| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 664 .. 1325 1326 1327 1328 1329 .. 2543 .. 3757
27.02.13 11:36
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei Lütlis es passt grad ned zumene voragangene Thema, aber ha grad e riese Kriese. Mis Brutchleidergschäft het mir gschriebe mis Chleid sigi do, und ha e Termin übercho zum Assesoires ussueche und s Chleid denn def. abstecke (Mai und Juni). Sowit so guet, freu mi eigentli au weder i mis Chleid z stiege und alli Details dezue uszsueche. Jetzt mis Problem: wo ich das Chleid bi go probiere letscht Johr beni gewichtsmässig grad guet dra gsi, sie händ gseit sie chöne mir s Chleid grad in Grössi 36 bstelle (ha rächt e schmale Oberkörper) und müesse denn allwäg nur no i de Längi es Bitzeli öpis abnä, ich dörfi eifach ned zuenä haha. Jooooo und was mach ich Totsch?! Ha mi über d Festtäg voll ned chöne zrugghalte und sust no chli übertriebe bi div. Iladige und so wo mir gha händ . Fakt esch, mir spanne alli mini Chleider, alli mini Jeanshose chani im Momänt nüm alegge will ich die Sieche eifach nüm über d Bei bringe und Oberteili simmer au alli knapp und am spanne. Ha jo demzufolge scho gwüsst, dass ich zuegno ha, aber hei hüt am Morge beni uf d Woog, do blinke mir locki 6.5 Kilo meh entgäge .

Scheisse hei ich ha voll Panik dass sie das Chleid mega wiiter müend mache wenis ned schaffe bis denn alles weder abznä. Und unter Zyytdruck beni immer ganz schlächt i so Sache, denn chunt bi mir amigs de Frustässfaktor no dezue und denn goht gar nüt meh. Probiere sit 3 Woche besser luege wasi isse und meh Sport z mache ebe will ich scho gmerkt ha dass mir mini Chleider nüm rächt passe aber bis jetzt dunkts mi het sich ned viel getan .

Sorry wörkli hälfe cha mir do allwäg au niemert, aber s beschäftiget mi grad mega. Ich weiss au dass es schlimmers geht und ich bi jo ned übergwichtig oder so, aber ich ha mi so gfreut dass mir das Chleid eso gange esch und jetzt das .

27.02.13 11:37
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich hät no e briefbox zum verchaufe
(bin z schnell gsi mit bstelle) jetzt hani e besseri
aber die isch au uuh schön findi (die wiss)

Datei-Anhänge
Briefbox.jpg Briefbox.jpg (19x)

Mime-Type: image/pjpeg, 40 kB

27.02.13 11:39
Eve777 

Re: Bräute 2013

Mues no dezue säge dass ich vor 3 Johr Grössi 44 treit ha und extrem stolz gsi bi dass ichs gschafft ha sovil abznä und ines Brutchleid i dere Grössi z passe. Irgendwie het mi denn nachhär d Motivation zum drabliebe verloh .

27.02.13 11:42
himbeer 

Re: Bräute 2013

hey eve

ganz ruhig... du häsch ja no meh als 2 mönet ziit und bis denn bringsch sicher chli öpis wieder abe. isch dis chleid zum schnüere oder so? denn häsch ja au no es paar cm spatzig. am beste machsch der chli en plan wägem esse und spörtle, denn gheit das vo selber wieder abe! und au wenn, s chleid chli wiiter mache isch doch keis problem. isch ja nöd so als müesstisch es grad 3 nummere grösser mache wäg 6 kilo.

27.02.13 11:44
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hahaha das kenni doch au:-))) ich bin jetzt au weder dra am probiere abneh:-////
wett bis im juni sicher no ca 6 Kg abneh!!!han jetzt WW agfangeu nd veel sport wie wetsch es du weg bringe?

27.02.13 11:45
valey 

Re: Bräute 2013

Ey Eve

ned düredreie :) das klapped scho... luegsch eifach i dene mönet dass vel sport machsch...
de bringsch bestimmt no was abe.. und au wens nur 2 kilo send

weg dene 4 kilo chunnts au ned gross drufah... und ebe wens zum schnüere isch isch weniger s problem.. mach der kei sorge :)) klapped alles...

