| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 665 .. 1328 1329 1330 1331 1332 .. 2545 .. 3757
27.02.13 14:12
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Igbi jo a dr Modeschau gsi, denn het das Kleid d Modeschau eröffnet und ig bi grad voll verliebt gsi denn hei si mir ebe nocher gseit, dass sis am Mentig zruggschicke und igs söll doch jetzt probiere.. Dsa isch im Oktober gsi.. denn z Freiburg a dr HZ Mess hei sis au usgstellt gha und z Basel wieder.... ha denn nochefrogt öbs a dr modeschau so guet acho sig, dass sis doch bstellt hei udn ebe d Chefin het denn gmeint es heig ihre imemrshco sehr gfalle aber si het nid gwüsst öb si wirklich söll wills halt gar nid typisch Eddy K isch..

jo has glese weg de Bedenke, aber ehrlich die muesch nid ha (klar muess ig jo säge) nei echt ig find au es gseht am Modell nid anehrend so guet us wie a dir, ha ganz kurz au zwiefel gah aber denn ha ig anderi agleugt udn gmerkt es isch MIS Kleid.. es isch wirklich mega bequem und was du seisch meh gspürt sgwicht gar nid.. Bruchsch demfall au kei Corsage? Ig au nid en trägerlose BH längt..
Freu mi soo dass igs in 2 Wuche nomol dörf alege...

27.02.13 14:16
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo wo sie mir gseit het Eddy K. hani dänkt ojeee nei bitte ned, bi uf de Internetsiite vo dem Designer gsi bevor ich de Termin gha ha und die Chleider händ mir überhaupt gar ned gfalle, ha die grössteteils eifach nur schrecklich kitschig gfunde uf dene Föteli . Aber ha gfunde chum blieb offe und legg eifach alles ah wo sie dir bringe. Und ebe alli wo ich eigentli vorhär dänkt ha gfalle mir mega (Pronovias-Stil) sind mir überhaupt ned gstande.

Nei ich legge au kei Corsage ah, allwäg au kei BH, ich ha so Ilage probiert gha dezue das längt mir eigentli vollkomme, fühle mi so guet versorgt mit dem Oberteili .

27.02.13 14:18
elea 

Re: Bräute 2013

ke ahnig, i froge mi jetzt no wie me sech so chan vermesse i los jetzt aber ned dete lo "fleke" vertroue denne nöme....

am beste zom abneh esch usezfende was der am rengste goht. i ha emmer probiert met sport abzneh well mer das emmer alli grote hend. aber ergendwie beni eifach ned die wo sech 2 oder 3 mol ide woche cha zom sport ufraffe...
dorom hani jetzt mini ernährig so omgstellt dasses för me passt! i esse jetzt sehr vell ond gsond zmettag ( e resse berg griechische solot zb oder riissolot) ond zobe essi gar nix me nomenno wasser met zitrone. alli hend gmeint i spenne ond das sig ongsond. aber es fallt mer liecht eso. i esse vell zmetag ond d energie langet mer super bes am obe. füehli mi au nöme so müed di ganz zit. has gfüehl bi mer eschs wörkli eifach s esse zobe gsi womer aghänkt hend ond halt au träg gmacht het. ond bes jetzt hani eso scho 3kg abgno (set em dezember).
ebe i denke du musch eifach en weg fende wis för de stemmt ohni dass musch hongere oder sport mache wie en esel!!! mueschs au eso gseh. wend jez bes em september 6kg wetsch abneh, denn schaffsch dis ziil au wend all woche 250gramm abnemsch! ond eso gseh schaffsch das secher!!!!

27.02.13 14:19
himbeer 

Re: Bräute 2013

d unterwösch isch au no i mim fokus... ich denk aber ich gang mal ines gschäft und lah mi grad berate, demits denn sicher au s richtige isch. ich wott au e bequemi unterhose denn und nöd sones spitzenüüteli, das halti ja nöd ein tag lang us

27.02.13 14:23
apple-pie 

Re: Bräute 2013

über die Unterwäsche hab ich mir auch schon meine Gedanken gemacht, aber direkt nach ihr suchen werde ich erst, wenn ich das Kleid habe und mit meinem Körper zufrieden bin.

27.02.13 14:29
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo das stimmt Elea s esch bi jedem anders Züüg wo funktionniert. Aso bi mir bruchts def. Kombi zwüsche Sport und Ernährig, nur ufs Ässe luege bringt mir ned so viel. Guet uf de Woog goht irgendwenn au öpis wäg, aber ich merke z.B. wenn ich kei Sport mache denn hani eifach mega schnäll so e unförmigi Figur. Mache dorom sit 3 Johr Pilates und weni das amigs schleife loh gseht mes mega schnäll, laufe denn nüm so grad und mini Bei gsänd uns wie e Kraterlandschaft . Dorom muesi eifach konsequänt bim Sport und bim Ässe drabliebe. Aber hesch eigentli rächt, aso bis im Septämber jedi Woche 250Gramm, das esch jo wörkli machbar . Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vilmol für d Ufmonterig und Tips !

27.02.13 15:02
elea 

Re: Bräute 2013

pilates macht natülri en hammer figar! das es zitli au gmacht aber be eifach zfuhl! haha ond da met de kraterlandschaft kenni nome zu gut! i be eh echli e birne :) em sommer gangi vell go rönnvelo fahre das helft de emmer mega gege d cello. aber em wenter chont si de halt weder före wie verrockt

gell wenn mes so gseht met dene 250gramm de schiints vell machbarer zsi

27.02.13 15:23
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hahaha jo aso ich bi kei Birne ich bi glaub e ganze Früchtechorb *lol* . Jo Velofahre esch natürli de Hammer gäge wüesti Bei, nur ich hasse Velofahre wie nüt anders. Weiss au ned werom, nach 2 Minute strample macht mir alles weh und ich schwitze wie e Bär, s esch eifach ned mi Sport. Aber söts unbedingt au mache ebe wäge de Bei, esch glaub scho öpis vom Effektivste.

27.02.13 15:28
chickpea 

Re: Bräute 2013

@ Pole fit, mini Ladies, das macht super Spass und de merksch gar nid wie de dr ganz Körper trainiersch, wirklich der ganz Körper, will ohne Körperspannig chansch d' Figure nid guet hebä. Das isch nämlg e Sport für jedes Früchtli.

27.02.13 15:30
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo das hani mir au scho überleid zum mol usteste, aber esch glaub zemli tüür sone Lektion oder? Aber usgseh tuets amigs au super .

 1 .. 665 .. 1328 1329 1330 1331 1332 .. 2545 .. 3757
schaffe   Hochzit   gspannt   eigentlich   irgendwie   Kollegin   richtig   Zeremonie   eigentli   vorallem   himbeer   langsam   natürli   schnell   wirklich   einfach   Problem   bearbeitet   Zuletzt   natürlich