| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 672 .. 1342 1343 1344 1345 1346 .. 2552 .. 3757
01.03.13 08:43
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ganz herzig valey ...

01.03.13 08:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma soooo schön dass ders Chleid gfaut...mini TZ hed grad gester gseid sie ging im Juni/Juli uf Thailand ond löchi ehri Chleider det loh mache....NEID! =)
Wenni bis de mis Chleid no neh ha förs Zivile gebi ehre eifach t Mass met! =)=)=)

Höt chomi gloub ned zum metläse ond metschriebe, eis gstörm im Büro...*nerv*

01.03.13 08:59
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morge zämä

alles klar?

ey valey das gseht voll cool us. wo ane chömet diä rähme dän? (sorry ha glaub nöd alles möge läse, häsches sicher mal erwähnt)

CoRa: gäll isch än rächte marathon zum aschribe. aber isch cool wäns durä häsch

Mini chärtli sind unterwägs (b post, muäs sparä ) und sind so am mäntig oder zistig bi dä lüt, bin ächt gspannt. :-)

bin momentan chli am wärweise wasi als nächsts söll machä. min schatz finds uu wichichtig s zivilä resti reserviere (am 24.05.13 für 9 personä) und ich lah ihn machä

morn gömmer no sin azug go aguckä oder uswähle. irgendwänn söti glaub mal no äs kleid für s zivilä go postä :-)

01.03.13 09:00
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

@Lus
Jösses Gott dini Traum.. soo viel Phantasie muess meh ha.. ha mi echt kaputt glache... vorallem passt de Traum jo sooo zämmä

@Valey: mega schön dini Bilder.... find au, s wichtigschte isch dass es dir gfallt...

Hmm ig bi grad niene dra :-) ha jetzt wieder e schweti erledigt und d Iladige bechömme hüt d Lüt über.. bi sooo gspannt was für Reaktione chömme.. ha chli angst, dass gwüssne d Kärtli nid gfalle oder si nid hebe oder d HP doof findet.-. hmm mach mir viel zviel Gedanke.
D Ring si bstellt und s Zivile Kleid a.. merci valey füre Milanno tip

01.03.13 09:07
valey 

Re: Bräute 2013

Mona d rähme chömed je eine uf jedem tisch
de gehts dusse am igang en grosse rahme wo überall stoht wer a welem tisch hockt
Arielle & Eric / Cinderella & Prince Charming usw...
de müends de tisch go sueche hihi


Mona und Schmetterling hoffe für eu chömed vel reaktione :D :D
be eus chunt au langsam eine nach de ander en zuesag ine :)

aber vo minere verwandte hani noni so vel :-/ stune scho chli..

01.03.13 09:09
Mona83 

Re: Bräute 2013

muäs glaub doch au mal uf diä milanoo sitä. :-)

@schmetterling: mach der kei sorge, wiä d valey scho gseit hät sie müänd dir gfallä. bi minä bini au überzügt dases vielnä nöd gfallt wills halt voll üsä style sich (schlicht) und nöd typisch hochziit mit viel härzli und vorallem blüämli aber egal. luäg wän d chärtli a 100 lüt schicksch chönds ja nöd allnä gfallä.
d homepage hani scho äs paarnä zeiget (guätä kolleginä und family) und all händ sie uu cool gfunde.

s einzig woni angst han dass di einä lüt sich nöd amäldet... da wirdi amel soo veruckt wäni äs fäst organisiärä und säge gäbet mir bscheid und dän ghörsch nüt. janu da muäsi durä

01.03.13 09:16
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ mona
unbedingt....
jo ig weiss aber ig bi halt so.. guet ha scho e sehr klassischs krätli.. aber ha die ebe selber bastlet und bi minere schwöschter (kei ahnig was si gmacht het) isch d bordüre grad drab gheit... het mi mega gnervt...
rein vo de Ameldige her ischs mir nid soo wichtig die wichtigschte Lüt wüsses udn melde sich sicher au a, aber ig find das soo miehsam, ig bi so, dass wenn ig e iladig bechum, s Datum prief und mi ameld.. anderi warte und warte... hoff, es lauft bi dir denn rund mit de Meldige!
Weisch die Kärtli sid 1:1 dir und do muesch dr au kei kopf mache!


@valey.. echt vo dr eigene Familie? das isch doof!!!
Das isch e mega idee mit de Tisch soo aschriebe!¨Ig lieb jo Disney!

01.03.13 09:19
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge :)

Chickpea ich wünsche dir en wunderschöne Hochziitstag! :)

Vale
Ich finde die Rähmli herzig! Richtig prinzässig! :P

Bi mir gahts jetzt mega vorwärts.. Am Mäntig Abig chunt de Fotograf verbi, am Fritig hani Apero gspröch und am DJ musi au nomal ahlüte.. puuuh :P

Ich han jetzt gad no eh Überraschigswuche Italie für nach de Hochziit buecht.. Min Fründ erfahrt das aber erst zwei Täg vorher - sofern sich niemert i sim Gschäft verplapperet!

Uh und min Schleider hani gester au no bstellt uf Etsy! :P

01.03.13 09:24
elea 

Re: Bräute 2013

valey, aso meinsch muss s wiss vode schueh perfekt zo wiis vom chleid passe? dasch jo mega schwer zom fende

d belder gsend schön us met e päärli! passst au super zonere hochzit! au d farbe vode belder send nömme so knallig dor da gsend no vell schöner us fendi! toll valey!!!

01.03.13 09:32
Mona83 

Re: Bräute 2013

@manokasa: wow so geil, dini überraschig isch ja dä hammer! :-) da häter sicher mega freud. hoffe s verschnorrt sich niämert. :-)

 1 .. 672 .. 1342 1343 1344 1345 1346 .. 2552 .. 3757
richtig   himbeer   natürlich   Problem   bearbeitet   wirklich   schaffe   schnell   gspannt   vorallem   eigentlich   natürli   einfach   Kollegin   langsam   Zeremonie   eigentli   Hochzit   irgendwie   Zuletzt