27.02.13 11:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@chickpea
Danke für dini Infos
Mir hei das Thema "Ässe wemer scho agleit oder gschminkt isch" vor es paar Täg (gfüehlti 60 Site witer hinde) scho dürekätschet I maches de eifach ou so, dasi no Farmer oder Mandle oder Nüssli oder so inestosse dasi nid vom stängeli gheie U bim Apero dueni 2 Lüt delegiere (wahrschindlech mis mami u d schwo) wo mir und am gg es täuer mit häppli und ds trinke zuehäbe

27.02.13 11:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu
die ist von hier....
http://ja-hochzeitsshop.de/briefboxen.html
die haben sooo tolle und vor allem bezahlbare sachen!!!

27.02.13 12:36
apple-pie 

Re: Bräute 2013

hey, Lus¨
Der Zeitplan bzw. der Ablauf hört sich toll an.
Tolle Briefbox!

hi valey
Ich habe seit gestern auch eine TZ, aber ich denke nicht, das sie so typische Aufgaben einer TZ übernehmen wird, sondern nur am Tag der Trauung ihre Aufgabe erfüllen wird. Ansonsten werde ich diejenige sein, die sie nach Meinungen fragt oder halt einfach auf dem Laufenden halten wird.
Finde es gut, das du nun das Gespräch suchst.

hi CoRa
ja, natürlich ist es schwer eine Fernbeziehung zu führen. Bei jedem Abschied tut es mehr weh, aber damit fängt auch immer die Vorfreude auf ein Wiedersehen an. Und eins ist gewiss, egal wie sehr das schmerzt, die Liebe überwiegt!! Und wie du ja sagst, bald ist dem nicht mehr so.
Wegen dem Drescode bin ich da ganz schmetterlings Meinung. Man kann ja schreiben, das formal und gemüdlich sein soll.

hallo schmetterling84,
wie schön. Wie lange müsst ihr denn uff die Ringe warten?

hi Emma,
würde mich ja auch interessieren, wie deine Bastelei ausschaut ;)
Hey, sieht super aus. Besonders wie das Datum geschrieben ist gefällt mir.

hi himbeer
oje, das ist natürlich ärgerlich. ich hoffe du findest schnell eine Lösung.

hi eve
oje, das ist antürlich ärgerlich udn absolut verständlich..mir geht es nämlich auch so. habe über den Winter 7kg zugenommen, bis zur Hochzeit müssen 15kg runter. Ich mache nun "schlank im Schlaf" und als Sport benutze zusätzlichich die Wii Fit.
Wer aber den absoluten Sporttipp haben möchte.
ich habe im Sommer 2011 meine Traumfigur erreicht (leider ist sie wieder weg...böse Schoki) in 3 Monaten. So werde ich nun wieder vorgehen (leichter gesagt als getan).

Das grösste problem beim Abnehmen ist meist die Motivbation, fehlende Disziplin, Stress und Heisshunger. Aber das schaffst du!!!

So Mädels, ich muss nun erstmal los..meine Töchter aus der KiTa holen.

27.02.13 12:55
Mime 

Re: Bräute 2013

hi everybody

@ Cora: bezgl. dresscode hett sech üse TZ säuber überflüglet und super comic-büudli zeichnet, womer uf d homepage to hei... wenn wosch, schicksch mer e PN und i schicke der dr link...

@zibesa und bergeri: (faus si zum läse chöme) aues gueti, möglechscht entspannti stunge vor und nach dr geburt und dass aues guet geit und der es gsunds, härzigs ching bechömet!

@tagesablauf: mir merke geng wie meh, dassmer unbedingt nomou müesse zämesitze, d TZ und mir... so e ungfähri vorstellig vom tagesablouf hani aber, und dört toucht s problem vom vormittags-snack ou uf... chunnt ganz druf a, wenn und wie dr TZ und mi GG wei itrudle, wiemer de das mache.
und am apero müesse si üs de ou chli luege

 1 .. 664 .. 1325 1326 1327 1328 1329 .. 2543 .. 3757
richtig   wirklich   eigentli   gspannt   natürli   schnell   irgendwie   Problem   einfach   schaffe   Hochzit   himbeer   Kollegin   natürlich   eigentlich   Zuletzt   vorallem   langsam   bearbeitet   Zeremonie