| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 674 .. 1346 1347 1348 1349 1350 .. 2554 .. 3757
01.03.13 11:43
elea 

Re: Bräute 2013

jo verstohs of en art, es esch eso nüt me so speziells wenner ne vorher schomol agha het! aber ebe d männer gsend das ide regel eifacher. i wet au es neus chleid förs zivile wo noniemert kennt!
aber ebe i wörd ehn mol froge wie er das gseht!!!

01.03.13 11:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja bi azüg isches halt schochli öpis anders denn, die gsehnd ja bös gseit eh all glich us. also en schwarze azug isch halt en schwarze azug. aber für die eiget hochzit isches denn doch schön wenn mer öpis neus hät findi.

min fründ hät immer gseit er legt eine ah wo er scho lang hät. grundsätzlich wär mer das no glich gsi. aber jetz wos langsam nächer ruckt chunnter plötzlich vo selber... "ich glaub ich chauf glich en neue azug!", haha

01.03.13 11:49
Lilly4 
Re: Bräute 2013

verstahn di canoa, mir gahts au bitz so ...
aber han s glück dass min gg nur zwei azüg dihei hät
und die würdet eh nöd passe, also muess er so oder
so 2 neui poschte eine bitz eleganter für id
chile und dä ander meh casual für am zivile, aber beid
sottig woner au nachher wieder chan träge ... suscht wär
wüki schad! nöchschte fritig gömer mal chli go luege, hoff
er wird fündig :-)

01.03.13 11:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also är hed jetzt au afig zwe Azög deheime, bzw. drü aber de ersti eschem zchli...

Ond woni vorgschlage ha de anderi Azlege för as Zivile hed er grad gseid nei machi ned...darum fendis eifach chli doof...muess ehn de nochli bearbeite...hoffentlech klappt de das...

Mer wörd jo en Azog met Chomerbond no gfalle...=)

01.03.13 11:54
Angita 
Re: Bräute 2013

valey:
Guete Morge zeme :)


Schuhe
Angitaaaa.. ich ha die gliche schuhe die erste vo rechts ufem foti :) die send uuuu schön...
hehehe... aber leider heds ned grössi 38 gha ha 37 gno und gönd eifach grad knapp
und elea s wisse sett scho passe hihi



do häsch mini lieblingsschueh!!! du glücklichi! wör so gern eifach en normale fuess ha dassi die chönt alegge... je nu! und wegem DJ lüt a oder schrib, nünd schlimmers wenns eu irgendwie vergesse händ und ihr denn i letzter sekunde en neue müend ha!

zude manschettechnöpf: mine hät! sie passet zum dingsbums underem "lätzli" er hät kei normali Cravatte ah

01.03.13 11:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mi GG geit grad morn mit sim TZ füre Azug ga luege I ha scho itze mitleid mit em TZ und vor allem mit der Verkäufere........

01.03.13 12:01
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa ich würd ehn chli probiere bearbeite :) hihi

Azug
min schatz hed sich zwei lo massschnidere wen normale azug fürs Zivile und en Smooking für ie Kirchlich... genau de wo de James Bond ahhed imene Film (Daniel Craig) :)

Manschetteknöpf
ha mim schatz letsch jahr z italie es paar kauft :)

01.03.13 12:09
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech merke grad das die Manchettechnöpf gar ned so unbeliebt send, ha grad Fröid! =)

Jo werd mis beste gäh ond ehn probiere zöberzüge...

Valey ohhh cool en Smooking...gfaut mer au sehr guet...

01.03.13 12:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir gönd morn für min Fründ sin zivil Azug go luege, freumi scho :)

01.03.13 12:14
Lilly4 
Re: Bräute 2013

wünsch eu dänn viel spass emma :-)
gönder z züri go luege? falls ja, muesch mer dänn säge was
so z empfehle isch mir gönd dänn am nöchschte fr. bitz
id läde go schneugge ... ich glaub ebe isch nöd emal so eifach,
min gg wot vorallem en blaue azug!

 1 .. 674 .. 1346 1347 1348 1349 1350 .. 2554 .. 3757
Zuletzt   bearbeitet   himbeer   eigentli   wirklich   eigentlich   natürli   Kollegin   richtig   schaffe   gspannt   langsam   schnell   vorallem   irgendwie   einfach   Hochzit   natürlich   Problem   Zeremonie