| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 678 .. 1354 1355 1356 1357 1358 .. 2558 .. 3757
04.03.13 07:45
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hei valey...
schön, dass dir itze mau es träffe heit mit aune TZ!! Heiter no chli nachebohret bi ihm? Würd mi emu sehr freue, wenns klappet u är itze interesse zeigt und öich hiuft!

04.03.13 07:49
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Lus..
wo hed din GG und de TZ de azug gfunde?? :)) soo schöön chönder das au abhöckle vo de Liste :) hehe


jaa be froh chömmer es träffe ha die woche... hend ehm gseit me settet jez endli mal zeme hocke de heder gseit isch guet.. ja mal luege..



uii Ladys.. ha am wochenend weder Schuhe kaaaaaauftt...
aber DAS send jez eidütig MINI Brutschuhe!!! :))) die gönd mer au perfekt!! und muen mi jez ned i anderi schuhe inequätsche
hend chli was kostet aber egaaaal :) send hammer

Datei-Anhänge
5555.JPG 5555.JPG (32x)

Mime-Type: image/jpeg, 187 kB

04.03.13 07:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Jaja dr TZ het e mega schöne Azug (eigentlech e Hochzytsanzug aber er passt zu 1000% zu ihm und er leit es blaus hemmli derzue ah, genau die glich Farb wie ar TZ ihres Kleid het). U mi GG het anschinend ehnder öppis is brune ine... dr GG isch sooo happy, anschinend ischer troumhaft schön!!!!! Klar, für Kittu, 2 Hemmli, Hose, Gilet, Plaston (oder wies heisst), Schueu, Manschetteknöpf Gurt und Änderigschöschte zaut är grad gueti 1400.--!!! Da är dr Azug aber im gliche gschäft usgsuech het wo i mis Chleid här ha het dr Trouzüge mis chleid dörfe ga luege und zB d Farb vom Hemmli schön chönne abstimme! freue mi meeega

I mögts öich sehr gönne, wenn dr Trozüge bi öich ändlech erwachet isch drücke d düüme und wünschenech scho itze es guets Gspräch!

Hihi Froue und Schueu si si sehr schön, aber läääk die Absätz! I chönnt die nume aha wenni würdi hocke, schüsch müesst mi GG immer vom Bode ufläse

04.03.13 08:06
valey 

Re: Bräute 2013

lus..
vooll cool weg de Azüg... fende es geht mega vel schöni Männerazüg :)) hesches du demfal ned gseh de azug?? ich be mit mim schatz med gange wo er isch sini go massschnidere send uu schön :)


hihihi Schuhe jaaa ha dene ned chönne wederstoh :)) Und wels offe send mueni au kei strümpf alegge :D isch das au erledigt hihi
das isch au chli mini Sorge gsi med dene Strümpf da ich ja überhaupt ned gern strümpf alegge

04.03.13 08:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme! Toll was ihr alles möched und erläbed! mängisch findis fascht schaad hend mir scho alles - chli in d'läde goh aazug sueche, chleid abstecke... hed mi grad gluschtet woni das gläse ha ich ha aafoh bastle für deko, elea und nemo sei dank! Mit eune inputs isch mis tief überstande gsii und jetzt hani mega freud am umewerchledefür gsehts in mim büro uus als hätt en wirbelsturm gwüetet!
Wünsch eu allne e tolle start in d wuche!

04.03.13 08:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Nei i wott u darfne nid gseh... I wott mi doch ou la überrasche
Dä vom Trouzüge hani gseh, er het vo mir d Erlaubniss wöue öberne dörf ha wüs ja eigentlech e Azug fürne Brütigam wär... Ha da aber kes Problem dermit, er gseht eifach hammer us

04.03.13 08:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge Mädels :)

Wow valey, mega Schuhe :) super wegem TZ-Treff :)
Lus, isch ja super, en riese Poschte abghöklet :)

Mir sind am Samstig au fündig worde und hend de Azug fürs zivile kauft, er gseht so super us

Lilly, mir sind denn als erste Lade in Schild und er het grad alles det kauft, isch prislich ok gsi, alles in allem (inkl. Änderige het er jetz bitz meh wie 600.- zahlt) Er het jetzt en hellgraue gno, wisses Hemd und grau/wiss/roti Kravatte, gseht sooo schön us, wie agosse, am nöchste Samstig chömers denn go hole :) het no es paar Änderige brucht :)

Mir sind denn au grad in Zoro für sin kirchliche Azug go luege und WOW es het echt tolli Azüg dete, er het sich aber nur en Idee wele mache, wird denn mitem TZ wieder verbigah, det dörfi denn nöd debi si :)

Mir hend au d Kärtli sowit fertig und parat zum drucke, d Adressliste hemmer binenand und ich bruch nur no en Bolero fürs zivile zum uf mis rote Kleid :)

Zuletzt bearbeitet am 04.03.13 08:39

04.03.13 08:48
valey 

Re: Bräute 2013

Emma.. ahh suupper ehr send au fündig worde :) fendi suppii..
au vom pris fendis no guet..

und super weg de kärtli wenn schicked ehr si ab??


Lus, guet überraschig isch scho schön :)) hehe... ich be halt grad mitgange zum tipps geh und sege was chli zu mim kleid passt ;P sin papi isch ebe au debi gsi und wär ich ned debi gsi wär min schatz glaubs med emene regebogefarbige azug usecho hihihi

04.03.13 08:52
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Gutete Morge Mitenand!

Vale
So schöni Schueh

Ahzug
Min schatz isch no im WK, mir münd den nacher mal go shoppe :P

Hochziitstechnisch:
Hüt abig chunt de Fotograf vo luzern verbi zum alles bespreche.. Bin gespannt! Und am Fritig hani Termin für de Apero. Gad eh frag dezue: Bime Apero vo z.B 60 Persone hend ihr vo allem 60 Stuck oder chli gmischt? Also z.B 60 Fruchtspiessli oder 30 Fruchtsspiessli und 30 Melone Schinke spiessli?

04.03.13 08:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

Valey, mir hend no es paar Apassige fürd Kärtli (hends no de TZ gschickt zum ihre Input ihole) und hoffe dass mär sie hüt oder morn chönd in Druck geh, plant isch de Versand am Wuchenend :)

ihihi ich wür au uuu gern debi si bim 'richtiige' Azug ussueche, aber er het mis Kleid au nöd dörfe gseh, also isch das fair so :) er wird das scho guet mache :) het ja soooo viel schöni

 1 .. 678 .. 1354 1355 1356 1357 1358 .. 2558 .. 3757
natürli   Zeremonie   irgendwie   eigentli   richtig   Kollegin   bearbeitet   wirklich   eigentlich   gspannt   vorallem   schnell   langsam   Hochzit   Zuletzt   schaffe   himbeer   natürlich   einfach   Problem