| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 678 .. 1353 1354 1355 1356 1357 .. 2557 .. 3757
01.03.13 19:48
apple-pie 

Re: Bräute 2013

hi nemo,
danke dir für den Tipp.. werde mich da mal umschauen.
Bin gespannt auf dein Foto!

haha, Lus..
ich musste ziemlich schmunzeln als ich dein Traum gelesen habe.. zum Glück war es nur ein Traum ;)
und? war dein GG erfolgreich beim Anzug schauen?

hey valey,
Die Rahmen sehen super aus. Das mit den Päärchen gefällt mir auch ganz gut. Bin gespannt, wie deine Gäste darauf reagieren werden.


Oh wie schön, emma...gibt es denn ein Foto von deinem Kleid?
Viel spass morgen!!

wow, manokasa..das ist ja ne tolle Überraschung.

hi Canoa
habe ebe mein Schatz gefragt ob er Manschettenknöpfe tragen wird
Schatz" wenn es das Hemd verlangt ja.. ja, höchstwahrscheinlich, sollte ja schon ein feineres Hemd sein!" XD

hi Cora
die Briefmarke ist ja mal süüüss.
Als ich die Woche in der Stadt unterwegs war, hab ich auch Osterdeko gesehen und mir gedacht, das man da teilweise was an einer HZ nutzen könnte. Besonders die Vogelkäfige gefallen mir auf deinen Fotos.


hi angita,
der Anzug sieht echt toll aus.

01.03.13 20:17
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Sodeli chume au wieder mal däzue mich z'melde

@ Ahzug: min Schatz hät sine fürs HZ Massschniedere lah, en 8 Teilige für knapp 1000.-. Er wird fürs Zivile en neue chaufe, er hät täglich Ahzüg ah und brucht sowieso en neue und wird de am Zivile eifach denn s'erstmal ahzieh. Mir isch es jetzt irgendwie au na wichtig gsi das er öpis Neus chauft. Aber er häts das zum Glück vo sich us eh au wellä.

@ Ihladige: Stellet oi vor, all Gäst händ sich pünktlich zum Ahmeldeschluss gmeldet. Ja okay, mir händ ä Wuche vor na allne es Errinnerigs Mail gschriebe, ha ebä nöd so lang Geduld bis sich all selber meldet, hät dafür klappet. Vo 54 Ihladige hämer 7(!) Abmeldige trotz StD! 2 Päärli händ abgseit will mer kei Chind wennt däbi ha, eine will er Ferie buechet hät (de Fründ vonere Kollegin) und namal es Päärli ohni Grund. Aber mir sind z'friede und es isch guet so. Jetzt simer 47 Gäst, isch ä gueti Zahl. Ächli weniger aber au guet fürs Budget wer nöd däbi isch verpasst halt öpis

@ Manschettechnöpf: min Schatz wird au welchi Ahzieh.

@ Polterabig: Mine wird endi Mai sih, Fr. - Sa. Frietig simer mit Übernachtig im Europapark, das han ich organisiert. Am Samstig lahni mich überrasche...mir sind 8-11 Fraue, drü wüsset wege frische Geburt nanig wies usgseht. Freu mi scho!

@me: mir sind momentan dra de Florist sueche, sind am Offerte bstelle, das möchti als nächst fixiere. Denn werdet mer das Weekend na d'Menuevorschläg becho. Denn hät min Schatz na de Termin fürs Ehevorbereitungsverfahrens abgmacht (13.5) und nächst Samstig hämer de erst Tanzkurs : Das Weekend wirdi na mis Zivilchleid, wo übrigens Wiis sich bi LitB bstelle. Uuuuuuund Morn gangi MIS Chleid go abstecke, freuiiiiiiii miiii soooooo wieder mis Chleid nach 4Mönet ahzieh!


