| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 658 .. 1314 1315 1316 1317 1318 .. 2538 .. 3757
26.02.13 14:14
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also ech wörds schön fende wenns so Prinzässine in ächt send also sowie ufem Föteli! Fendi no rächt spannend! =) För mech werked t Disney Figure haut sehr chendlech...

Elea ech wönsch der jetzt scho vöu Spass (höt obig oder?)...probiers locker azgoh, de chonds secher guet...Ech dänke de Drock esch jo au ned sooooo gross ech meine es esch no ned 5vor 12i hesch nochli Ziit zum DIS Chleid fende...

26.02.13 14:20
valey 

dankeee für eui meinige.. jaa i ha sie no herzig gfunde weli de soo lang überleit ha de hani mi eifach für die entschede aber jez findis au chli komisch wel mis mami das gseit hed

jetz isch frog
disney prinzessinne in echt

oder

echti prinzessine
so Diana, Kate Middleton, Grace Kelly, Mette Marit usw..

mal je paar bispel

Datei-Anhänge
Arielle.jpg Arielle.jpg (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 57 kB

Mulan.jpg Mulan.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 136 kB

Grace Kelly.jpg Grace Kelly.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 17 kB

Kate Middleton.jpg Kate Middleton.jpg (7x)

Mime-Type: image/jpeg, 79 kB

26.02.13 14:29
Sterndli04 

@valey: also mir persönlich würdet d schwarz wiss Bilder vode echte besser gfalle. Aber ich finde die Disneyfigure au sehr härzig :) wennd d Disneybilder würsch schwarz wiss mache? Gseht ev nüm so chindlich us?

@Bruutchleid: ich finde, meh sett dich wohl fühle. Au wenns "doof" (nid bös gmeint) isch, zwei Chleider zkaufe. I dänke, du hesches de ganzi Tag ah u wennd de immer dänksch:" Mann. Ich gseh doof us, ich gfall mim GG sicher nid" oder so, de isches au nid guet!! Drum lieber nomal luege u vo irgend eim de überzoge sii.. Und vell Forumsbrüt sind ja nid 0815 90-60-90 und 170cm gross. I dänke, das bringsch sicher neumets weg... :)

@swiss dj: mir hend au dere eine usgsuecht. Ha gschriebe, dass met de Alex möchtet u muess de nach de Ferie s Formular no schicke.. Gem. Chef hemmer de nur telefonische Kontakt...

26.02.13 14:32
snet 

@Valey: Ich finde die Disney Prinzessinnen sind halt schon eingängig und kennt jeder. Dagegen steht halt wieder, dass es ein Comic ist und so eher kindlich wirken könnte. Wenn ich du wäre, würde ich doch einfach die Disney Prinzessinnen klassischer darstellen. Es gibt doch auch so Apps, die Fotos wie gezeichnet aussehen lassen. Versuch doch das mal mit den bestehenden Bildern und lass die dann von einer App "schwarzweiss gezeichnet" umwandeln. Gibt es nicht so was für iPhone? Sketch me?

26.02.13 14:32
elea 

merci canoa, ebe ich gange eifach ohni erwartige. nei i ha no massehaft zit das erliechteret das ganze mega!!

aso die schwarz wiis belder fendi toll! entweder echti prinzessine in schwarz wiis oder fende d ide vode sterndli no toll, met de schwarz/wiise disney prinzesssine. probiers mol us!!!

26.02.13 14:34
valey 

Danke für die viele tipps

aso die bilder woni scho ha schwarz wiss gseht doof us hani au scho probiert xD

snet das wär no cooli idee so ergendwie anderst darstelle od soo demeds ned so kindlich usgseht
has ebe au chli gfunde..dankeee

die vo de echt prinzessinne findi au toll

aber ganz ehrlich be paar am aluege gsi und weni müesst de tisch sueche vo Letizia vo Spanie isch und wie sie usgseht kei ahnig hihihi xD oder Nool vo Dänemark
hihihi

26.02.13 14:34
kleinefeder 

Chöntisch süss jo au zum bispil es bildli vo je amene andere chrönli oder diadem ne, wenn dir das mit dä gsichter oder so echli zu riskant isch. Es git sooooo vil schöni Diadem und chrönli womer nie werded alli träge chöne. Ok, dä widerekennigswert isch nöd würkli höch, aber viellicht isch es glich e idee...

