| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 680 .. 1357 1358 1359 1360 1361 .. 2559 .. 3757
04.03.13 10:17
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja klar, chasch dini Vorschläg bringe... ich wird hüt au wieder de Floristin schriebe und zum 4. Mal d Offerte apasse lah :) ja ich weiss isch schlimm, aber ich bin immernonig zfriede und schlussendli denki es isch eusi Hochziit, mir zahlet gnueg für das und denn sötts au so si wie mir eus vorstellet.

Wenn mär grad bide Blueme sind, stimmt das dass d Gerberas günstiger sind als Rose, oder?

04.03.13 10:19
Angita 

me gseht es lauft bi allne immer meh :-)

zum apero: üs händs zerst für ca 150/160 persone, 4 Meter Partybrot (1 m = 10Pers.) und je 1 stk vo allem wiitere offeriert.. mir händ denn gfunde das langet gaar nienets ane (min schatz hät gmeint er elleige isst denn 4/5 stuck partybrot, ha ihm gseit er wird gaaar nünd esse denn will er nö wird dezue cho )
uf jede fall gsehts ezt bi üs so us:
10m Partybrot
200 Schinkegipfeli
200 halbi Canapes
200 Tomate-Mozzarella-Spiessli
200 Fruchtspiessli
2 Platten mit Gemüsedipp u Sauce Tartar

Und evtl. werdemo no ä Softice-Maschine (also so ä chlinere)
Was meinet ihr isch das viel?
Bi üs fangt Trauuig am 13:00 a also öppe am 14:00 gits Apero.. do werdet d lüüt scho hunger ha... mir denket Apero bis am halbi 5 und abem halbi 7/7 gits esse (sehr wohrschindli än 5 Gänger)

Am Friitig hani mini Schueh chönä holä! super mus no ä Söleli ine und denn isch super!! Leider sinds gschlosseni und i wird strümpf mösä alegge... jenu i denke chunt den eh nüm druf a wenni eh scho so ä chleid ahan

04.03.13 10:23
elea 

morge mädels ;)

machet euch ke sorge dasses zwenig get bim apero! 1. hend die caterer/restaurant vell erfahrig ond wösse genau wie vell si mönd uftesche. ond 2. i ha nonie vell gesse amene hochzitsapero... meischtens esch me jo met rede ond trenke beschäftigt ond do wett me jo ned emmer d händ met häppli voll ha wenn me durend lüt begrüesst. das esch doch meischtens eso dass me do bim verbi laufe sech eis schnappet! aso be nonie amene apero gsi wos zwenig ge het! machet euch kei sorge wege dem!
mer hend jez bi eus "nome" spiessli brett ond sosch nüt. meine 2h spöter gehts z nacht ond das sölles doch bitte au möge! ;)

04.03.13 10:24
valey 

Angita tönt fein din apero
mer hedded ebe au partybrot gha die lange die tueni aber striche.. be ned eso fan dass alli gönd das brot go alange zums schnide.. mach jez defür chlini
de cha jede sis neh

soooo coool Soft Ice maschine :D jaaaa mach das hammer...

Emma... ich glaub Gerberas send scho günstiger als rose... mini kollegin isch mal floristin gsi hed letsch woche grau au vo dene gredet..

04.03.13 10:25
valey 

elea:
morge mädels ;)

machet euch ke sorge dasses zwenig get bim apero! 1. hend die caterer/restaurant vell erfahrig ond wösse genau wie vell si mönd uftesche. ond 2. i ha nonie vell gesse amene hochzitsapero... meischtens esch me jo met rede ond trenke beschäftigt ond do wett me jo ned emmer d händ met häppli voll ha wenn me durend lüt begrüesst. das esch doch meischtens eso dass me do bim verbi laufe sech eis schnappet! aso be nonie amene apero gsi wos zwenig ge het! machet euch kei sorge wege dem!
mer hend jez bi eus "nome" spiessli brett ond sosch nüt. meine 2h spöter gehts z nacht ond das sölles doch bitte au möge! ;)

elea du hesch glaubs nonie italiener amene apero erläbt

04.03.13 10:36
elea 

hahaha de hani jo glöck gha hemmer kei italiener am apero hihi so geil!!

04.03.13 10:37
Angita 

valey:
elea:

elea du hesch glaubs nonie italiener amene apero erläbt

hahaha elea genau das isches!! mir händ zuesätzlich no spanier!! meine güte! i glaub es wird nix übrig sii.. hehehe

Emma: i han das au scho ghört das Gerbera söttet günstiger si! i hoffes vorallem! will nämli unbedingt Gerbera ha! Im Brutstruus eifach no gmischt mit ere andere Blueme... evtl. Rose oder so...aber i glaub au das günstiger sind!

04.03.13 10:39
apple-pie 

hi emma.
ich weiss nicht wie das in der CH ist aber in D sind Gerbereas billiger als Rosen.
Ich selber werde Gerberas an meiner Hochzeit haben.

Zuletzt bearbeitet am 04.03.13 10:42

04.03.13 10:41
valey 

jaaa hihihihi... aso ich wett uf jede fall gnueg mache.. wel es werd bestimmt vel gässe.. ebe bi de italiener döffs jaa ned zwenig si hihihi xD

drum hani ebe angst isches zwenig

04.03.13 10:42
apple-pie 

hehe, lieber zu viel als zu wenig , gell? ;)

1 .. 680 .. 1357 1358 1359 1360 1361 .. 2559 .. 3757
natürli   langsam   Problem   eigentli   natürlich   irgendwie   eigentlich   Zeremonie   vorallem   bearbeitet   Hochzit   gspannt   Zuletzt   richtig   einfach   Kollegin   himbeer   wirklich   schnell   schaffe