Ja Lilly, mir gönd uf Züri, sind ebe scho vor paar Wuche mal gsi, eifach chli go d Läde abchecke und werdet morn sicher in Manor und is Schild, die sind di einzige wo 'normali' Priise hend und mine wett fürs zivile au en blaue, de Manor het gaaanz en schöne gah, sogar abegsetzt, weiss zwar nöd öbs no Sale hend.. verzell der denn uf jede Fall :)
canoa: ich verstoh dich. ha zwor das problem ned, mine fründ hed sich meh uf en neue aazug gfreut als ich uf mis chleid er hed jetzt sogar öppis kauft wo er wohl eher nümme wird aalegge. aber er hed sooooooooooooooooooo toll usgseh und es isch ihm gange wie mir mit em chleid - es hed eifach passt! was will ich ihm das usrede? legg mis chleid jo au nümm aa nochher... au wenns viel vernünftiger gsii wär, öppis z'chaufe wo mehrmols chasch bruuche me cha ned immer vernünftig sii...
wenni mir jetzt überlegg wies mer würdi goh wenn er irgend eine usem chaschte würd näh... glaub es würd mi au störe, au wenni gar ned weiss wieso ich cha der emu guet nochempfinde. du schaffsch es sicher no ihn für en neue z'begeischtere
ich schick mine denn au mal los, aber er hät ja no ewig ziit. ich suech grad e limo für am samstig inere wuche. ich wott mit mine girls go chleider für sie ussueche und würd sie gern mitere limofahrt überrasche. aber die sind halt echt tüür.
Danke danke finde scho das au de maa dörf en neue azug ha am zivile wird er ehee leger cho weiss nö so gnau was er wot hät sini wünsch nonig güsserer .. für üs isch s zivile nö so wichtig...
hihi ja ich hoffe das laht sich den umsetze... bis jetz hani ei offerte für 300.- und eini für 330.-, das isch halt scho einiges für e stund. allerdings wärs halt au für mini mädels und das macht mer ja würkli nöd oft. ich wott ihne halt au chli öpis guets tue. bis jetz händs für d hochzit nüt müesse organisiere oder so, aber ich bi sicher uf ihri unterstützig agwiese denn am fest selber...