| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 661 .. 1319 1320 1321 1322 1323 .. 2540 .. 3757
27.02.13 07:48
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne13
Hihi ja das Forum hat eindeutig Suchtpotential!
Ich verbringe Minuten, wenn nicht gar Stunden jeden Tag hier!!! (wenn das mein Arbeitgeber wüsste.....)
Ich bin einfach eine Gwundernase und es interessiert mich immer, welche Tipps, Erfahrungen und Antworten die Mitbräute auf Probleme und Fragen haben! Ich bin seehr dankbar für dieses Forum, hat es mir doch scho so manches Problem gelöst
Solange ich meine Arbeit im Büro erledige (wir haben zum Glück nicht soo viel zu tun) sehe ich kein Problem....

27.02.13 07:55
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Geschter heimer es Gspräch gha mit üsne TZ.
S isch super gsi und innerhalb vo 5Minute !!! heimer üse Zytplan gha.
Grob gseht dä so us (ha d Unterlage daheime...):
07.00 Ufstah, Duschen, Essen
08.00 Schminken + Haare
10.00 Kleid anziehen , parat machen
11.00 Wir (ich und TZ) werden abgeholt
11.45 Ankunft Fotolocation, Erstes Zusammentreffen mit GG, Fotoshooting
13.30 Abfahrt zum Standesamt
13.45 Ankunft Standesamt, Begrüssung Gäste
14.00 Trauung
14.30 Ende Trauung, Gratulationen, Fotoshooting mit Geladenen Gästen im Park
15.30 Abfahrt zum Apero
16.00 Ankunft Apero
17.30 Brautpaar "muss" gehen (Überraschung) (wir ahnen, dass wir via See zum Abenrestaurant chauffiert werden... )
18.30 Ankunft Abendrestaurant, die Gäste erwarten uns bereits dort
19.00 Beginn Essen
Nach dem Hauptgang erwartet uns ebenfalls eine 30-40 Minütige überraschung.... was das wohl sein wird?
Der Abend lassen wird dann gemütlich ausklingen...
Übernachten werden wir nicht zuhause, wir gehen in ein Hotel (wo ist ebenfalls eine überraschung)..
Was denkt ihr zeitlich? sind wir etwa im Rahmen??
Dann haben wir die Einladungen besprochen. Die TZ werden den angemeldeten Gästen ein Schreiben zukommen lassen (viel davon ist geheim). Sie werden jedoch allen einen Anfahrtspaln etc. beilegen, finde ich super.
Auch zur Thematik kam die Musik am Abend, Blumenschmuck, Budget für die TZ, Fotolocation. etc.
Alles in allem sehr toller Abend, sehr produktiv und wir hatten unglaublichen spass!
Jetzt warten wir die Anmeldungen zum Fest ab und dann gehts weiter

27.02.13 07:58
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Liäb Aui ig ha geschtr abä fängs eis äs Brichtli gschribä...

@Lus ds tönt o sehr schön. für aus gnuä zyt und sehr entspannt!

27.02.13 08:02
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sanis
Danke für di Bricht, ha dä natürlech scho gläse... tönt suuuuper
Freut mi sehr, heiter öiche Troumtag dörfe erläbe !!

27.02.13 08:10
valey 

Re: Bräute 2013

Morge Ladys...

Lus ahh super hesch scho en Zitplan zemegstellt.. findes echt guet :))
ich be überhaupt ned guet so zitplän zemestelle...


ach ich findes so schad mer hend bis jez no keis gspröch ka mit beidne TZ zeme bzw. med eusem TZ no gar keis gspröch da s Interesse ja gar ned do gsi..

27.02.13 08:13
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
so e zytplan isch im fau nid mau schwirig... ha zerscht ou gmeint gha es sig e uuu sach.
klar isch gsi das am 14.00 Trouig isch. De heimer zerscht vo dete us dr Morge zurügggrächnet u planet.. u när vor Trouig a fürsi dr Abe grächnet. Da üse TZ scho 2 mau ghürate isch gsi und x mau trouzüge isch gsi weiser öppe wies zyt brucht...
u i rächne lieber meh i, nid dases de Stress git.

Werum zeigt öie TZ de ke Intereässe?? Komisch... i meine, wemer das "Amt" aus TZ animt sött mer doch das ou würklech wöue mache und häufe....

