| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 669 .. 1336 1337 1338 1339 1340 .. 2549 .. 3757
28.02.13 13:28
elea 

Re: Bräute 2013

snet i werde mini normali handtäsche metneh aber de eifach em auto loh. det hani denne de hussschlössel denne eifach onds natel. aber ebe das nemi ned met es restaurant das lohni de eifach em auto osse! ond soscht d sache woni bruche werdi minere TZ ond mim mami abschüffele
aber zb sone brut-täschli hani ned.

28.02.13 14:04
valey 

Re: Bräute 2013

aso s Natel werd bi eus ganz deheime gloh.. wett mal ein tag ruhe ha vo dem hihihi

28.02.13 14:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech ha jo scho Gelnegeli woni immer säuber mache, aber förs Hochzig lohnsi de loh mache, ha kei Närve wenns ned so usechond wie ech das wot!=) Ha grad gester 3h a mine ume gfuschtet...

wägem Täschli...ech nehme gloub au keis met ond Handy werdi au ned metnäh...ha jo eh alli mini liebste be mer, de bruchi das ned au no...


Ach du Wunder, ha grad chönne Etikette drucke, jetzt fähled nome no wenig...aber das send ned mini ond das esch mer au glich! *gg*

28.02.13 14:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea besch jetzt du die Woche ned no go luege wägem HZ Chleid oder hani das fausch im Chopf...wenni mängisch so vöu lese hani gar nöme im Chopf wär jetzt was gschrebe hed...=O

28.02.13 14:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

lustig, hüt isch irgendwie tote hose da :-)
ich lüt hüt abig mal mim coiffeur ah und denn isch hoffentlich s stylingproblem bald glöst.

28.02.13 14:52
Canoa 

Re: Bräute 2013

es esch extrem ruhig, ond gester heds so gräblet!!!=O
Jo wördi au...ech go am Mäntig zo minere Kollegin wo denn mini Frisur und Make up macht...

28.02.13 15:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

das isch ebe scho praktisch. ich ha gar niemer im kollegechreis wo das macht... hihi
aber ich ha es guets verhältnis zu mim coiffeur, das wird super :-)

28.02.13 15:04
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha mänge Coiffure usprobiert aber be keim zfrede gseh...zum Glöck hani mini Kollegin sie esch glerti Coiffeuse ond hed no Maskebeldnerin nocher no gmacht... =) Perfekt för mech! =)

28.02.13 15:06
Nemo 

Re: Bräute 2013

hi ladies!!!

@töschli: wirdi keis ha. würd mi nur nerve zum umeträge. mini tz wird denn das für mich mitneh was bruche. aber handy usw bliebt eh dihei bzw im hotel.
@nägeli: ich wirde sicher gelnägel mache. hani früener immer gha. sids aber im op nüme erlaubt sind, hani keini meh und han immer mega wüesti nägel, will mit dem ganze sterillium wo mir de ganz tag müend drah tue und mit de händsche de ganz tag... gönd mer immer d'nägel kaputt...
darum freui mi scho riesig uf mini gelnägeli!!! juhuuuu!! nacher chani grad no mit dene id flitterwuche.

@me: mir händ am zistig besprechig gha mit de djane!! buuuaaaahhhhaaa händ mirs lustig gha a dem abig!! sie isch sooooo e mega lässigi person und so offe, es hät richtig freud gmacht!!
hoffe das sie das denn so macht wie ich mir vorstelle, aber ich han eigentli null bedänke, sie isch en richtige profi!

28.02.13 15:08
Nemo 

Re: Bräute 2013

hüt hani no über de mittag es treffe gha mit de tz!! sie isch so herzig, han uuu freud. hät mit mir hüt en ablaufsplan vom frietig bis sunntig zämegstellt. was wenn lauft...
hüt abig hani denn no s'probeschminke bi de andere fründin. siw isch ja make up artist und schminkt mich denn am hz. huuuuiiii bin gspannt wiesi das macht hüt abig!!

 1 .. 669 .. 1336 1337 1338 1339 1340 .. 2549 .. 3757
schnell   irgendwie   Kollegin   Zuletzt   langsam   gspannt   Problem   vorallem   Hochzit   natürli   natürlich   einfach   eigentlich   bearbeitet   richtig   himbeer   schaffe   eigentli   Zeremonie   wirklich