| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 661 .. 1320 1321 1322 1323 1324 .. 2541 .. 3757
27.02.13 08:34
snet 
Re: Bräute 2013

@Fotografin: Gestern habe ich den unterzeichneten Vertrag per Post erhalten. Phuu, ich war gerade ziemlich erleichtert. Jetzt fehlt eigentlich fast gar nichts mehr...

@CoRa: Glaubst du wirklich Eure Gäste kommen bei der Hochzeit in Flipflops? Das kann ich mir beim Besten Willen nicht vorstellen.

27.02.13 08:36
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ canoa, ha di bricht erscht jetzt gse. hmmm be ir tolu
wu erer meinig. wie du säuber schribsch, si esch sett johre e grosse fan? evtl. möcht si das wörkli einisch ar eigete HZ? e kollegin vo mer esch au e riiise fan vo däm film und het das lied au a erem HZ abglo. hesch de keis anders lied wo der wör gfaue?

27.02.13 08:38
CoRa 

Re: Bräute 2013

@snet hüstel hüstel, du kennst unsere kollegen nicht

27.02.13 08:38
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
klar, da heimers am abe eifacher. mir hei eifach suppe, salat, hautpspies und torte. i due de mit am Restaurant abkläre wass si so für zyte rächne. aber wenn mir so am 19.00 afhö sött das scho aues irgenwie düregah.
ufpasse muesch eifach, wenn dir zwüsche de einzelne gäng no spili oder schüsch sache weit mache, das chas uuuu id längi zieh üsi tz hei ja ou no einiges planet u si hei üs geschter gseit, mir söue gar nid z vieu plane am abe, di düege mit em restaurant de säuber luege wenn wie wo....
u weder öies menu mau göt ga probeässe? de chasch no grad luege wie lang das dr heit

ach valey, das duet mer leid wägem TZ, isch ja schad! Aber mi würd ou hässig mache. Wenn JA seisch, de söusch di ou chli drum due aus TZ. Wesim z vieu isch söuers doch säge. IG würd ihn äue nomau frage, öbers würklech wöu mache und äue mau es ärnschts wort rede...... u schüsch würdi mi für öpper anders umluege... chas ja nid si...

@canoa
3 nüsse für aschenbrödel... ach wie liebe i dä film und das lied! mir hei letscht jahr im Tanzkurs immer zu däm lied "müesse" walzer tanze... u grad geschter bim gspräch mit de TZ heimer drüber gha öb mer wöue e brutpaartanz ha oder nid.. i ha de gseit, i tanze nume wenn mer zu däm lied chöi
aber d reaktion findi vo dire schwo chli gar unnätt si söusech doch für öich freue.... !! aber äbe, wahrschindlech wett SI lieber zu däm lied tanze u mas dir um a dim GG eifach nid vergönne schade....
U es dünkt mi schlimm, wenn du itze wäge ihre uf das lied müesstisch verzichte...
Klar das wo toluwu seit verstahni ou vou u ganz.... vilicht isches ja würklech ihre langerseht wunsch mau zu däm lied z hürate oder ds tanze.... Aber isch das so ein ding der unmöglichket dass si das de ou nid ou no chönnt?

27.02.13 08:43
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

@Cora ig ha au uf euser HP gschriebe, dass festlichi Kleidig erwünscht isch... chasch jo bi mir uf dr HP goh gügsle.... Ha au gschrieb dass eusi Trauuig bi jedem Wetter im Garte stattfindet. So wüsse d Lüt, dass sie ev mit Balerinas ad Trauuig miesse cho und denn am Fest d Highheels chönne uspacke :-) Ha das ebe au sehr wichtig gfunde, dass d Lüt schnalle mir wei dass si edel chömme und nid alltäglich.

@Lus Wow din Tag isch detailiert plant :-) isch aber super, muess denn wenn ig mi Probetermin mit dr Kosmetikerin ha au no mache.. ha mol am 10i dr Coiffeurtermin.. und am halbi drü d Trauuig..

@valey: Schad isch euche TZ so.. Das isch dr Grund wiso mir Tätschis hei, aber wett scho dass au eusi TZ sich beteilige muess glaub au mol e Ässe mit allne 4 mache.. Isch er denn eher din Fründ oder de vo dim Schatz.. viellicht söttet dir mit ihm mol rede, persönlich.. Meischtens löse sich denn d Problem fascht vo allei....

