| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 679 .. 1356 1357 1358 1359 1360 .. 2559 .. 3757
04.03.13 09:44
valey 

Re: Bräute 2013

canoa mer hend s apero binere bar neb de chile..
jaa die wüsseds scho aber er hed mer 200 stk ins gsamte offeriert vo minipizza/chääschüechli/schinkegipfeli

fends echli wenig

und en arbetskollegin vo mir hed dett au ehres HZ apero gha und gseit isch z wenig gsi..

:-/ mues dett nomol verbi goh..

Monaa coool weg de kärtlii
verzellsch denn wies ahchömed :D hend sicher alli mega freud

04.03.13 09:46
Canoa 

Valey jo das donkt mi jetzt au chli wenig...
Jo onbedingt nomou verbi goh...

04.03.13 09:47
Emma13 

Manokasa, isch halt scho so, mir hend für eus de Mittelweg gfunde und es passt für eus, finds eifach so Schad wenn mär sich währendem Apéro de Buch füllt denn gar kei Hunger meh het..

Mir hend de Fotograf persönlich troffe, isch ca. 1.5Std. gange, mir hend de Ablauf besproche, wo was wenn, hend ihm gseit was mir eus so vorstellet, wo's wird stattfinde, Recht vode Föteli, öb mär es Album wend, bearbeiteti Föteli etc. und er het no d Koordinate vode TZ/Organisatore wele demit er Bscheid weiss wenns Überraschige git und er denn am richtige Ort isch :)

04.03.13 09:48
apple-pie 

Guten Morgen, valey.
Viel Spass auf dem Standesamt und alles Gute für das Treffen mit den TZ.
Wow, die Schuhe sind der Hammer. Ich selber liebe ja die hohen Schuhe, aber für die Hochzeit hab ich mir nur ein ca.5 cm Absatz gekauft. Wie hoch sind deine?

Guten Morgen, Lus.
Freut mich das dein GG sein Anzug gefunden hat, ... wieder eine HZ-Sache abgehackt, gell?

Guten Morgen, sonne!
Wünsche dir auch einen tollen Start in die Woche!!!

Guten Morgen emma!
Schön, das ihr den Anzug für die Zivile gefunden habt.

Guten Morgen Canoa und Mona
Ich freu mich auch schon auf dem Moment an dem wir, die Einladungskarten austeilen bzw. verschicken können.

zu mir:
Bin seit vorgestern krank und somit ans Sofa gefesselt *Hilfe*
jedoch kann ich so vieles übers I-net planen.
gestern habe ich den ganzen Tag nach Hotels gesucht für die HZ-Nacht.
Und die Einladungskarten haben wir auch gefunden. Ob wir sie bestellen oder selber basteln wissen wir noch nicht genau.
Mein Schatz kann nächstes Wochenende leider nicht kommen :( , da er an seiner Meisterarbeit schreibt.. aber dafür trifft er sich auch mit seinem besten Freund (sie wohnen weit auseinander, sodass sie sich selten sehen) um ihn zu fragen ob er sein TZ sein möchte.

04.03.13 09:52
apple-pie 

ach ja und was Apero angeht... den werden wir nicht haben, sondern einfach nur das Buffet mir Knaberzeug etc. auf den Tischen verteilt.

04.03.13 09:56
valey 

ey apple-pie
ui nei heds dich au no verwütscht... aber guet de chasch chli im internet plane

:))

Apero
jaa werd nomol verbi goh.. ha paar sache zemegstellt wo ich ehm vorschloh werd
was meinet ehr?

div. chlini beleiti Brötlis (vollkorn, wissbrot mit Schinken, Lachs, Salami, Käse usw)
Fruchtspiessli (Melone Schinken bsp.)
Tomate-Mozzarella Spiessli
Pouletspiessli
Crevetten im Teigmantel
Panierte Oliven
Hackfleischbällchen
Bruschette
Gemüsestäbchen mit Dips
110 Mini Pizzas
110 Chääschüechlis
110 Schinkengipfeli
Parmesan
Grissini mit Speck

04.03.13 09:59
apple-pie 

danke dir valey.

also ich finde das hört sich alles total lecker an.

04.03.13 10:01
Emma13 

Oh apple-pie wünsch dir ä gueti und schnelli Besserig, zum Glück chan mär hüt so viel online mache :)

valey, tönt super, ich wür aber sicher nomal nahfröge, sie chönd dir sicher helfe, ich denke wenn so viel Vielfalt hesch, bruchsch vilicht au nöd zviel vode Sache, will jede wird denn echli öpis usprobiere und wahrschinli nöd mehreri Sache vom gliche neh... wenn weniger Uswahl hesch, denn sötsch ufstocke, demit jede mind. 2-3 Stück chönt neh (so hendses eus erklärt)

04.03.13 10:03
apple-pie 

danke dir emma.

04.03.13 10:14
valey 

emma.. ja das stimmt hesch scho recht...

ich denke so pizzas und so isch chli meh das wo die meiste ässed.. bi de anderne sache so spiessli und so denke werdi weniger als 100 mache.. i mues dett mal froge..

isch das eig. blöd weni do mit mine extrawünsch gohne do bim apero?
er hed mer ebe anders abote.. aber mer passts eigendli ned so med fleischplatte und so möchti ned unbedingt das jede inefingerlet oder anders woner gseit hed...

ha emmer chli angst de denkt de: gopf was isch das für en Diva

aber schlussendli isches ja mini HZ ned??

1 .. 679 .. 1356 1357 1358 1359 1360 .. 2559 .. 3757
himbeer   irgendwie   einfach   wirklich   richtig   gspannt   Hochzit   natürli   eigentli   natürlich   Kollegin   langsam   Problem   vorallem   Zeremonie   Zuletzt   schaffe   eigentlich   schnell   bearbeitet