| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 654 .. 1306 1307 1308 1309 1310 .. 2534 .. 3757
26.02.13 09:18
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lilly: mir gönd zu ihre hei go chinoise ässe
ja bin gspannt. ich bin ja en rechte musik juckie und min schatz überhaupt nöd. wenns drum gaht irgend e tanzflächi unsicher zmache, denn bin ich immer die erst wo debie isch. er gar nöd, er tanzt au nöd... darum wird das no lustig. mir händ scho bim usfülle vo ihrem frageboge chli diskusione gha...

26.02.13 09:18
Eve777 

Merci vilmol Nemo mega lieb !

26.02.13 09:22
Lilly4 

dämfall glich wie mier sind au zu ihre go chinoise esse mmmh ;-)
hehe und bi eus isch es gnau umgekehrt, min GG isch eher dä wo tanzflächi
rockt und ich bin die wos gern miedet aber am hochziit wirdi natürlich
scho au tanze, han ja es riese chleid a, dänn gseht mer eh nöd viel vo mine
'tanz-schritt'
ja, diskussione hämer au gha, aber sind eus jetzt unterdesse zum glück einig
worde! händ ihr dänn s esse und s tanze alles im gliche ruum?

26.02.13 09:25
Nemo 

@lilly. he he, witzig..
Ja, bi eus isch alles im glieche rum. de rum isch relativ gross, und de wirt wird eus dehte es tanzparkett ufstelle, damit mer denn au richtig tanze chönd. es hät gnueg platz, das isch keis problem.
händ ihr das gno mitem filme vo ihre? dass sie no bitz video macht? min gg finds unnötig, ich fänds aber no witzig!

26.02.13 09:25
sonne13 

canoa & nemo: mir hüroted im Schloss Hallwyl

26.02.13 09:26
CoRa 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Gutete Morge liebi Brütlis

@Einladungscharte, danke för d'Komplimänt :-) si jo nor 2 site vo 7.
Sobaud die ganz Iladig fertig & verschickt esch posti de s'ganze no is forum

@Sonne, härzlech wellkomme im Forum wo süchtig macht gelb und orange sind doch herrlechi farbe.
Esch schwerig dini frog jetzt so z'beantworte. I wellem styl hürotet ihr? (eifach, elegant, motto?)
SEHR schöns chleid!

@apple-pie, bi de gspannt uf dieni sache wo duesch bastle :-) übrigens ganz en tolle atrag hesch öbercho.
Dä brief esch so schön, ha grad es paar tränli müesse verdrücke!

@elea, das kenni nur zu guet, chunnt bi mer täglech vor. mängisch chani wäge däm sogar ned schlofe.
mis grösste bedänke esch emmer öb die Zäutparty (esch üse traum!) au guet esch wenns rägnet...
aber schlussäntli möchemer üs nor wahnsennig! es chunnt wies chunnt und es chunnt GUET !
Mi schatz esch do ganz anderscht und 100% überzoge vo däm womer möche

@Musik, puh, mer sind emmer no uf der suechi nachere guete bänd! mi schatz het i 2 wuche diplomarbeitabgab und när Äntli zyt!
Heit der aui scho Band's die wo eini wänd?

@Eve777 hahaha- de hammer dä artikel, hani mim schatz grad witer gschickt söuer us guetnachtgschichtli läse

26.02.13 09:36
Nemo 

@lilly: macht sie eigentli au chli öpis mit liecht oder nöd gross??

26.02.13 09:42
elea 

jo canoa be go luege. em erste lade het mer kes einizgs gfalle. em 2te hets es tolls gha, aber i wet ned 1400.- förs chleid am zivile usge! d verkäufein esch mega alt gsi ond het eifach ned verstande wass mer ned gfallt! i ha ere gseit: wiis oder e helli pastell farb. ond de chont si "jo donkel lila wörd ene super stoh" jo esch mer glich i go ned of en beerdigong ich hürote

eve bi mer eschs halt so, das chleid woni ha gfallt mer guet aber i ha eifach s gfüehl es esch ned optimal för mi körper. i be nor 160cm und me donkt s chleid macht mi chliner als i be(aso de rock esch ned gross ugstellt oder so) eifach zb de schnettt au vom oberteili dröckt mi ergendwie...
dorom beni so onsecher. i has gfüehl en andere schnett wörd mer vell besser stoh...
jaa mer hürote am gliche tag!! super datum ;)

26.02.13 09:45
Eve777 

Jo s beste Datum natürli .

Hmm was hesch denn für nes Chleid, hesch es Föteli devo? Und hesch d Schueh und Assesoires scho? Cha mir ebe vorstelle dass das au no viel usmacht... ich ha im Mai e Termin zum go d Schueh ussueche etc. und hoffe eifach, dass ich denn nachhär chli sicherer bi wäge mim Chleid *g*.

26.02.13 09:47
elea 

i luege dasi der cha en PN schecke eve metem ne beld vom chleid...
nei schueh hani nonid gfonde... mer gfalle di klassische (öbertürete) brutschueh ebe ned. dorom warti jez ofe früehlig bes es normali wiisi pumps weder geht ide läde :)
was veronsecheretb denn dech wegem chleid? allgemein s chleid oder eschs eher wend anderi gsehsch?

1 .. 654 .. 1306 1307 1308 1309 1310 .. 2534 .. 3757
vorallem   Kollegin   Hochzit   Zuletzt   wirklich   natürli   irgendwie   eigentli   eigentlich   bearbeitet   richtig   schaffe   Zeremonie   langsam   natürlich   himbeer   Problem   einfach   schnell   gspannt