| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 657 .. 1312 1313 1314 1315 1316 .. 2537 .. 3757
26.02.13 11:57
valey 

Re: Bräute 2013

elea
ja ebe wenn so fühlsch de würdi scho chli no go nocheluege.. wenn de eine findsch wo denn würkli DAS isch de würdis neh.. well suscht lohts di würkli ned lohs..

BHs
Canoa jaa i has au lieber aprobiere.. leider gehts VS ned do bi eus :(( aso bis jetz hani super erfahrige gmacht..

26.02.13 12:03
snet 
Re: Bräute 2013

Ich denke ich ziehe einen weissen Triumph BH (ohne Push-up) an. Ich trage bereits Cup-Grösse C-D, da will ich nicht noch mehr Holz vor der Hütte generieren... Meine Schneiderin wird mir aber wahrscheinlich kleine Haken an das Kleid annähen, damit ich den BH an den Trägern (ich hab breite) befestigen kann.

@Elea: Tut mir Leid, ich kann es immer noch nicht so richtig nachvollziehen Für mich bleibt es einfach ein Kleid, welches zwar schön aussehen muss, aber nur 1 Tag in den Einsatz kommt. Deshalb habe ich mich auch für ein Occasionsbrautkleid entschieden. Da ist mir jetzt der Wein oder das Essen viel wichtiger und darin würde ich mehr Geld investieren als in ein Brautkleid.

26.02.13 12:10
Nemo 

Re: Bräute 2013

@bh: ich muen/dörf keine alegge. mis chleid isch eifach suuuuuper!!! ich han e corsage im chlei, wo au en bh mit igarbeitet isch. isch eifach perfekt!! han zersch dänkt ui nei, ich und ohni BH (90D) das gaht ja gaaaaaaaaaaar nöd! aber ebe, ich han mich eines besseren belehre lah. das züf hebet boch still und es gseht super us! han au en sweetheart usschnitt.

26.02.13 12:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja nemo, muesch mer unbedingt verzelle wies gsi isch. sind ihr denn schomal binere besprechig gsi? mir werded sicher namal gah denn vorem fest denki.

ich ha glaub gar kei iigarbeiteti cups oder so, drum wotti scho no en bh. ich ha susch no so klebeschale aber glaub die hebed zwenig für so en ganze tag.

26.02.13 13:01
elea 

Re: Bräute 2013

snet wenns es tolls brutchleid gäbt occasion de wördi das met handkuss ne. mer wers jez au egal wenn das chleid usem h ond m esch. has eifach bi dem echli öberstörtzt ond zwenig vergleche (wasi halt jez beröie). hami selber i die doof situation brocht... aber ebe momentan nervts mi soo fescht dasi denke, schiss ofs geld, i wet eifach öpis ha woni zfrede ben!

merci vale :) i muss es mache sosch fressts mi uf..

himbeer i wörd au ehner e trägerlose bh ne as die chlebeschale. au wens nor es bezeli verrötsch esch der doch de unagnem...

26.02.13 13:13
sonne13 

Re: Bräute 2013

hey elea, das tued mer wahnsinnig leid. me gspürt förmlich wie di das belaschtet. ich bi jo die letscht wo en ahnig hed oder cha hälfe, aber wenn jetzt würsch im internet no eis bstelle? schiinbar sind die jo zum teil mega günschtig... klar, me chas ned aaprobiere, isch sicher e'heisse, ich hätt mi das nie getraut. aber ich ha s'gfühl du bisch richtig truurig deswege... klar ischs "nur" es chleid, säg ich mir au immer, und gliich ischs wichtig. ich legg jo au jede morge eifach das aa, woni luscht druuf ha, so dass ich mich wohl fühl... und das sett am "grosse tag" jo denn scho de fall sii... ich hoff für di du finsch en lösig wo di happy macht!

