| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 665 .. 1327 1328 1329 1330 1331 .. 2544 .. 3757
27.02.13 13:52
CoRa 

Re: Bräute 2013

@dresscode, danke üch aune härzlech för eui kommentär. due jetzt en text verfasse und postes de nomol

@mime, hihi ha dini site entdeckt, esch mega schön gmacht! die härzli schrift esch ganz süess

@abnehmen eve, das schaffsch sicher! eg sett au no 5 kg abne, macht mi ned so wöud wöui weiss dasis schaffe. wett eifach das wenni hoche mers au wohl esch. ech be jetzt binere grösse vo 1.62 cm 54.5 kg. uf 50 wetti bis im summer weder si. e tip vo mir ananas (so grüen wie möglech) esch sehr guet zum de stoffwächsel arege. eg ha vor johre au abgspäckt vo 69 kg uf 47 abe. ha aber zo zuegno ka wäge der pille.

27.02.13 13:52
Eve777 

Re: Bräute 2013

@schmetterling: Jo genau i ha es Eddy K. Chleid und has im Dolce Vita kauft , so lustig . Gäll sind mega nätti dete, ha mi mega wohl gfühlt gha i dem Lade .

@apple pie: jöö hei esch jo süess vo dim Schatz, toll wenn de Maa sich au aktiv engagiert bi de Vorbereitige .

27.02.13 13:53
apple-pie 

Re: Bräute 2013

da hast de recht Lus, wie es scheint werde ich nicht zum Brautmonster mutieren müssen hihi!!!

27.02.13 13:58
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wow, das hend ihr aber super gmacht, bin mir ganz sicher dases au das Mal wird klappe :)

Wo ich halt sooo Mühe han, isch zwüschedure nüd esse... z.B. Schoggi am Namittag oder so, bi mir isches oft so das ich gäg di 15h im Büro eifach "Krise" überchum und denn es Schoggistängeli iss oder irgendöpis, s gitt gueti Täg da gahts und es gitt Täg woni eifach nöd chan druf verzichte... janu...

PS: danke fürd Kompliment zude Karte apple-pie, genau das mitem Datum findet mir ebe au so speziell, isch en Idee vo mim Fründ gsi :)

27.02.13 13:58
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Eve: jo und wie.. wo igs Kleid ha gha het mi d Frau Zwahlen bedient, aber bim 2. Termin denn d Chefin d Frau Kiefer.. Die si sooo nett. Frau mi immer wieder zum zu ihne z goh! Vorallem gebe sie dir so es guets gfühl mit.. Und Euses Kleid isch ein vo de Liebling vo dr Chefin. Wo igs gchauft ha, hei sis noni gha als Aporbe Kleid sondern nur as Messemodell für d Modeschau nach dem es so guet acho isch hei sis denn für sich au bstellt!

27.02.13 13:58
valey 

Re: Bräute 2013

jööö apple pie voll süess vo dim schatz :D :D

27.02.13 14:06
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hihi ächt? Hani gar ned gwüsst, aber ha mir no dänkt gha dass sie das Chleid rächt toll finde will sie händs bi de Marinatal in Basel au am Stand usgstellt gha. Ich bi mir jo rächt unsicher gsi im Nochhinein öbi s richtige Chleid kauft ha wie'd ev. gläse hesch, aber mittlerwiile dänki doch s esch scho s Rächte. Ha grad gester mit mim Mami no tel. und sie het mi au nomol drin bestärkt . Ich finde eifach vorallem dass es ächt meegaaa bequem esch, s hebt alles guet obe ume und stützt eim richtig, und trotz em viele Stoff dunkts mi ned mega schwer .

Zuletzt bearbeitet am 27.02.13 14:08

27.02.13 14:07
elea 

Re: Bräute 2013

hey eve ha grad glese vo dine sorge wegem chleid (be zwar scho weder 2site zspoht)!
aber glaub mer du musch der wörkli kei sorge mache! i ha es problem wie i di ähnlich schublade ghört. bi mer eschs ned eso dass i zuegno ha sonder dass si mers chleid ca 5cm z eng gmacht hend. jetzt lohnis de 3mönet vor de HZ eifach weder lo witer mache. aso verstohni din chommer ond ini sorge sehr guet!!! me wet jo au schliesslich is chleid ine passe!!!
mach der bitte kei sorge au wenns chleid jez no chli wörd zwacke echli öpis chame jo emmer met de schnüerig mache (wenn ned sogar sehr vell!!!) ond wend höt avosch of dini ernährig luege de schaffsch du das ohni problem dass bes em september is chleid passisch!!!! du schaffsch das!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27.02.13 14:09
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Bei mir ist es tagsüber eigentlich ziemlich einfach, da habe ich durch meine Kinder Ablenkung und an sich immer was zu tun... da fällt mir ein müsste mal anfangen den Haushalt zu machen.
Aber wenn meine 3 am Abend im Bett liegen, dann kommt schnell der Heisshunger und dann wird auch mal ne Pizza bestellt.
Dazu kommt, das ich eine extreme Naschkatze bin.

danke, valey.

27.02.13 14:11
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jöö Elea merci vilmol für dini Ufmonterig mega lieb! Mis Problem esch eifach s Durehebe, weiss gar ned wie ich das gschafft ha wo ich so viel abgno ha, irgendwie eschs mir det ringer gange zum paar Mönet mega luege und i mim Kalorielimit bliebe, ha au ned Hunger gha oder so. Jano, jetzt heissts Power Start und sich ned drusbringe loh . Sobalds weder wärmer esch gangi weder go jogge denn goht hoffentli no chli öpis wäg.

Hei nei scheisse das esch jo mega doof wäge dim Chleid, wie chöne die denn öpis eifach so viel z äng inä??! Findi jo au de Burner hei !

 1 .. 665 .. 1327 1328 1329 1330 1331 .. 2544 .. 3757
einfach   gspannt   vorallem   richtig   Problem   wirklich   irgendwie   Zeremonie   schaffe   eigentli   eigentlich   Hochzit   Kollegin   langsam   natürli   himbeer   bearbeitet   natürlich   Zuletzt   schnell