| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 689 .. 1375 1376 1377 1378 1379 .. 2568 .. 3757
05.03.13 14:31
apple-pie 

Re: Bräute 2013

hey Lus, der Ring sieht hammer aus ;)

05.03.13 14:33
Lus

nicht registriert

@elea
Mir gfaue die Karbon Ringe eigentlech ou, aber für mi sis nid würkelch eheringe irgenwie... ha haut das klassische bild no vor ouge...
S git aber x usfüehrige vo dene Ringe, öb dick, dünn, schmal, breit, mit oder ohni stei.... e bequeme settige hätts sicher scho I gloube, i mues würklech eifach mau ga probiere...

05.03.13 14:35
elea 

jo dasch s bechte! eifach mol probiere!
i ha au ganz öpis anderst welle als ehe ring, aber de verkäufer het mer denn gueti grönd gseit wo gege das sprechet. ond de womer jez hend esch grad de erst gsi womi agsproche het! mim frönd hetter zersch ned so gfalle, aber mer eschs egal gsi! aber jez fendet er ne au toll! me het halt emmer so es beld im chopf wie me sech die reng vorstell ond wenns ned dem beld entsprechet de muss me sech emmer zersch mol chli dra gwöhne!!!

05.03.13 14:36
Emma13 

Ihr hend alli ganz schöni Ring usgläse... eusi sind ja scho sit fast emene Monet dihei und ich lueg sie mir immer wieder a :) Mir hend eusi au vom Rhomberg, de Service isch super gsi, de Pris au (mir hend 15% Messerabatt gah + Guetschii zums poliere und graviere)

Valey, mir werdet de Apéro eröffne und erst ä halb Stund vorem offizielle Schluss mite Föteli afange... find aber au, dass das öper andersch chan mache, ihr stossed ja denn dezue, blibeter nochli vor de Chile fürd Gratulatione oder gönder direkt alli zum Apéro-Ort?

05.03.13 14:36
Larinya 

wier hei d'ringe vo rhomberg und föteli gits sicherlich uf der rhomberg-hp. aber si gseh ebe uf em bildli nit so uus wie in ächt. i hetti nämlich nie rot-gold gno, uf de bildli gseht rot-gold nämlich uus wie pink @.@

05.03.13 14:38
valey 

apero
jaa es isch mega schwierig ha zerst au denkt früher go vom apero.. aber de hani überleit wenn de s brutpaar goht de fönd ah alli go...

apero ort isch grad neb de chile.. 1 minute laufe..

ufff und weder isch me unsicher

05.03.13 14:39
apple-pie 

Was wir noch machen werden.
Wir werden auf dem Tisch (wir sitzen alle an einem grossen Tisch) ein paar Einwegkameras stellen, mit denen die Gäste dann nach Lust und Laune Fotos schiessen dürfen. So sehen wir später unsere Hochzeit aus allen Möglichen Perspektiven:

05.03.13 14:41
Canoa 

Emma Föteli?!?

Es spöut jo sowiso kei Rolle vo wo die Reng send ond was sie chostet, houptsach es passt euch ond das esch jo t Houptsach...

Was mached ehr metem Verlobigsreng die wo eine hend?!? nocher rächts alege?!?

05.03.13 14:41
elea 

nei valey fende jez ned das ooonbedengt s brutpaar muess eröffne! de wördi mi ned lo veronsechere! jede döf doch de ablauf mache wis för ehn stemmt!
ond vorallem eschs doch au schön wenn du ond di frönd grad nach de trauuig bezli rueh hend bevor de s grosse gratuliere los goht!!! ond d lüt send jo de eh beschäftig zom zeme astosse aso esch das kes problem!!!

05.03.13 14:42
apple-pie 

also soweit ich weiss trägt man einen recht und den anderen links. man kann aber auch beide übereinander tragen.
ich selber habe ja ein Charm, von daher ist da mein Problem gelöst gg*

1 .. 689 .. 1375 1376 1377 1378 1379 .. 2568 .. 3757
vorallem   bearbeitet   Kollegin   einfach   Zuletzt   gspannt   wirklich   eigentli   Problem   natürlich   langsam   richtig   schaffe   natürli   eigentlich   himbeer   Zeremonie   irgendwie   schnell   Hochzit