| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 680 .. 1358 1359 1360 1361 1362 .. 2560 .. 3757
04.03.13 10:45
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke für d Antworte, ich wird nämli glaubs au eher uf Gerbera gah, find sie uu schön, wird denn Brutstruss au mit Rose mische, finds eifach unglaublich was Rose so kostet...

04.03.13 10:48
valey 

Re: Bräute 2013

apple-pie..
ja lieber z vel.. :P


Emma
jaa rose send ehh wahnsinnig tüür... vorallem wenn me vel wett de geht das au en rechte betrag
eusi dekorateurin/floristin hed gseit sie werd scho chli mische und ned alles rose, suscht chostets mich es vermöge...

i zwei woche hani de besprächig med ehre bi de location de tüemmer mal en mustertisch mache
mal luege...

04.03.13 10:48
Angita 
Re: Bräute 2013

leider leider isch das so! es muss gnueg ha au wenns nö wönd esse... es mus eifach Wahr ane!!
und noher joo nö nur än 3 Gänger serviere... sondern mindestens 5 Gäng... so denket vieli ... mir händ überleit gha ä Buffet zmache, jedoch simmer denn selber druf cho dass es nö wird guet acho... obwohl mir amene Buffet guet findet, dass es mehreri sache hät, dass heisst wenn eine öppis nö gern hät nimmt er öppis anders und es gönd nö teller wos gar wieder id chuchi wies usecho sind....

04.03.13 10:49
apple-pie 

Re: Bräute 2013

ja, ausserdem finde ich Rosen ziemlich 0/8/15. Mein Brautstrauss wird auch aus Gerbera bestehen und noch einer anderen Blume, welche ist noch nicht sicher.

04.03.13 10:54
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Angita:
obwohl mir amene Buffet guet findet, dass es mehreri sache hät, dass heisst wenn eine öppis nö gern hät nimmt er öppis anders

genau deshalb nehmen wir ein Buffet.

04.03.13 10:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also ich find rose wunderschön und vorallem chamer ja
'suscht' kei wissi rose näh, nur a dä hochziit, drum wird ich das
grad usnütze aber isch halt gschmacksach ...
schlussentlich sind all blueme schön

mir werdet übrigens au meh italos si, aber überlond s apéro voll
und ganz am caterer, dä wird scho wüsse wie wo was, gebet eifach
t azahl persone durä und dänn gahni dävo us das es für all gnueg
wird ha ... falls nöd, gits 2h spöter en 5 gänger, dänn müends ja
mal satt werde vorallem find ich amig eifach dass es mitem
esse no recht viel übertriebe wird, das es eim schlussentli fascht
schlecht gaht au nöd schön ...

04.03.13 10:59
valey 

Re: Bräute 2013

ja es mues scho ned z vel ässe geh...
es mues eifach genau richtig... aber es mues mal öpper wüsse was "gnau richtig" isch..

wett scho ned das denn nach 1std apero alles weg isch :/

aber au ned das alles übrig blibt...



mmm buffed findi wär nüt für eus... wett das d lüt chönd hocke und es wird s esse serviert...und eifach chönd enspanne... und ned müend go kolonne ahstoh zum esse
me mues eifach bimene menü luege das sache send wo praktisch all gern hend

buffed isch eifach besser de hed me vel uswahl

aber 120 lüt wo omenand laufed und schlange stönd fürs buffed heddi ned so gern...

bi wenige lüt findis guet...

04.03.13 11:02
Angita 
Re: Bräute 2013

Ha do mol ä super homepage gfunde wo me di verschiedene Farbe vo Gerbera gseht und au verschiedeni inspiratione was me alles chan mache und sust infos

colouredbygerbera(punkt)nl

04.03.13 11:04
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Lilly4:
schlussentlich sind all blueme schön

Da muss ich dir recht geben, bin selber absolut vernarrt was die Blumenwelt etc. angeht.

Lilly4:

mir werdet übrigens au meh italos si, aber überlond s apéro voll
und ganz am caterer, dä wird scho wüsse wie wo was, gebet eifach
t azahl persone durä und dänn gahni dävo us das es für all gnueg
wird ha ... falls nöd, gits 2h spöter en 5 gänger, dänn müends ja
mal satt werde vorallem find ich amig eifach dass es mitem
esse no recht viel übertriebe wird, das es eim schlussentli fascht
schlecht gaht au nöd schön ...

So denke ich auch. Die Gäste werde nicht verhungern, wen sie noch ein wenig auf Essen warten müssen, ausserdem soll man sich ja auch nicht überfressen..am ende ist einem nur schlecht. An der HZ wird dann eh viel miteinander gesprochen und da isst man viel langsamer. und nach 20 minuten setzt dann eh das Sättigungsgefühl ein.

04.03.13 11:04
Emma13 

Re: Bräute 2013

Isch bi eus au so, es wird de grössti Teil Italiener ha, min Vater het sogar en 7-Gänger vorgschlage, aber ich find das so öpis vo übertriebe, es chan nöd si das mir eus müend über das Gedanke mache. Mir hend eus jetz für en 5-Gänger entschiede, das langet doch vörig, plus no d Hochzitsturte... da het doch jede gnueg, wenn nöd scho zviel.

Ich weiss wied Italos ticket aber ich hasse Esse furtgheihe, das gaht gege mini Ethik, also wirdis da definitiv nöd übertriebe, alli werdet satt si, das isch d Hauptsach, isch mini Meinig...

 1 .. 680 .. 1358 1359 1360 1361 1362 .. 2560 .. 3757
richtig   natürlich   Hochzit   langsam   eigentlich   schaffe   bearbeitet   Kollegin   einfach   gspannt   schnell   wirklich   himbeer   natürli   irgendwie   vorallem   Problem   Zuletzt   eigentli   Zeremonie