Sorry für de längi Text

02.03.13 09:57
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen LucyLu,
da hast du ja viel vor. Wünsche dir ganz viel Spass dabei, besonders beim Kleid abstecke :)

Meine Tochter ist krank, daher werd ich wohl die Woche zu Hause bleiben müssen, viel Zeit um online die HZ zu planen.
Morgen geht mein Schatz wieder nach Hause, leider schon sehr früh, da er zur Geburtstagsfeier seines Vaters eingeladen ist. Ich freue mich schon darauf, wenn wir im Sommer endlich zusammenziehen und nicht mehr getrennt sein müssen.

02.03.13 15:28
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mi GG und üse Trouzüge si hüt ga luege wägemne Azug.
Beidi si fröidestrahlend zrügg cho

Dr Trouzüge het für sich ou eine gfunde. Eigentlech ischs e Hochzytsazug (Stehkragen und wiene Art doppuchnöpf vore). er het aber derzue es blaus hemmli, genau die glich wie mini Trouzügin ihres Chleid het... Er het mi de gfragt, öb är dä azug dörfi ha (er het angst gha, wüus eigentlech e Hochzytsazug isch...) er gseht sooo toll us drinne und es passt zu 100%, werum sötti da nei säge? Mini Trouzügin het ou ehnder es pompöses Chleid u die zwöi passe de super zäme Ha uu freud, das git de so schöni föteli!!
Mi GG het ou e schöne Azug gfunde. Dr Trouzüge het mis Chleid dörfe ga luege und so heter d Farbe haargenau chönne abstimme... So wies tönt ischs e wunderschöne, perfekt passende Azug!!! Mi GG isch emu uuuu happy!! Lääk bi ig itze gspannt druf

02.03.13 16:45
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

So, heute durfte ich mein Kleid abstecken zum Kürzen und einnehmen. Alles lief problemlos und ich lasse hinten sogar noch eine kleine Mini-Schleppe stehen. Die Kosten für die Änderungsarbeiten beliefen sich auf lächerliche CHF 60!

@Lus: Freut mich, dass dein GG einen passenden Anzug gefunden hat! Mein Freund hat mir heute auch noch gesagt, dass er ein Smokinghemd bestellt hat

02.03.13 18:49
LucyLu 
Re: Bräute 2013

WOW!!! Isch mega schön gsi wieder i MIS Chleid z'stiege. HAMMER! Jetzt mümers obe und uf de Siete ächli ihnäh, d'längi passt perfekt am 25.6 chanis go hole gah....

Hei snet, Super Priiis, da bi mir d'Ändrige wege de Stickereie ächli komplizierter isch und's für das ca 4-5h bruchet, chostets ächli meh aber bin immer na im Budget drin. Ich wird definitiv kein BH drunter träge, isch mer wohler. Hach.... Na vier Mönet denn chunnts endlich in Ihsatz! *freui*

D'Schueh hani jetzt au die Heime zum fliessig ihlaufe....

Ha na erfahre das oisi Familiene sich troffe händ und irgendwas am ushecke sind. Und mini TZ isch vieles allei am organisiere da de TZ frisch Papi isch und grad nöd so de Ziit hät, uuuh herzig und lieb vo minere TZ, Schwöster. Fürs Zivile hani es Organisations Verbot becho. Weder Location, Esse na Blueme dörfi plane, machet alles oisi TZ's und Familie. Soooo lieb und bin Mega gspanne.... Git ganz sicher ä Garteparty wo und was genau wüsset mer nöd.

Schöne Abig

03.03.13 05:27
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen, Lus.
Das ist ja schön, das eure TZ fündig waren und dein GG auch.

Guten Morgen, Snet.
Das ist ja schön, das du das Kleid abstecken etc. warst und das mit der Schleppe ist auch toll.
ich freu mich auch schon darauf, wenn ich meines zum ersten mal anziehen darf.

Guten Morgen, LucyLu!
Meine Schuhe habe ich auch schon, und das mit dem Einlaufen wird auch erledigt. Hatte sie zwar schon mal an, aber nur am Abend der Verlobung.
WOW, das ist ja mal total lieb von deiner Familie und deiner TZ.

