| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 662 .. 1321 1322 1323 1324 1325 .. 2541 .. 3757
27.02.13 09:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
I findes eifach - exgüse für d wortwahl - scheisse was är macht!!
so grad gar kei interässe zeige, das würd mir aus brutpaar u weh mache!!!!!!!!!
Hanget di GG so sehr dranne, das unbedingt si brüeder TZ isch? schüsch würdi würklech für öpper anders luege wo das mit härze macht! u nid so öppis, geit ja gar nid!!
dir heit mit dr ganze planerei scho gnue z tüe, de müesster nid no sone tz am hals ha!!!!

27.02.13 09:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lied: Merci vöu mou för euchi Meinige...nei för mech esch klar dassi das schöne Lied ned cha näh, wie ech scho gschrebe ha wot ech kei misi Stemmig a mim HZ darum lohnis haut eifach si...fende scho nos passende Lied för eus...

S Problem met minere Schwöschter esch haut es augemeins, es hed jetzt bi dem Lied agfange, aber eigentlech passt ehre jo das gar ned dass ehri chli Schwöster jetzt vor ehre hürotet etc...aber do muessi haut eifach probiere dröbert zstoh...

Dresscode: Also ech hau au gschrebe uf de Homepage wägem wohlfühle, esch das ned so gschid?!?

TZ/Tätschmeister: Mer hend am 8.3. Besprächig...hoffe das chond guet! =)

Zuletzt bearbeitet am 27.02.13 09:11

27.02.13 09:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh valey das isch e mega blödi Situation... echt Schad so öpis, vorallem wenns de Brüeder isch, chani verstah das er ihn will... :(

27.02.13 09:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey ech wörd gloub au werklech s Gspröch sueche, vellecht esch är sech ned bewosst was är för en Ufgab hed.

27.02.13 09:20
Angita 
Re: Bräute 2013

zude TZ: suechet s gspröch... am beste ohni schribe oder so sondern gad persönlich! viellicht isch ihm das gar nö so bewusst was er muss mache... bi üsne isch das so gsi, dass vo afang a gfroget händ was müessed mache, was denn dä job vomene TZ isch.. sie händ das no nie gmacht und sind sich uu unsicher gsi.. mir sind denn au mol mit änä zämä ghockät und händ chli gred i ha ene alli adresse wo mir scho händ geh und und und... jo und soviel i weiss sinds au scho am züg plane

27.02.13 09:22
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, ihr hend sicher recht dass s Gspröch sueche und alles kläre sicher di beschti Variante isch, aber wenn mär grundsätzlich kei Interesse zeigt, denn isch de Wille minere Meinig au nöd so gross dass mär überhaupt öpis defür wett mache...oder han ich das falsch verstande valey? Ich glaub du hesch ja scho oft s Gspröch gsuecht aber irgendwie chunt nöd viel zrugg...

27.02.13 09:26
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Canoa ig würds nid schriebe weg em wohlfühle... du wünschisch dir, dass sie edel aglegt chömme, denn schrieb das au.. Mi Kollegin wünscht sich au dass mir alli in Lang chömme, also erfüll ig ihre de Wunsch au! Genau so erwart ig, dass eusi Lüt eus dr Wunsch erfülle..

TZ: Ig find meh sött eifach direkt sege was meh vo ihne erwartet und finds mega schad wenn sich d Tz nid intressiere drfür..

Aber chas si dass bi dir Valey dr Tz au eher chli jünger isch??

27.02.13 09:39
valey 

Re: Bräute 2013

Aso ha jez mim GG gseit er sell med ehm abmache für es träffe z vierte
und ich werd ehn froge denn werum er mer ned g antwortet hed
finds eifach ned recht soo..

neii ebe das isches ja schmetterling er isch 29i..
und somit 5 jahr älter als ich -.-

27.02.13 09:39
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

uhuuu froue
hie hani no üsi chartebox woni de wetti.. würdse de mit eme wisse schleiffeli no chli pimpe
aber i finde das mit de initiale no super... u da i bastutechnisch nid top bi isch das für üs die beschti lösig

Zuletzt bearbeitet am 27.02.13 09:40

Datei-Anhänge
Briefbox.jpg Briefbox.jpg (14x)

Mime-Type: image/pjpeg, 16 kB

27.02.13 09:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme!

ich ha chli es anders problem mitem styling. ich ha mi jetz endlich dezue chöne entscheide dasi beides extern mache und jetz meined die det sie chöned mer nöd garantiere dasses denn au klappt? ich weiss nöd mal vo was die gnau reded. ich ha scho im herbst welle reserviere, det häts gheisse ich seg viel zfrüeh dra. mini kollegin hät aber s gliche 9 mönet vorher au scho fix chöne reserviere. komisch.

 1 .. 662 .. 1321 1322 1323 1324 1325 .. 2541 .. 3757
gspannt   irgendwie   bearbeitet   natürlich   eigentlich   einfach   Hochzit   himbeer   Problem   wirklich   Zeremonie   natürli   Kollegin   richtig   schaffe   schnell   langsam   vorallem   eigentli   Zuletzt