26.02.13 13:16
elea 

Re: Bräute 2013

jö sonne hesch mega lieb gschrebe merci!
jo das hani au scho öberleit wege im internet bstelle. ha eifach angst dassi de 200.- (nomeh) usgebe föres chleid wode e schlechti qualität het oder mer ned stoht...
jo du seisch es guet es esch echli wie met de altagschleider, send jo au eifach chleider aber glich eschs wechtig dass me sich wohl füehlt..
höt zobe gangi mol i modissa met mim mami. gange met noll erwartige det he ond velecht hani jo glöck

26.02.13 13:21
Angita 
Re: Bräute 2013

woow das isch ezt äs wiili gange bis ich alles glese ha ha zum teil au nu überfloge!

also zu dem artikel: haaammer!! do steckt einiges a wohrheit dehinder!

zum geburikind: üsen pfarrer wo sehr wohrschindli au as esse wird cho.. hät genau a dem tag geburtstag! und mir wönd ihm au äs ständli singe und evtl. mit emene stückli torte mit cherzli druf än überraschig mache.. d frog isch würkli wenn baut me das ii?? wörs noch em esse währed em tanze/spieli usw. wör doch fast am beste nö?

zum chleid: i ha bis ezt keis einzigs chleid probiert, ha mini vorstellig gha und gwüsst i würs gern bim schniider bi üs im dorf z italie mache.. bi mit minere vorstellig zu ihm has em churz ufzeichnet und bi den mit ihm go d stöff ussueche, woni denn au gad selber zahlt ha... ende märz gömmer abe und denn wird er scho es stückli wiiter si mit em chleid.. im mai holis denn definitiv ab! bi mega nervös obs denn au würkli so wird.... und denn frogi mi: warum bini nö eifach go chleider aprobiere und hets do kauft, wör doch viel eifacher gsi!! mus au immer alles kompliziert sii bi mir!!!

wer vo eu hät alles bi swissdj än dj buechet? mir händ nur 1 od 2 chli e-mailkontakt gha und bis ezt nö meh... i glaub i heg mol glese, me trifft sich nö persönlich mit dene dj?

26.02.13 13:23
valey 

Re: Bräute 2013

Angita mer hend au öpper vo swiss Dj
hend no kei kontakt ka mit eusem dj nedmal per mail.. nur med em chef :(

26.02.13 13:30
Eve777 

Re: Bräute 2013

@Elea: weisch was mir grad no dure Chopf esch woni dini Sache gläse ha? Velecht sötisch au eifach mol ganz verschiedeni Chleider dureprobiere, au settigi wo dir am Bügel ned spezielle gfalle? Will mich hets dunkt gha dete wo ich bi go Chleider probiere hets wörkli settigi gha woni am Bügel dänkt ha jesses Gott uf kei Fall und woni sie agha ha händ sie denn ganz andersch usgseh, oder ebe am Bügel hani dänkt wooow meegaaa und a mir denn leider nein.

Und Snet uf die eint Siite hesch sicher rächt, es esch ned nur s Chleid wichtig am Hochzyystag. Aber ich finde me mues au respektiere wenn öper das velecht ned so easy cha nä und ich finde s esch de Elea ehri Sach öb sie will wiiterluege wills ehre so ufem Mage lieht oder öb sie sich demet cha arrangiere....

@Angita, mir händ au bi Swiss DJ buecht. Euse DJ (DJ Thomas) het sich am gliche Tag wo mir buecht händ bi eus telefonisch gmäldet und esch e mega sympathische . Mir händ mit ehm scho es bitzeli vorbesproche, aber ghöre eus denn nomol im August zum Details bespräche. Händ ehr denn scho mol öpis vom DJ sälber ghört?

 1 .. 657 .. 1312 1313 1314 1315 1316 .. 2537 .. 3757
Hochzit   Kollegin   wirklich   einfach   irgendwie   himbeer   Problem   vorallem   gspannt   schaffe   Zuletzt   langsam   natürli   eigentlich   schnell   Zeremonie   richtig   natürlich   eigentli   bearbeitet