| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 657 .. 1311 1312 1313 1314 1315 .. 2536 .. 3757
26.02.13 11:36
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Aber glaubst du nicht, dass du evtl. noch viel mehr gefrustet sein wirst, wenn du jetzt unbedingt ein neues Kleid kaufen möchtest und das dann nicht findest? Wenn ich du wäre, würde ich das Beste aus dem Kleid machen und z.Bsp noch mehr Sweetheart-Ausschnitt schneidern, weil du ja gesagt hast, dass dir das noch mehr gefallen würde. Ich glaube du jagst etwas hinterher, das wahrscheinlich gar nicht existiert. Und schlussendlich ist und bleibt es einfach ein Kleid...

Mit den zusätzlichen Kosten, die das Kleid generieren würde, kannst du locker noch eine Woche zusätzlich in die Flitterwochen. Das würde ich wahrscheinlich an deiner Stelle machen, statt ein neues Kleid zu kaufen

26.02.13 11:38
himbeer 

apropos sweetheart und ausschnitt: ich ha bim chleiderchauf en bh agha vom h&m. und ich find ebe das ich eigentlich recht es schöns dekollete ha und würd au gern chli meh zeige, ähem. was händ ihr drunter ah? ich bruch en ultra-push up, wo chaufi de am beste?

26.02.13 11:43
Canoa 

Elea ech dänke au es wäri Sennvou wenn mou metere Schinderin wördisch luege...wenn denn nüt zmache esch, chasch emmer no witerluege...meinsch ned?

Himbeer, also ech ha sowiso emmmer Push-up ah...obwohls ned nötig wäri!=O
Be am Weekend im Manor chli go gögsle, hed no schöni Sache gha, ond völlig im Pris enne...aber wenn dä Super-Push vom H&M jo wiss esch, chasch jo grad dä näh...=)

26.02.13 11:44
valey 

himbeer aso ich ha en wunderschöne push up bi victoria secret bstellt en trägerlose :D wuuuuunderschöööön

hed sooo vel schöni spezielli
http://www.victoriassecret.com/bras

26.02.13 11:47
himbeer 

ja mit dem vom h&m bini ebe nöd so zfriede. ich glaub es git en wonderbra für d hochzit, haha
victorias secret wär au no e idee...

26.02.13 11:52
valey 

aso i ha zwei bstellt eis fürs under s zivile kleid und anders für unders s richtige kleid und sind soooooooooooo bequem und mega schön und hebet mega guet :)

chauf suscht emmer bi h&m bhs aber für das hani mer en richtig schöne vo VS gönnt hehe

26.02.13 11:53
elea 

cora, aso i wörd vorher mol alüte ond froge ob das machet. aber denke das goht secher...

valey, nei entschede hani mi nonid. i maches jez wörkli devo abhängig obi es anders chleid gseh womer gfallt oder ned. be am sa jo bi marys gsi ond det het mer kes einzigs chleid au nor es bezeli gfalle. imene andere brutlade hani au ned emol eis chleid gseh woni ha wele aprobiere. eis het mi haaamer donkt aber es esch blau gsi ond ned wiis.

wegem geld, nei e woche länger flettere chani sowiso ned, well mi frönd dezue s geld ned het
ond ebe es cha si dasi wörkli öpisem noche sekle wos ned geht. aber i ha wörkli s gfüehl weni ned go go luege obs es anders chleid geht de lohts mi nie los. ond wenns kes chleid geht womer gfallt de weisi, doch das eschs schönste chleid wos get för me ond basta!!!
i ha jo au bez problme gha wege de änderige vom chleid. cha au guet si dassi de fruscht echli ofs chleid öberträge. weisch wini meine?
i ha do em forum au scho vo brüt gläse wo ide gliche situation gsi send ond de tatsächlich es anders chleid gfonde hend ond mega happy send. i probiere jez eifach usezfende wis be mer esch....

wegem bh, i ha em manor eine kauft wome cha d träger abneh, de esch mega bequem ond au ned tür, werde secher de aha. bide h ond m bhs donkts mi emmer det bruchi 3nr grösser asi wörkli ha well die siece so chli gschnette send...

26.02.13 11:55
Nemo 

CoRa:
hey mädels, wär vo üch het alles es foti vom chleid postet?

ICH

26.02.13 11:55
Canoa 

Ech muess chli wederspräche, ech ha au paar BHs vo VS kauft im November, fende die ned bsonderigs bequem...ond es send mou extrem spezielli...ech has eifach lieber weni cha probiere...=) Aber äbe do esch jo jedi anderst... =)

26.02.13 11:56
Nemo 

himbeer:
hey lilly und nemo, bini froh das ihr au so überzügt sind vo de silä, mir händ sie ja au und ich bi au voll de meinig dass sie perfekt passt :-) mir sind letscht summer s erst mal bi ihre gsi zum grilliere und händ au scho es paar sache abklärt, aber es isch halt no so früeh gsi das mer recht viel sache gar nonig händ chöne beantworte. aber mir händ ja au no 6 mönet ziit.

@himbeer: ich chas dir denn morn säge obi richtig überzügt bin. aber ich denke jetzt scho dass sie e mega lässigi isch. ha gar nöd/nüm gwüsst dass du sie au häsch!!

1 .. 657 .. 1311 1312 1313 1314 1315 .. 2536 .. 3757
eigentli   wirklich   himbeer   Hochzit   langsam   Kollegin   einfach   vorallem   Zuletzt   richtig   Problem   schnell   irgendwie   gspannt   schaffe   Zeremonie   eigentlich   natürli   bearbeitet   natürlich