| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 655 .. 1307 1308 1309 1310 1311 .. 2534 .. 3757
26.02.13 09:48
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Falsche Kleiderauswahl
Ha die letschte Iträg nume grob überfloge (mues usnahmswis würklech mau vieu schaffe ) aber so wini lise, hei es pari wider z gfüeu, ds falsche chleis usgläse gha...
I schliesse mi ah, ha grad letscht Wucheändi wider z hülende elend gha. Die vile schöne Chleider womer hie im Forum gseht, die 1000 Chleider ide Heftli...... u när luegeni mi im Chleid a ufem Föteli u dänke "ih wie längwilig.....", d Schleppe ischmer plötzlech z kurz (debi isch ja auzu lang ou nid so praktisch), ds Chleid ischmer z schlicht u i gseh x Chleider womer besser würde gfaue....
u glich weisi, dass weni im chleid inne bi, dases MIS chleid isch und dass so eis vieu besser zu mir passt aus es chleid wo ganz vieu glitzter und steinli drufe het....
schlussändlech wärde mir aui toll usgseh, egau was fürnes Chleid mer ahei

26.02.13 09:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

@nemo: nei, mir werdet ebe en prof. videograf ha, dä wird eus dä ganz tag
dur begleite ... aber dä fotograf hämer nur i dä chilä und am apero, drum wird
t silä wäretem esse no es paar fötelis schüsse, findi super!!!
wegem liecht, sie hät glaubs so maschinene, mir werdet ebe s esse ime andere
ruum ha, als wo dänn t party stiege wird und det stellt sie dänn die liechter
maschine uf, hät sogar e nebelmaschine das isch super und bim esse
chamer vom reschti us liecht dämme ... aber sie wird eu hüt abig sicher alles gnau
erchläre, ich han dänn z.b. no paar sache mitem reschti müesse abkläre für sie,
jetzt isch aber alles tip top! verzellsch mer dänn wie ihrs gfunde händ

26.02.13 09:58
elea 

Re: Bräute 2013

lus bi mer eschs problme bim chleid ehner es anders. s chleid gfallt mer mega guet. aber i has eifach je länger je meh s gfüehl das es eifach ned mis chleid esch. i füehle mi ned als brut i dem chleid....
naja, dasch es endlos thema bimer... entweder fendi no eis womer gfallt oder soscht werd de halt i dem ghürote...

26.02.13 10:00
Eve777 

Re: Bräute 2013

Aso bi mir eschs chli verschiedenigs. 1. esch mir de Tag vom Chleiderprobiere mega unrealistisch inecho. Ha eis Chleid nachem andere agleid und irgendwie gar ned richtig checkt dass ich die Chleider jo aha, s esch mir eifach so schräg inecho mich imene Brutchleid z gseh, weiss ned wie ich das söll erkläre.

2. ha ich mir ebe vorhär scho rächt viel Gedanke gmacht, was für ne Chleiderstil ich gärn hätti, will ich dänkt ha, denn fallts mir velecht ringer zum denn ussueche. Ich ha mi bim Brutchleider dureluege denn total i Pronovias Chleider verliebt. Au jetzt no, weni so eis imene Katalog gseh find ich die eifach sooo wunderschön . Aber ich ha es paar settigi agleid und sie händ a mir eifach ned guet usgseh. Äntwäder hani usgseh wie es richtigs Bräveli oder als hätt ich e Vorhang ah.

3. hani müesse feststelle, dass ich eigentli alli Chleider, wo obedure bim Oberteil Spitze händ oder sust irgendwie bestickt / verziert sind ned cha alegge, will ich mega empfindlichi Huut a de Ärm ha. Ha es Spitzechleid agha und eis mit somene Art Band bi de Brust dure mit Perleli, und bi beidne hani nach 2 Minute knallroti Oberärm gha det wo sie am Chleid acho sind bim laufe und s het mir mega wehgmacht. Denn hani mir eifach müesse säge aso eso halt ichs ned x Stund us imene Chleid, do muesi eifach eis ha wo nur glatte Stoff het uf de Siite sust trei ich dure.

Jo das sind so mini Hauptzwifel am Ganze, die inneri Vorstellig wo sich ned mit de Realität deckt quasi.

