| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 689 .. 1376 1377 1378 1379 1380 .. 2569 .. 3757
05.03.13 14:43
valey 

Re: Bräute 2013

apero...
ja i has eifach besser gfunde zerst chli föteli go mache
bis mal alli lüt übere gloffe send und so

finds denn schad wenn mer früher gönd dass denn d lüt au gönd und de sends z frühe i de location od so..


Verlobigsring
ich werd ehn glaubs nacher rechts träge...

05.03.13 14:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

valey, ja het beides Vor- und Nachteil, aber irgendwenn müend die Föteli ja gmacht werde und vor de Trauuig find ich chunt für eus nöd in Frag, mir wend eus s erstmal ide Chile gseh, darum fallt das eh grad weg...

Was ich halt gfunde han isch wenn mir de Apéro eröffnet, het mär au grad Ziit zum gratuliere und echli schwätze und suscht hend sich scho alli unterhalte und mir stossed am Schluss dezue und "müend" denn doch no d Rundi vode Gäst mache... chönt doch no länger gah. Für eus stimmt somit d Variante 1, denn chönd mir eus usklinge aber de Apéro gaht no wiiter (ca. 30min)

05.03.13 14:45
elea 

Re: Bräute 2013

canoa i werd d reng ned nebenand aha (passed ned zeme). i werd ne anes chätteli due ond ab ond zue as chetteli träge!

jo valey a da hani gar ned denkt! jo wenn er wördet go wördet doch e paar denne au go! das wer schad! ond so gehts ke messverständnis!!! fendes guet so wieners wend mache!!!!!

05.03.13 14:46
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

da i e sehr unkonventionelle verlobigsring ha wo nid immer zu auem passt wirdine eifach ab und zue ar rächte hand träge.... dr ehering wär scho z ziel, dasi dä immer annehät.. aber i kenne mi

05.03.13 14:47
valey 

Re: Bräute 2013

am beschte wärs wenn me chönt Zit stoppe
rasch fötelis go mache
denn weder PLAY drücke wenn me fertig isch und s ganze apero med de gäst gnüsse hihihi

emma du hesch denn do au recht...
isch natürli au gschid eso de chamer grad gratulatione ahneh..

weis ned velecht werdet au vel lüt vor de chile echt gratuliere??? hani au scho anere HZ erläbt

05.03.13 14:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Emma Föteli?!?

Was mached ehr metem Verlobigsreng die wo eine hend?!? nocher rächts alege?!?

Ihihi Canoa, das sind eusi

Ich wird de Verlobigsring denn rechts träge

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 30 kB

05.03.13 14:51
elea 

Re: Bräute 2013

valey, bi eus werds so si wie bide canoa, dass mer zersch apero hend ond denne fötele! aber esch au speziell well alles grad a eim ort esch! de wers komisch anderst ome!
nei aber s brutpaar lauft jo eh zersch us de chele ond de stönd höchstens es paar det wo spalier stönd! ond bes alli us de chele dosse send send er scho lang abzischt go fötele!
i wörd eifach luege dass öper ide chele no rasch seit was as nöchst passiert! aso de lüt siet dass si jez sele go apero ne ond er de i 30min oder so dezu chömet! geht de velecht paar wo ned drus chömet wenn si euch gsend absause!!!
de cha jo eifach zletschtno rasch de TZ oder so före stoh ond erkläre wis jez witer lauft (hani au scho so gseh anere HZ! hani no guet gfonde!)

05.03.13 14:51
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey ech dänke au ned dass di muesch loh verunsichere...
Weisch was wäri no en Idee?!?
E Fröndin vo mer hed das so gmacht, dass die gladne Gäscht bereits i de Chele enne gratuliert hend ond nocher alli use send...de hät e Teil scho gratuliert...ond ehr chönted nocher Fötele ond denn as Apéro...

Mi Verlobigsreng hed äbe en rise Klunker droffe ond esch ned so gäbig!=O
Wunderschön aber ned so gäbig, jetzt im Winter muessi eh emmer luege dassine ned verlühre...muess mer das no öberlege öb ne de no alege oder ned...oder eifach ab und zue...

05.03.13 14:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma13:
Canoa:
Emma Föteli?!?

Was mached ehr metem Verlobigsreng die wo eine hend?!? nocher rächts alege?!?

Ihihi Canoa, das sind eusi

Ich wird de Verlobigsring denn rechts träge


MEGA SCHÖN....Gfaut mer guet....=)

05.03.13 14:54
valey 

Re: Bräute 2013

elea canoa dankee..

jaaa mues mal mit minere TZ bespräche

be au scho a HZ gsi wos i de chile inne no gfötteled hend und gratuliert hend.. und denn dusse no die restliche de sends as apero cho und de heds das scho erledigt gha..

aso ich denke wenn mer würdet go fötele und den TZ seit ebe es isch so und so
chömed sicher all drus

dankeee

 1 .. 689 .. 1376 1377 1378 1379 1380 .. 2569 .. 3757
schaffe   Kollegin   richtig   natürlich   eigentli   Problem   bearbeitet   gspannt   Hochzit   himbeer   eigentlich   wirklich   einfach   natürli   schnell   langsam   Zuletzt   Zeremonie   irgendwie   vorallem