27.02.13 08:17
valey 

Re: Bräute 2013

Lus...
aso de Zitplan für die kirchlich Hochzit findi no schwer... ha chli angst dass alles chli knapp werd mit styling und so..
und am obe chanis voll ned ischätze wenn mer settet afoh ässe...
mer hend ja
Vorspis, Pasta, Fisch, Sorbet, Fleisch, Torte

und i weiss ned ob 18.00 langed.. oder z spot isch für alles..
wett eifach ned das denn zuuuu langi pausene zwüsche de göng hed oder ebe kei pausene und voll de stress geht...

wie lang hed mer zum esse?

hihih

jaa euse TZ .. weiss ned spezielle fall
wo mer ehn voremene jahr gfrogt hend ober das wett mache heder scho ja gseit aber nacher nie meh öppis gfrogt zb wens überhaupt isch oder suscht öppis... de esch ehm es zitli lang ned guet gange de hemmer ehn au nümm druf agsproche...
kei ahnig und er interessiert sich ned würkli.. und i ha ehm vor 3 mönet mal gschribe ober mer en kurze text für eusi website cha mache.. er hed mer NIE druf g antwortet... und kei text becho..
und i ha ehm vor paar täg au weder gschribe mer seled eus all träffe ha au no kei antwort -.-

mega schad

27.02.13 08:22
CoRa 

Re: Bräute 2013

Hallo der Liebe!

@apple-pie: puh ist das micht hart so eine Fernbeziehung? Hihi wird ja nicht mehr lange dauern
@ sanis: wunderschöne bricht!
@ Lus fende der tagesablauf scho eächt supi so
@ besprechung mer händ vor 3 uche e brunch met TZ's und Tätschis gmacht.
esch super gse!
gester heisech üsi Tätschis scho weder troffe und besprächig ka. ächt geniau
@ valey wie wärs wenn au so öppis wörsch mache? weisch zerscht gmüetli z'mörgele und denne übers HZ rede?

27.02.13 08:26
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Canoa:
Mini gross Schwöster esch sone Fan vo dem Film Drei Nüsse für Aschenbrödel ond a Wiehnachte hed mini chli Schwöster das Lied abgloh ond denn hani gseid, ou das wetti a mim HZ...hmmm jo das esch gar ned guet acho, mini gross Schwöster hed grad gseid sie verbieti mer das, das seg ehres etc....Es hed ächt stritt gäh ond sie esch ei Tag spöter no hässig gseh...wie im Chendergarte...

Klar chani das Lied jo eifach näh, aber ech wot ned dass sie nocher so doof tued a mim HZ ond mer denn vellecht no de Tag verderbt, sie hed jo eh s Gfühl ech müessi met mim HZ öberem öbis bewise, do echs so perfekt wot mache...aber wie gester scho disskutiert, die Lüt wo bis jetzt no ned ehres eigete HZ vorbereitet hend chönd das ned beurteile wie das esch!
Naja...ech säge nome Iversocht lässt grüssen!!!!

Vellecht chond jo denn es Lied vom Florian Ast a minere HZ!!!

Hmm... Wenn sie so ein grosser Fan von diesem Märchen ist, ist es vielleicht schon seit Jahren ihr Wunsch / Traum das dieses Lied an ihrer eigenen Hochzeit mal gespielt wird. Und wenn es dann an Deiner Hochzeit läuft verliert es dieses ganz spezielle Feeling. Weisst Du wie ich meine? Wenn Dir das Lied nicht viel bedeutet denke ich, dass Du darauf Rücksicht nehmen kannst. Vermutlich hat es ihr einfach einen Stich versetzt und darum hat sie so extrem darauf reagiert.

27.02.13 08:31
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ alli brütlis bruche euchi hilf! üses hochzitsfest findet jo immene zält statt.
d'gäst wösse ned wo und wie mer met ehne wärde fiire.
uf üser HP möchti jetzt gärn bi dresscode no öppis häne schribe. D'lüt sölle summerlich, fästlech und so das si sech wohl füehle cho. bim wohl füehle hani eifach bi paarne angst dasi när i jeans und flip flops chömme. flip flops när esch mer glich - aber ned ir chile!
Mer wette evtl. sogar flipis odee eiw
äg ballerinas bsorge wie chani das galant schribe?

 1 .. 661 .. 1319 1320 1321 1322 1323 .. 2540 .. 3757
eigentli   Problem   natürlich   richtig   Hochzit   Zeremonie   natürli   gspannt   schaffe   schnell   himbeer   Zuletzt   irgendwie   Kollegin   vorallem   eigentlich   langsam   wirklich   einfach   bearbeitet