ich bi scho froh dass ihr au findet, dass me au ohni Chile en "richtigi" Brut darf sii, wenn me das möcht! Huch, viellicht channi jetzt au mini "Chleiderzwiifel" langsam beerdige hätts jo nie dänkt aber so es Forum isch echt soooooooooo hilfriich!
so, und jetzt muessi schaffe

26.02.13 08:58
Lilly4 
Re: Bräute 2013

nomal eini: mir gahts genau glich !!!! vorallem mach ich mier scho jetzt
sooooo viel sorge, das no öpis fehlt und ich dänn in stress chume (6 mönet
vor eusem grosse tag) DAS ISCH PEINLICH aber ja, ich dänk au
dass das normal isch, bin zwar sehr entscheidigsfreudig, aber zwiefle glich immer
a dä entscheidige womer treffet ... bim chleid z.b., ich weiss dass isch MIS traum-
chleid und sit ichs kauft han hani aber au nie meh chleider agluegt, das hilft viellicht
no! so chund mer au weniger is zwiefle ...

26.02.13 08:58
elea 

Re: Bräute 2013

eve du hesch so öpis vo recht! denke ei tag spöter werdet sech d manne eh nöm möge dra erennere wis chleid usgseh het :)
werde am 21.september de au ade denke (esch au euse hochzits-tag)

mädels i fende au wiso set me nome ide chele es wises brutcheldi aha? i wet am zivile es wisses minichleid aha. ond mega vell hend mi gfrogt, was am zivile leit me doch keis wisses chleid ah!!! de hani müsse sege? wiso ned? i be brut ond das döf me doch au gseh!!!! schliesslech het me jo ned oft d chance zom es komplett wisses chleid azha! aso muss die chance gnotzt werde!!!

füehle mi grad vell besser wege euch!

26.02.13 09:01
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh wow eve, wunderschöns chleid

26.02.13 09:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea ech be am Samstig gseh go luege wägem zivile Chleid, de hani es wisses Chleid it Kabine gnoh ond denn hed die doof Verkäuferin gseid, auso wiss förs zivile das fendi sie doof, de hani grad gseid, schön för sie, aber ech fendi das ned doof, das seg emmer no mini entscheidig. Sie hed mer denn es Grüens welle atreie, aber ech tärge NIE grüen ond ech fende e Brut ond es Grüns Chleid? Nöppp jedefaus ned för mech...

Sonne ha gseh du besch vo Nebike, hüroted ehr im Schloss z Altishofe?!? =)

Mini Chleiderzwifel chömed ond gönd! Aber ech darf au nöme so vöu Chleider aluege im Internet, de gohts eifach besser! =)

26.02.13 09:07
Eve777 

Re: Bräute 2013

Mir persönlich het z.B. wägem Chleid de Räste gä gha woni anere Hochzyytsmäss gsi bi. Det hämmer Modeschau gluegt und s esch eini imene Chleid übere Laufsteg gloffe wo mi voll umghaue het, ha nachhär tagelang s hülende Eländ gha. Mi GG het zwar gfunde, dass ehn keis vo dene Chleider mega mega gflasht hegi, aso hani wenigstens vo dere Siite här kei Druck gha. Aber s het mir glichkei Rueh gloh. Bi das Chleid go google und wonis denn ändlich neume gfunde ha, hets mi gar nüm sooo wägghaue a dem Model wo's uf dere Siite präsentiert het. Wahrschindlich hets mi det vor Ort eifach so wägtätscht, wills zu dem Model wo's a de Show präsentiert het eifach perfekt passt het. S het z.B. au e grad gschnittene Usschnitt gha woni weiss, dass mir das ned stoht will ich settigi Chleider probiert gha ha.

Ah ächt? Ha gar ned gwüsst dass du au am 21. Sept. hürotisch , dänke denn au a dich, das chunt scho guet . Ich glaube eh dass me eifach oft viel zu selbstkritisch mit sich esch. Esch doch chli wie mit de Figur, me sälber findet irgendwie d Oberschänkel oder weiss ich was z dick und gseht nur das wenn me i Spiegel luegt. Öper andersch luegt s Gsamtpaket ah und gseht eim ganz andersch, und dänke so wirds au sii mit em Chleid. Als fertig gstyltig Bruut gseht me andersch us als wenn me s Chleid goht go probiere.

Hei schön gohts dir besser Elea, das Forum esch halt scho super, het mir scho oft mini Zwifel chli chöne nä .

Und merci vilmol Lilly

Zuletzt bearbeitet am 26.02.13 09:09

26.02.13 09:11
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lilly: ja mir händ au d'silä als dj. sind hüt abig bi ihre, freu mi scho mega druf!!!
@eve: das chleid isch eifach nur en TRAUM!!! Isch wunderschön!!!
@sonne: i welem schloss hüratisch?? mir im schloss lenzbrug.

26.02.13 09:14
Lilly4 
Re: Bräute 2013

chönder eu au nemo gönder ebefalls zu ihre hei? oder treffeter eu neumets?
sie isch eifach super, bin uuuh froh hämer sie am hochziit, glaub häts wüki voll im griff

 1 .. 654 .. 1305 1306 1307 1308 1309 .. 2533 .. 3757
natürlich   schaffe   bearbeitet   gspannt   wirklich   natürli   himbeer   Problem   eigentlich   langsam   richtig   Zeremonie   einfach   Zuletzt   schnell   eigentli   Hochzit   vorallem   irgendwie   Kollegin