Bräute 2013 |
|
1 .. 655 .. 1307 1308 1309 1310 1311 .. 2534 .. 3757
|
26.02.13 09:48
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@Falsche Kleiderauswahl Ha die letschte Iträg nume grob überfloge (mues usnahmswis würklech mau vieu schaffe ) aber so wini lise, hei es pari wider z gfüeu, ds falsche chleis usgläse gha... I schliesse mi ah, ha grad letscht Wucheändi wider z hülende elend gha. Die vile schöne Chleider womer hie im Forum gseht, die 1000 Chleider ide Heftli...... u när luegeni mi im Chleid a ufem Föteli u dänke "ih wie längwilig.....", d Schleppe ischmer plötzlech z kurz (debi isch ja auzu lang ou nid so praktisch), ds Chleid ischmer z schlicht u i gseh x Chleider womer besser würde gfaue.... u glich weisi, dass weni im chleid inne bi, dases MIS chleid isch und dass so eis vieu besser zu mir passt aus es chleid wo ganz vieu glitzter und steinli drufe het.... schlussändlech wärde mir aui toll usgseh, egau was fürnes Chleid mer ahei
|
|
|
|
26.02.13 09:54
Lilly4
|
@nemo: nei, mir werdet ebe en prof. videograf ha, dä wird eus dä ganz tag dur begleite ... aber dä fotograf hämer nur i dä chilä und am apero, drum wird t silä wäretem esse no es paar fötelis schüsse, findi super!!! wegem liecht, sie hät glaubs so maschinene, mir werdet ebe s esse ime andere ruum ha, als wo dänn t party stiege wird und det stellt sie dänn die liechter maschine uf, hät sogar e nebelmaschine das isch super und bim esse chamer vom reschti us liecht dämme ... aber sie wird eu hüt abig sicher alles gnau erchläre, ich han dänn z.b. no paar sache mitem reschti müesse abkläre für sie, jetzt isch aber alles tip top! verzellsch mer dänn wie ihrs gfunde händ
|
|
|
|
26.02.13 10:00
Eve777
|
Aso bi mir eschs chli verschiedenigs. 1. esch mir de Tag vom Chleiderprobiere mega unrealistisch inecho. Ha eis Chleid nachem andere agleid und irgendwie gar ned richtig checkt dass ich die Chleider jo aha, s esch mir eifach so schräg inecho mich imene Brutchleid z gseh, weiss ned wie ich das söll erkläre.
2. ha ich mir ebe vorhär scho rächt viel Gedanke gmacht, was für ne Chleiderstil ich gärn hätti, will ich dänkt ha, denn fallts mir velecht ringer zum denn ussueche. Ich ha mi bim Brutchleider dureluege denn total i Pronovias Chleider verliebt. Au jetzt no, weni so eis imene Katalog gseh find ich die eifach sooo wunderschön . Aber ich ha es paar settigi agleid und sie händ a mir eifach ned guet usgseh. Äntwäder hani usgseh wie es richtigs Bräveli oder als hätt ich e Vorhang ah.
3. hani müesse feststelle, dass ich eigentli alli Chleider, wo obedure bim Oberteil Spitze händ oder sust irgendwie bestickt / verziert sind ned cha alegge, will ich mega empfindlichi Huut a de Ärm ha. Ha es Spitzechleid agha und eis mit somene Art Band bi de Brust dure mit Perleli, und bi beidne hani nach 2 Minute knallroti Oberärm gha det wo sie am Chleid acho sind bim laufe und s het mir mega wehgmacht. Denn hani mir eifach müesse säge aso eso halt ichs ned x Stund us imene Chleid, do muesi eifach eis ha wo nur glatte Stoff het uf de Siite sust trei ich dure.
Jo das sind so mini Hauptzwifel am Ganze, die inneri Vorstellig wo sich ned mit de Realität deckt quasi.
Zuletzt bearbeitet am 26.02.13 10:04
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 655 .. 1307 1308 1309 1310 1311 .. 2534 .. 3757