| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 679 .. 1355 1356 1357 1358 1359 .. 2558 .. 3757
04.03.13 08:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Manokasa, mir hend alles echli gmischt aber ufgrundet, also z.B. bi 60 Persone hemmer 40+40 gmacht etc. nöd bi allem aber vorallem bide chline Sache scho, mir hend eifach denkt wenn öper 2 Stk. nimmt denn gitts für öper anderst weniger etc.

04.03.13 08:55
valey 

Re: Bräute 2013

manokasaa hallooo
aso mer hend jez am apero 170 persone ca.. de hani mal für so pizza/chääschüechlis/schinkegipfeli
je 120 stück grächned aso 360 stück
hoffe das langed?!
mini angst isch emmer das z wenig isch...


Emma.. coool am weekend gönds weg.. hoffe ehr chömed schnell vel schöni reaktione über

04.03.13 09:00
Emma13 

Re: Bräute 2013

Isch bi mir genauso valey, darum hemmer no Plattene bstellt mit Chorizo, Parmesanmöckli und marinierti Olive vo au spontan chönd gmacht werde wenn mär merkt dases zwenig isch, hani no guet gfunde dass sie eus das abote hend, finds bi Häppli immer so schwierig... was planet ihr denn Manokasa, hesch scho en Idee?

04.03.13 09:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I hamer das wägem Apero ou überleit, ha ou immer Angscht dases zweni het
Aber d Fleisch- und Chäsplatte womer hei chöisi immer wider uffülle.... (hoffeni emu... )
und die verschidene Canapes wos no git dänkeni ou.....
aber i überlas ganz am Restaurant, wie vieu si mache. I gibene eifach e möglechscht gnaui Gästezahl ah. mi dünkts, die hei am meischte erfahrig im Mängine rächne....

04.03.13 09:09
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Merci für euri Antworte!

Ja ich bin no gar nid sicher.. Min Schatz will Sandwich
Also wahrschindli so öppis:
Sandwich
Fruchtspiessli
Rohschinke Melonespiessli
Evt. Bruschetta
Und den Schinkegipfeli und Minipizzas
Nachos mit Salsa und Guacamole
und Olive

Ich will eigentlich eher liechts züüg will de Apero vom 16-18.00 gaht und am 19.30 gits scho wieder znacht.. Und ich weiss jetzt gar nid wieviel ich vo alles bstelle sell..

Zuletzt bearbeitet am 04.03.13 09:12

04.03.13 09:10
valey 

Re: Bräute 2013

aso bi eus heder ebe au fleischplatte gseit gha.. aber ergendwie well ich das ned...
wett lieber ganz vel verschedeni brötlis mache... ergendwie 300 brötlis od so.. weis au ned gnauu

04.03.13 09:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Also mir hend jetz folgendes abgmacht (binere Azahl vo 100 Persone)

Tortilla Chips mit Salsa (auf den Tischen verteilt, auffüllbar)
Spiessli mit Honigmelone und Rohschinken (120 Stück)
Canapés mit Philadelphia, Rauchlachs und Zitronenschnitz (120 Stück)
Apéroplatten mit Chorizo, Parmesanmöckli, marinierte Oliven, dazu frische Ofenbrötchen (45 Platten, 180 Brötchen)

Ich gsehns ebe so dass mär am 19h eh gönd go esse, es sött au nur en Apéro blibe, klar sötts vo allem gnueg ha, aber es sött d Lüüt nöd maschte, mir hend denn en 5-Gänger und ich möcht nöd dass denn d Lüüt scho vollgstopft sind :)

04.03.13 09:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Eusi Chärtli send am Samstig uft Post met B-Post, de Familie hemer sie aber persönlech öbergäh! =) Be gspannt uft Reaktione...

Azog: ech ha mim GG auso metteilt, dass echs schad fende wenn är sine drü mou aleid ond vorallem s erste mou ned a eusem HZ...är verstoht mi ond tued sech jetzt no Gedanke mache... =)

Valey tüenders Apéro säuber mache oder loh lifere? Die hend doch secher au Erfahrige demet...

04.03.13 09:32
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Emma
I gsehn das ebe au so.. S git nacher no znacht, de willi ebe au nid zviel und zschwär.. Aber t Aperogäst sellet glich chli was zässä ha.. schwierig :P

Het öperd vo eu scho es gspröch ga (persönlich) mitem Fotograf? Was wird da so besproche? Das set ja ganzi zwei stund ga!

04.03.13 09:32
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgääää

Apéro; also ich find s hät immer zviel a dänä apero. ich mein wän mal öpis usgaht dän gahts halt us dän häts anders. mir händ ebä au s problem dass mer am 4i apero händ und am 18.30 gahts witer is resti drum hämer nur fleisch chäs platte und fruchtspiessli.

Azug: am samstig bini mit äm schatz und sim trauzüg go de azug usläse und dä isch meeeeeeega! :-) also mir händ nur stoff ustgsuächt und alles, chan mer no nöd ganz vorstellä wiäs dän "live" isch. :-) aber lah mi überrasche. sautür sind diä cheibä aber scho findi...

Chärtli: hui mir händ üsi chärtli am dunstig per B post abgschickt, vilicht chömets ja hüt oder morn ah. bin scho chli nervös.... :-)

 1 .. 679 .. 1355 1356 1357 1358 1359 .. 2558 .. 3757
gspannt   natürli   bearbeitet   vorallem   eigentli   eigentlich   Zuletzt   Hochzit   richtig   Zeremonie   Problem   langsam   irgendwie   natürlich   schnell   schaffe   himbeer   Kollegin   wirklich   einfach