Mein Schatz ist heute zwischen 4 und 5 Uhr wieder nach Hause gefahren :( .. ich vermisse ihn jetzt schon ganz doll.
hehe, bevor er gegangen ist, meinte er noch, das seine HZ-Aufgabe für die Woche sei
"Dein Strumpfband nähen und bei Schloss Meggenhorn anrufen!" ...ich liebe ihn sooo sehr.

Wünsche euch allen ein schönen Sonntag!!!

03.03.13 12:37
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hello Ladies!
Hey lucy coll cool mit dinere family!!
und chleid, hmmmmm, ich freu mi au scho mega wenni denn mal wieder chan i MIS chleid inestiege. leider gahts no lang...muen jetzt denn mal en termin abmache fürs abstecke. sie hät gmeint 3 mönet vorher. wird mich denn glaub mal so im mai oder afangs juni in lade begä zum ineschlüpfe.
schueh ja, die hani scho lang diheime, aber igloffe sinds natürli noni, wird denn au mal no gmacht...
han gester grad s'mail becho, dass eusi iladige acho sind in konstanz! jetzt chani denn nächst wuche mal usefahre und sie go abhole. denn isch denn bastle agseit, damit mer sie denn glie chönd verschicke!

suscht gits bei eus nöd viel neus. ich sött büffle für mini abschlussprüefig, aber ich lahn mich sooooooooooooooooooooooooooooo gern vo dem forum und de hz vorbereitige ablänke...

schöne sunntig eu allne!!

04.03.13 07:38
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

hoffe ehr hend es schöns weekend gha...

wow tönt so schön wies bi euch so lauft... :))

LucyLu.. cool jez hend sich bi eu all ah/abgmolde :)

Nemoo.. ahh super gli chönder au iladige verschicke


Was lauft suscht so alles bi eu? bi de anderne?


Das weekend isch ned vel HZ mässigs gloffe.. es tüend sich emmermeh lüt amelde für eusi HZ :) ha echt freud...

am donnstig hemmer termin bim St.Amt... freumi schooo.. und aschlüssend hemmer es träffe bed mini TZ und mim schatz sin TZ.. wooow zum erste mal!! hoffe er seit ned ab !
und namenskärtli bastle isch au agseit die woche weni dezue chume hihi


schöne start id woche allne

04.03.13 07:43
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Gute Morge mitenand
Heiter es guets Wucheändi gha? Mir hei üses Cheminee im Garte igweiht bi strahlendem Sunneschiin Mhh het e feiiine Brate gäh!
Hochzytstechnisch isch ou einiges gange:
- mi GG und dr Trouzüge hei je ihre Azug gfunde (er mues bombastisch schön si!!!!! )
- mir hei chli besproche womer wei ga fötele vor dr Trouig da ja ds Schloss Kiesen leider nid geit. Itze luegemer mau bir Psychiatrische Klinik z Münsingen. Di hei e uuu schöne, öffentleche Park, es paar alti Pavillons und ou es paar hisorischi Gebäude... Mau luege...
- i ha die bearbeitete Föteli vode iladigscharte übercho, hüt bsteueni d probedrück
- dr brief woni dr musiker womer kenne afrage geit hüt ou use... (er isch Inder u i verstahne fasch nid telefonisch, drum dueni schriftlech frage, de chani aui Fakte grad druf due...)
- hinech dueni no d webstamps drucke für uf d iladige...
u bi öich, was heiter aues chönne erledige?

 1 .. 678 .. 1353 1354 1355 1356 1357 .. 2557 .. 3757
Problem   gspannt   Hochzit   wirklich   natürli   langsam   vorallem   eigentli   schnell   Zeremonie   schaffe   Kollegin   himbeer   natürlich   Zuletzt   einfach   eigentlich   irgendwie   bearbeitet   richtig