| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 658 .. 1313 1314 1315 1316 1317 .. 2537 .. 3757
26.02.13 13:31
Eve777 

Re: Bräute 2013

Valley weisch denn wele DJ euch zueteilt worde esch?

26.02.13 13:31
valey 

Re: Bräute 2013

Mer hend DJ Leo
ehr??

er hed mer mal aglüte woni weg gsi be de hani ehm gseit er sell mer es mail mache
jez send 2 mönet vergange ha no nix ghört :(

26.02.13 13:33
Eve777 

Re: Bräute 2013

Mir händ de DJ Thomas. Hmmm esch jo au voll schräg, meinsch das esch bi ehm irgendwie untergange? Hesch kei Natel Nr. meh vo ehm zum ehm nomol alüte oder es SMS mache zum nochefroge?

26.02.13 13:35
valey 

Re: Bräute 2013

ja scho
komisch velecht heder ja vel ztue
de chef hed gmeint er seits ehm scho zwei mal.. ha scho natel nr.
aber isch ja ned mini ufgab de erst kontakt sueche :-/ ich warte jez mal...

26.02.13 13:37
Eve777 

Re: Bräute 2013

Oje sone Seich hei , hoffe dir ghöred bald öpis. Und sust wördi halt e andere DJ verlange, meine wennd denn s Gfühl hesch es klappt ned wies söt esch jo au doof.

26.02.13 13:52
valey 

Re: Bräute 2013

Ja hoffemer meldet er sich gli...


anderi frog ah eu... ech ha jez soo zwiifell.
für mini tischrähmli.. ha mi ja entschiede gha jede tisch es bild vonere Disney Prinzessin here tue
well ja die meiste kenneds und ich find die herzig und da mer chli de leitfade Märli /Prinzessinn hend ha denkt passts.. und so echti gsichter an tisch tue naja..

jez hed gester mis mami gseh und glached und gseit passi ned

uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

was meined ehr? bitte send ehrlich isches doof?

Datei-Anhänge
Foto.JPG Foto.JPG (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 90 kB

26.02.13 13:55
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve777: Ich habe Elea's Meinung immerzu respektiert, aber halt hier auch meine Meinung zu einem Hochzeitskleid dargelegt. Wie ich oben geschrieben habe "ich kann es immer noch nicht so richtig nachvollziehen", bezieht sich alleine auf mich, weil das Hochzeitskleid bei mir keinen sehr hohen Stellenwert hat und ich somit den Frust und das Traurigsein darüber nicht gleich verspüren kann. So ist jeder verschieden und hat andere Prioritäten in seinem Leben. Viele denken z.Bsp ich hätte einen an der Klatsche, weil ich 1 Jahr nach dem perfekten Esstisch im Internet gesucht habe und dann endlich eine Antiquität gefunden habe, welche ich dann in tagelanger Arbeit noch selber restauriert habe. Aber bei diesem Thema habe ich eine ganz klare Vorstellung wie das Endergebnis aussehen sollte und bei einem Hochzeitskleid leider eben nicht.

26.02.13 13:57
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hmm was händ ehr denn sust für ne Deko und Saal etc.? Sorry das hesch sicher scho wiiter vorne mol gschriebe, aber ich verfolge de Tread do ned immer so aktiv mit. Dänke eifach bi so "Comic" Sache esch halt immer echli d Gfohr, dass es so chli e Chindergeburi-Touch überchunt, weisch wieni meine? Aber finde au do, es mues jo dir gfalle und du sötisch zfriede sii demet, do wird jede e anderi Meinig dezue ha.

Ich glaube ich wörd i dini schöne Rähmli eher d Tisch-Nr. drischriebe, aber ebe finde machs eso wie dus schön findsch für euches Fest.

26.02.13 14:02
valey 

Re: Bräute 2013

Aso mer hend deko vel glitzersteinli (wie au i de rämli) und blueme in wiss/creme.. und au vel silber sache.. und wenig hellrosa...

vel blueme und kerze und vel tüll...

d Nummere hani ned welle wels de zu simple isch.. ha chli was speziellers welle

aber so gsichter müesse uf de tisch gseh ... weiss ned..

mis mami meint me sett echti prinzessine

zb Diana usw..
aber s problem isch ich kenn fast keini chum vel. uf 5 wo me richtig kennt
und i ha 16 tisch!! und d lüt müend die au no kenne

und de so gsichter müesse da ganz obe aluege
http://www.wunderweib.de/media/redaktion...h_img_308x0.jpg

wetti ned hihihi

aber was chöntiii??
velecht so prinzessine in echt? und ned trick?

(sorry zeme mis mami hed mer so zwifel gmacht)

Datei-Anhänge
rapunzel.jpg rapunzel.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 272 kB

26.02.13 14:03
elea 

Re: Bräute 2013

eve, met dem hesch secher recht. velecht müesstis eifach mol aprobiere. i ha velecht öpe 5chleider probiert bevoris de kauft ha. jo velecht eschs bi dem chleid vo mer jetzt ebe genau das. eso gfallts mer mega, aber a mer eschs ned soo perfekt wienis gern wetti.
de chönts jo wörkli si dass i mol öis ganz anders müsst probiere wo de velecht super usgseht amer!
eve merci förs verständniss!! es dud nome scho huere guet sini bedänke mol uszspreche (oder zschribe). has bes jetzt er mim mami gseit...

valey es bez kitschig esches jo scho, aber es passt zoder! weisch wini meine? ;) du liebsch jo au kitsch! aso hey go for it du wetsch jo au bez en märli hochzit aso fendi passt super!! wend jetzt s gfüehl hesch es esch echli too mutch de wördi entweder en dezentere rhme wähle oder velecht belder wo vode farm her ned eso intensiv send. chasch der vorstell wini meine?

fende d disney prinzessi besser als echti prinzessine! wel d disney prinzessine kennt jede!!!

Zuletzt bearbeitet am 26.02.13 14:04

 1 .. 658 .. 1313 1314 1315 1316 1317 .. 2537 .. 3757
Zeremonie   schnell   natürlich   Kollegin   wirklich   himbeer   vorallem   Problem   eigentli   natürli   richtig   bearbeitet   gspannt   irgendwie   eigentlich   Hochzit   einfach   langsam   Zuletzt   schaffe