| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 673 .. 1343 1344 1345 1346 1347 .. 2552 .. 3757
01.03.13 09:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea:
mis chleid isch ja ivory (eierschale) und mir händs gseit dass t schuhe,
wenn überhaupt, bitz dünkler söttet si, aber ja nöd heller ...
weiss halt nöd wie das bim wisse selber isch, obs da au helleri und dünkleri
wiis-tön git!?

01.03.13 09:37
valey 

Schmetterling
ja vo minere familie hend sich nur 4 gmolde...
vo sinere familie öppe 9 od 10 so
komisch...

elea
schuhe müend scho ned perfekt passe...
mini schuhe send glaubs au chli drünkler.. aber isch mer glich... :)) hihi
i ha zerst die med de vele glitzer welle alegge aber die send vel z äng chani ned demet laufe... :((

Manokasa
megaaa cooli überraschig heder sicher freud

DJ nomol rasch e frog.. ghöre do vo euch allne träffe med DJ und so
und euse hed sich emmernoni gmolde und hend ehn jez scho sit 3 mönet buecht...
weis ned ob ich mich jez sell mal melde?

01.03.13 09:42
Lilly4 

DJ:
valey, wenn ich dich wär wür ich mich mal bi ihm melde ... wieso au nöd?
dänn bisch wenigstens beruhigt!
bi eus isch so gsi, mir händ eusi buecht, eifach chli hi und her gschriebe, hät
sie eus no so e checkliste gschickt und ich han ihre dänn gseit wenn ich mich
wieder bi ihre melde für es treffe, also isch au eher vo mier us cho ... s treffe
hämer jetzt aber unterdesse scho gha!

01.03.13 09:46
Canoa 

Mini Schuhe send es bezli dönkler, do hani nomou glöck gha!=)

Manokasa super öberraschig, mi Schatz plant au öbis för euses 10jährige! Be jo gspannt! =)

Be jetzt scho gspannt uf eusi Röckmäldige oft Chärtli aber sie gönd jo au erst höt B Post use...also muessi mech nochli gedoude...

01.03.13 09:51
Emma13 

Valey, ich wür mich bi ihm melde, mir hend au immer wieder echli gmailt und denn hemmer es Treffe abgmacht (letscht Sunntig)

À propos, het öper ä gueti Checkliste zum teile? Wo ich mich bi swissdjs agmolde han, hani eini übercho, aber han dene denn abgseit und denn s Mail glöscht, jetzt hani nüd meh woni mi chönt orientiere.. :( euse DJ het eifach gseit mir sölet ihm ä Liste geh, aber ohni nüd isches echli schwierig, wär mega froh um eui Hilf!

01.03.13 09:53
Manokasa 

Ja ich hoffe echt es verschnurrt sich niemert :P mir sind ebe nonig sicher ob mer im Sep oder Nov id Flittis gönd (chunt chli druf ah ob Maledive oder Seychelle) und ich han nöd welle eifach wieder go schaffe nach de Hochziit..

Also mit eusem DJ wirds denki keis träffä ge, usserd ich wür eis welle.. Isch aber nid de Fall.. S langet ja wenn ich so alles abkläre..

Schue
Also ich bsoreg glaub öppis mit viel blingbling ;)

01.03.13 10:00
elea 

i ha ke ahnig was för en wiis-ton mis chleid het?
aso demfall tendenziell eher dönkler as heller...
am liebste hetti eh peeptoes, de gseht me eh no weniger vom schueh.. mol luege... merci förd helf ;)

01.03.13 10:00
valey 

Emma... du hesch ja au eine vo swiss dj... mer ebe au.. aber jaa finds no schad.. er hed mer 1 mal aglüte woni weg gsi be und ned ha chönne telefoniere und gseit ja er meldet sich und da send jez scho 2 mönet vergange.. velecht lüti mal ah.. weis ned.. guet es gaht ja no öppe 6 mönet bis zum HZ aber glich...

Manokasa hed no es paar meeega bling bling schuhe dehei, grössi 38 xD

01.03.13 10:01
Canoa 

Ech ha au no en anderi Frog...mer hend jetzt am 29.3. euses 10 Jährige, ond ech ha mer öberleid ech chönti mim GG jo Manschetteknöpfe schänke wo är denn am HZ chönt grad bruche...

Hed euche GG Manschetteknöpf oder ned?!?

01.03.13 10:03
Manokasa 

Vale
Ich hans gse, sind uh cool aber leider zchli, bin en BigFoot! :P haha nei aber han scho s 39.
Ja min DJ het gseit ich chanem morn mal ahlüte weni wot aber eigentlich woti nööd xD ich telefonier GAR NÖD GERN mache lieber alles per Mail. Aber weni so lang nüt ghöre wür vom dj wie du, fändi das scho chli komisch und wür mal ahlüte..

1 .. 673 .. 1343 1344 1345 1346 1347 .. 2552 .. 3757
bearbeitet   Zuletzt   Kollegin   natürlich   langsam   schaffe   vorallem   irgendwie   richtig   natürli   Zeremonie   schnell   eigentlich   gspannt   eigentli   Problem   Hochzit   wirklich   einfach   himbeer