Bräute 2013 |
|
1 .. 667 .. 1332 1333 1334 1335 1336 .. 2547 .. 3757
|
27.02.13 16:18
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
ui das hani gar nid mitbecho...... Wenn heit dir de beschlosse z hürate?
|
|
|
|
|
27.02.13 16:54
chickpea
|
@ Lus, hürote hei mr scho vor es paar Johr welle, denn han ich afo plane und es Chleid bsorgt. Denn sind aber einige Sache drzwüsche cho und mer hends uf unbekannt verschobe. Letscht Johr han ich mim Fründ zwei Date age und gseit an dena Täg sig ich quasi hürotsfähig. Vor sechs Wuche het mi Fründ gfrogt, öb es mir no ernscht isch. Also hemmer e chlini Blitzhochzit organiniert und ich ha mi entschiede mis Chleid halt am Zivile z träge wills chirchlich allwe eifach schlichti Segnig im Gottesdienst git und im Sommer ev. eifach e Party, woni viellicht s Chleid nomol azie und viellicht au anderi EX BRütli uffordere ihres Chleid azlege. Wer jo au mol cool.
Mir hän im Moment halt anderi finanzielle Prioritäte als a grossi Hochzit.
@ CoRa Ich mach nur en Schoggichueche für unseri Nochberä wo mir am Fritig zu uns ilade bevor mir denn am obä wider furt gön. Ich also kei 5 stöckigi Hochzitstorte aber sehr fein und glutenfrei.
|
|
|
|
|
27.02.13 22:36
chickpea
|
Danggschön apple-pie unsere Tag wird sicher au eher unkonventionell. Freu mi und bi froh, ich glaub no e wuche länger chönnti die aspannig nid ushalte.
|
|
|
27.02.13 22:45
chickpea
|
Hoi CoRa jetzt bisch grad es mü schneller gsi als ich.
Jo, es isch jetzt andersch als ich es mir vor Johre vorgstellt ha, aber es stimmt glaub scho so für uns und es isch so luschtig wie sich diesmal alles fasch wie vonellei entwicklet het, s' Standesamt isch uns mit em Datum sehr entgegcho. Im mim Fründeskreis wird e Partyobe organisiert, unabhängig vo mir und wo si s Datum duregehänd hani denkt super, ich setz mi ins gmachte Nest. Mir wärde als überraschig hald jetz als Brutpaar teilneh, do werde einigi Stunde. Am Tag simr mit dr Familie und göhn in Zoo, ich han e Füerig organisiert woni scho lang mol ha welle mache. Freu mi druf denn döt in wiss umezlaufe, find das chli spektatulär. Mi Mueter het zu allem gseit was ich planet ha: nei das chasch doch nid mache, nei das macht me nid (zum Bispiel mit em Brutchleid ins Standesamt,oder ins Tram) Aber ich glaub jetzt isch si au zfriede. Und uf ihre Schwiegersohn freut sie sich jo sowieso scho lang.
Liebe Gruess
Chickpea
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 667 .. 1332 1333 1334 1335 1336 .. 2547 .. 3757
|