Datei-Anhänge
amethyst diamond russian tiara crown diadem.JPG amethyst diamond russian tiara crown diadem.JPG (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 147 kB

LeuchtenbergSapphireTiara.jpg LeuchtenbergSapphireTiara.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 52 kB

strassdiadem.jpg strassdiadem.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 175 kB

26.02.13 14:35
Eve777 

Hmm aso ich fänd so Bekannti ächti Prinzässine au no toll, chönt mir das i so schwarz-wyss Föteli no guet vorstelle zu euchere Deko ane. Mich dunkts ebe so wie du d Deko beschriebsch esch die jo voll edel, do wörde denn ev. d Disneyfigure wörkli chli fest usestäche....?

Aso als ächti Prinzässine chöme mir i Sinn:

- Kate Middleton
- Diana
- Grace Kelly
- Mete Marit
- Maxima
- Letizia (Spanie)
- Victoria (Schwede)
- Soraya (esch mit em Schah vo Persie verhürotet gsi)

Hmm mues mol nochli wiiter studiere und google.....

26.02.13 14:37
elea 

das wod vale denkt hani ebe au s gfüehl wenn det wörd stoh dassi am tesch " soraya" hocke de müessti aber mol s natel före neh und liege wie die denn öberhaupt usgseht.
wen stoht ariell, oder cinderella esch das för jede sofort klar!!!!

26.02.13 14:39
apple-pie 

hi Bow
wow, ich freue mich auch schon auf den Tag, an dem wir unsere Ringe abholen. Naja, zuerst müssen wir sie erstmal schmieden.

hi elea:
ich denke auch, das das ganz normal ist. schliesslich will an das der Tag perfekt wird.
gröööl, als ich eben dein Schleierbild gesehen habe musste ich schmunzeln. Vor kurzem musste ich auch an den Film denken, als ich an meinen Schleier dachte XD

hi Eve777
hahaha, hab das eben meiner jüngeren Schwester vorgelesen, das kann sie dann ihrem Freund (wenn es dann mal soweit ist) vorlesen..zur Vorwahrnung gg*
Wow, das Kleid ist wirklich hübsch.
Heiratets du am 21.09. zivil oder kirchlich?

hi snet
geht mir an sich auch so. ich weiss ganz genau was ich will, aber das macht es auch schwierig. Denn wenn z.B. die Deko nicht so ist, wie in meiner Vorstellung, dann kann ich mich damit nicht zufrieden geben.

hi sonne13
Wow, das Kleid ist total schööön. Wir heiraten auch nur zivil mit grosser Feier danach, und ich habe mir auch ein richtiges Brautkleid ausgesucht.

hi CoRa:
danke dir..ja, ich verdrücke immer noch die Tränen, wenn ich den Brief lese *schwärm*
gestern habe ich meinem Schatz gesagt, das ich mein Kleid gefunden habe. Er hat sich total für mich gefreut.. jetzt muss er sich auch nicht mehr mein Gejammer anhören, das ich es nie finden werde. Nur jetzt meinte er, das es schon ne Qual ist nun so lange warten zu müssen, bis er es sehen kann!

Wir würden ja am liebsten "Deine Lakaien" zu unsrer Hochzeit einladen, damit sie für uns spielen..ja ja..das bleibt wohl ein Traum! Ansonsten erstellen wir einfach eine playliste, MP3, Anlage und fertig.

Ich werde heute meine Schwester fragen (falls ich es schaffe), ob sie meine Trauzeugin sein möchte.

1 .. 658 .. 1314 1315 1316 1317 1318 .. 2538 .. 3757
natürli   Zuletzt   irgendwie   wirklich   vorallem   eigentlich   langsam   richtig   himbeer   natürlich   Problem   schaffe   Kollegin   schnell   einfach   Hochzit   eigentli   gspannt   Zeremonie   bearbeitet