Zuletzt bearbeitet am 26.02.13 10:04

26.02.13 10:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

hey lilly und nemo, bini froh das ihr au so überzügt sind vo de silä, mir händ sie ja au und ich bi au voll de meinig dass sie perfekt passt :-) mir sind letscht summer s erst mal bi ihre gsi zum grilliere und händ au scho es paar sache abklärt, aber es isch halt no so früeh gsi das mer recht viel sache gar nonig händ chöne beantworte. aber mir händ ja au no 6 mönet ziit.

26.02.13 10:06
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das esch be mer au so gseh, ech ha x Chleider agluegt im Internet ha e genaui Vorstellig gha wasi wot ond was ned, ond jetzt gseht mis Chleid anderst us aus ech mer das vorgstöut ha. Es goht mer aber wie i de Lus, wennis Chleid aha send zwifu wäg...

Elea wie wärs wenn zonere Schinderi wörsch goh ond froge öb mer das obedöre chönt apasse so wies du gärn hätsch?!?

26.02.13 10:09
elea 

Re: Bräute 2013

chani mega gute nohvollzieh eve.
woni chleider aprobiert ha hani eifach nor denkt, i gseh mega komisch i dene chleider us...
ha ehner emmer es schmals engs wele,aber de hend mini höfte usgseh wie bide J.Lo (schröcklech). aso esch mis jez chli usgstellt.
i has vorallem de au kauft welli freud gha ha dass i grad eis gfonde ha. es esch mer em ochineinbewosst worde. i ha freud gha dases es chleid kauft ha ond ned dasi das chleid kauft ha.
ond wenis aha s chleid denki eifach jedesmol "es esch schön, es esch aber ned mis..."

hani mer au scho öberleit canoa, aber i has gfüehl me müsst das ganze chleid neu näie
i go jez wörkli mol go luege obs öberhaupt es chleid geht winis gern hett...

26.02.13 10:09
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@eve777
Ja, denn woni bi ga chleider probiere ischsmer öppe ähnlech gange wie dir. isch haut sehr speziell, mau es brutchleid annezha.....
I ha im internet es wuuuunderschöns Chleid gseh u gwüsst: genau so eis wotti!!! Bi de ime gschäft ga probiere und wasi nid gwüsst ha - genau das Kleid usem Internet hets dete gha... ! I has agleit ohni das z wüsse u ha dänkt: läääk mir, das geit ja gar nid!!! U erscht när hanis gmerkt dases ja das isch!!!
I däm gschäft woni mis itzige chleid här ha si am schluss 2 zur uswahl gstande... u mängisch dänki, öb ds andere vilicht nid doch besser gsi wär? aber weni die beide ufem foti vergliche isches klar, dases mis itzige isch!
nei i mues ufhöre mir z viue gedanke mache. i meine, am hz ischmer no gschminkt, het e schöni frisur und strahlet eh über beidi ohre.... das cha doch nume guet usgseh

@elea
i dörft nid öppe es föteli vo dim chleid gseh? I ha scho soo viue über dis chleid gläse dases mi doch langsam aber sicher wunder nimmt
es isch sicher es wunderschöns.... u glich chani dini zwifle verstah........
vilicht loufsch ja no anes chleid äne und hesch grad dä wow effekt und wenn nid, gloubmers a dim Tag würdisch du di sogar no ire Jeans als Brut füehle

26.02.13 10:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir isches au so gange, ich ha eigentlich en andere stil im chopf gha. aber ich bi jetz glich happy, chunnt sicher guet :-)

26.02.13 10:14
elea 

Re: Bräute 2013

klar lus schecke der gern en PN! :)

jo i denke au dass mer am hochzits tag egal werd si wasi för es chleid aha... aber die paar mönet vor de hochzit wetti of en art au ned zwiifle. nei i gange jez wörkli mol no go luege ond i glaube wörkli wenni eis gseh wo besser esch de merkis ond falls i kes fende chani mi i minere wahl bestätigt füehle!
aber wie am morge beni weder mega beruhigt dass es euch au so goht! wenni do em forum ned wörd lese was er schribt, de chiem i mer jo auä wie di gröscht psycho-brut vor vo allne zit! aber so weissi dass es (halbwegs) normal esch

 1 .. 655 .. 1307 1308 1309 1310 1311 .. 2534 .. 3757
wirklich   vorallem   irgendwie   Hochzit   schaffe   bearbeitet   Zuletzt   natürlich   langsam   himbeer   einfach   Zeremonie   Kollegin   natürli   richtig   eigentlich   eigentli   Problem   schnell   gspannt