Bräute 2013 |
|
1 .. 655 .. 1308 1309 1310 1311 1312 .. 2535 .. 3757
|
|
|
|
26.02.13 10:17
Eve777
|
Re: Bräute 2013
Merci vilmol i bi ächt froh dass dir mi verstöhnd, mini Familie glaubt langsam ich ha e Knall *g* . Bi mir eschs eso gsi, wo ich s Chleid agleid gha ha und mi nonig im Spiegel gseh ha, hani dänkt gha wow das esch mol es richtigs Brutchleid (eifach so vo de Masse här wos Chleid het), ha mi grad chli wie e Prinzessin gfühlt. Woni mi denn gseh ha hanis aber irgendwie ned chöne verstoh, dass ich mich aluege imene sone Chleid, ha irgendwie i dem Momänt nur s Chleid agluegt und ned mich im Chleid, wüsse dir wieni meine? Und weni jetzt d Fötelis dureluege wo mis Mami det gmacht het dänki amigs hei nei läck wie gsänd denn dini Hüft us i dem Chleid, macht mi das ned breit etc., debii esch mir au klar dass es Natelföteli s Objekt ned grad is beschte Liecht rückt. Ich glaube ich mues jetzt eifach ufhöre mich hintersinne und luege denn wieni mi fühle wenis im Mai nomol aha.
Aso Elea ich dänke wenn du dir wörkli so extrem unsicher bisch und du di ned "heimisch" fühlsch im Chleid, denn wördi velecht doch mol no go umeluege, ich glaube wenn d Zwifel so starch sind denn lohts dir allwäg kei Rueh. Oder ebe, mol mit emene Schleier dezue teste oder so? Das het bi mir denn rächt viel usmgacht, obwohl ich eigentli nie dänkt hät dass ichmol e Schleier aha.
|
|
|
26.02.13 10:20
Lusnicht registriert
|
@cora Ig nid, mi GG schnöigget öbe die hie ume...
|
|
|
|
|
|
26.02.13 10:28
Lusnicht registriert
|
@cora MI GG isch meh dür zuefau uf das forum gstosse. er het öppis hochzytstechnisches gsuecht u isch ufs froum cho. de hetermi grüeft und mers zeigt... ha grad hurti läär müesse schlücke drum dueni ou keni fötei daheime ha... er würds scho nid äxtra ga luege u glich ischsmer e z heisse
|
|
|
|
|
|
1 .. 655 .. 1308 1309 1310 1311 1312 .. 2535 .. 3757
|