| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 656 .. 1310 1311 1312 1313 1314 .. 2536 .. 3757
26.02.13 11:01
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Ich würde nicht noch einmal nach einem Brautkleid Ausschau halten. Meiner Meinung nach verunsichert dich das noch mehr. Dein Kleid habe ich auf einem Foto gesehen und ich finde, dass du wie eine richtige Braut aussiehst. Falls dir dann ein Kleid wirklich besser gefällt als das jetzige, wirst du dir noch viel mehr Stress machen und das ganze wird dich dann auch noch einiges kosten. Schliesslich hast du ja für dein ursprüngliches Kleid auch noch die Änderungsarbeiten bezahlt. Und wenn du denkst, dass du das jetzige Kleid dann verkaufen könntest, wird das sehr schwierig werden, denn du bist ja nicht so gross und somit ist es nicht unbedingt kompatibel mit der Durchschnittsfrau, die etwa 170cm gross ist.

Ich habe mein Kleid Occasion gekauft, aber auch nur weil ich zufällig das Kleid welches ich kaufen wollte, hier im Forum gesehen habe. Und dann habe ich noch Glück gehabt, dass sie im gleichen Kanton wohnt und noch etwas grösser als ich war.

26.02.13 11:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Eve777
Ou nei, Weddingplaner wetti nid si.... steu dr vor, immer die brüt mit ihrne wünsche, ihrne zwifle.... das würd mi gloub regumässig uf d palme bringe

26.02.13 11:10
Eve777 

Re: Bräute 2013

hihi Lus jo guet das het au öpis hesch au weder rächt , aber abgseh devo dasi regelmässig chlini Närvezämebröch ha findi ebe sone Hochzyyt plane scho mega cool, so Idee sammle und usteste etc. esch doch scho öpis schöns (meistens emel)

26.02.13 11:20
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Das muesinech itze glich no hurti verzeue (i sött zwar schaffe bevor mi chef merkt dasi nid so produktiv bi ).
I ha ei Abe mit mim Mami telefoniert und ha übers HZ gred (was de schüsch...). De seit si: ja, itze muesch nume no schöns Wätter organisiere De hani gseit, ja das mach mer nid so sorge, ändere chanis glich nid.
de seit si: ja weisch, wes de chatze haglet am hochzyt wär de ou nid guet, da muesch schüch im Brutgschäft no afrage öbsi brutsturzhelme hei so mit eme schöne mäscheli druffe.... schigg oder ????

26.02.13 11:23
CoRa 

Re: Bräute 2013

@elea, das bild esch der hammer! hihi glaube öberlegges nomol met em Schleier!
Eg be ir snet erer meinig, eg wörd au ned luege wägmene chleid! Fende dis chleid wunderschön!

ANDERE FRAGE, KENNT ÖPPER EN DAMESCHNIDERIN?
Müesst mis chleid no chürze loh! was chostet ächt das im Schnitt?

26.02.13 11:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus dis Mami hed Humor! =) Das stemmt, so Bauhöum metem Mäscheli droffe ond ere Halterig för de Schleier! =) *Kopfkino* *ggg*

CoRa, mini Schwöster hed ehri Schniderin gfrogt öb sie mis Chleid wördi ändere, weiss aber ned wie die heisst...=O Müesst mou froge, i welere Gägend besch de du?
Also ech wördi gloub höstens 200 CHF zahle, im Brutlade chostests aber einiges meh....

26.02.13 11:27
elea 

Re: Bräute 2013

snet, es tönt doof aber i be langsam so wiit das mer de finanziell verluscht egal wer. aso ned egal, aber i wörds i chauf ne. mer esch klar dasses schwerig werd das chleid witer zverchaufe (wenn ned sogar onmöglich)... aber ebe i verbende ergendwie kes einzigs guets gfüehl met dem chleid.. ha ergendwie scho chli abgschlosse met dem... (tönt mega dramatisch )

cora, chasch das soscht au imene brutchleidergschäft lo mache (aso s chleid ändere)...

26.02.13 11:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

wägem geburtstagschind:

mir händ ja kei tisch valey, also fallt das schomal weg. will mer halt es flying dinner mached isches vom ablauf her chli anders, d lüt werded sich bewege und es git i dem sinn nöd es richtigs endi vom apero und en afang vom esse. aber eigentlich chönnti das au de trauzüüge überlah s richtige plätzli z finde für das, haha. ich muess meh delegiere.

26.02.13 11:31
CoRa 

Re: Bräute 2013

@cano eg wohe ir nöchi vo olte, vo döte us beni aber öberau schnäu

@elea scho, de chame eifach döt ine und froge öb si das möche?

26.02.13 11:34
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer
ahh jaa stimmtt... guet de velecht s lied abspele und tz tüend öppis chlises übergeh? :))

elea.. demfal hesch di entschede kleid wächsle? :)))

 1 .. 656 .. 1310 1311 1312 1313 1314 .. 2536 .. 3757
irgendwie   bearbeitet   schnell   schaffe   wirklich   gspannt   Kollegin   eigentlich   Zuletzt   natürlich   Hochzit   langsam   einfach   richtig   eigentli   natürli   Problem   himbeer   vorallem   Zeremonie