27.02.13 08:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@cora
i würd ds wort "wohlfüehle" gar nid gross dridue äue... wär mer äue z gfährlech... wüu i jeans, shorts u flippflopps füehlt mer sech eifach scho am wöhlschte.. und so wienis uselise si öii fründe für das sehr empfänglech
we si aber wüsse dass dir ja kirchlech hürate söttesi ja automatisch schigg dehär cho, dünkt mi eigentlech "normal".
u wede zB schribsch für d kile wünschet dir öich festlechi kleidig, am fest chönns de ou chli legerer si? u ev. würdi ou no schribe, dass si zB es Jäggli söue mitnäh... oder wird das zäut no gheizt? derna chas ja chli chüeu wärde....

27.02.13 08:47
valey 

Re: Bräute 2013

Lus,
ja mer send scho go probeesse dett isches schnell gange wel mer schnell alles probiert hend...
mmm... i müest ebe mal luege was so plant isch und mal iteile.. chas ebe soo schlecht ischätze...

:-/

wegem tz jaa er wetts scho mache er isch am GG sin brüeder... und er wett ehn gern al tz ha...
verstohni au.. aber i fends eifach schad das kei interesse zeigt werd...
vorallem hani ehn gfrogt ober jez am GG sin polterobe am organisiere isch?... kei antwort...
gfrogt ober liste wett wer min schatz wett debi ha.... kei antwort..

mer hends en mega coole polterobe bzw. polterweekend organisiert... wett ned das min schatz de eifach nix hed.. od mues no selber am schluss was go organisiere


Cora
und wenn du uf de HP en schöne Spruch machsch und de paar Bispiel an Dresscode weisch so Belder? wie du der das vorstellsch
zb so was
http://shechive.files.wordpress.com/2010...r-dresses-0.jpg

weisch und de schribe

Do
http://shechive.files.wordpress.com/2010...r-dresses-0.jpg

Dont
http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/61365...-Waist-Long.jpg

so was ??

27.02.13 08:48
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

ha das zeerscht au gschriebe gha.. .... oder wie ihr euch wohl fühlt,,, denn het mis Mami gseit: Nei.. schrieb das jo ndi denn chömem si no im Trainer

Ah übrigens... mir hei am Wucheend eusi Ring bstellt.. ganz nach eusne Vorstellige.. eher breiteri Mokume Gane ring udn ig ha no en Diamantkranz a dr Obere Kante.. Freu mi soooo druf...

27.02.13 08:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
ou es isch dr büeder? hmm ja de chani scho verstah dass din GG in unbedingt wett
och menno, wär schad wenn är si eiget polterabe müesst organisiere.....
i würd äue würklech nomau ds gspräch sueche, so chas doch nid witergah! er isch würklech e ke hilft, er produziert nume ärger
blödi situation

d schwägerin vo mim gg het fest dermit grächnet dass si mini tz wird. I ha aber gwüsst, dass bi ihre TZ-si eifach drus besteit, e unterschrift z lifere ufem Standesamt. für mi ghört haut no chli meh derzue (hilf bir planig, chleidersuechi, etc.....). s schwägerin het mir zb gseit, es chleid für mi usem c+a düegs ja ou, si chönn nid verstah werum mer söfu müess usgäh..
si isch de uuuu igschnappet gsi dass sis nid isch..... aber mir geits vieu besser derbi. i wüsst, i müesst ihre für aues nacheseckle u hätt ke hilf....

27.02.13 08:56
valey 

Re: Bräute 2013

ja es isch eifach schad wenn me mues en Trauzüge oder Trauzügin ha wo nur wett rasch en unterschrift ufem St.A. mache..

i meine mini TZ hilft mer überall wo sie cha
isch bi mer debi gsi bim kleid uswähle.. und geht mer tipps und alles..

er hed ja nedmal gfrogt wen isch d HZ überhaupt... und sit ers weis das mer hürotet, jez scho guet es jahr..
heder nedmal 1 frog zu eusere HZ gstellt.. nedmal 1!!

 1 .. 661 .. 1320 1321 1322 1323 1324 .. 2541 .. 3757
natürli   eigentli   langsam   gspannt   natürlich   Zuletzt   schnell   irgendwie   Kollegin   eigentlich   schaffe   vorallem   himbeer   einfach   Zeremonie   Hochzit   Problem   wirklich   richtig   bearbeitet