| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 690 .. 1378 1379 1380 1381 1382 .. 2570 .. 3757
05.03.13 15:10
Emma13 

Re: Bräute 2013

muesches denn no bewiese valey

05.03.13 15:10
sonne13 

Re: Bräute 2013

hui, ich komm ja gar nicht mehr nach!!!
Ihr habt tolle ringe! mir persönlich gefallen alle möglchen ringe, ich fand es aber schwierig aus einem katalog was zu finden, irgendwie hat mich nichts umgehauen. für meinen freund war klar dass er kein gelbgold will. nun haben wir einen extra für uns anfertigen lassen, nach unseren vorstellungen. hat für beide 4500franken gekostet. wie canoa auch schon geschrieben hat, je breiter umso teurer. und je mehr blingbling umso teurer aber wir sind sehr happy mit den ringen

05.03.13 15:11
elea 

Re: Bräute 2013

nei musch theoretisch s HZ chleid jo ned aha, musch em starbucks nome chöne bewise dass höt din HZ Tag esch :)

aso bi eus het de MC bes am 02.00Uhr offe, falls mer vorher hai gönd de wetti onbedengt no in MC go hoffe aber dass euses fest bez länger goht als 02.00! falls ned goni de go fruscht-esse in MC

05.03.13 15:12
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I ha no e Frage wägem Ehevorbereitigsverfahre oder wie das nöime heisst
I ha ja mittlerwile die schriftlechi bestätigung vom ZA becho füram 23.8. Die einzige unterlage woni im Original mues bilegge si d Niderlassigsuswise.
Itze hani ganz e blödi frag, weiss aber, dass i die hie ja darf steue sicher
Die Niderlassigsuswise si beidi vom 2003 womer si änezoge. u die müesst mer ja gloubs ou wider abgäh wemer furtzieht....muesi itze die ireiche oder muesi bir gmeind nöii ga hole (neu datiert?).
Und ufem Niderlassigsuswis isch e andere Geburtsort vom GG druffe auser würklech gebore isch... u ufem Formular mues mer dr Geburtsort ja agäh.. git das äch es problem wenns nid überistimmt?

05.03.13 15:13
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, in mc drive, ich lach mich kaputt und s'beschte isch, ich darf das ned mim fründ verzelle, dä würds unbedingt welle mache! ich hoff dä chunnt nid sälber uf d'idee

05.03.13 15:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

ehr send jo die geilste....also ech getrau mi eh ned ond osserdem list kei MC ond kei Starbucks ufem Wäg... Be mer i de Pappa osse gehts das ned!

Also am Zivile chamer doch alege was mer wot...mer hend jo au t Verchöuferin im Feldpausch gseid, wiss am zivile nei macht mer ned...hani grad gseid, gloube das entscheidi secher ned si...die hed grad ruhe gäh!

05.03.13 15:15
elea 

Re: Bräute 2013

das wördi met de gmeind abkläre lus! bi eus eschs zb so, dass mer denne nome en ID oder en Pass mönd debi ha! i ha vorher aglüte de het si grad rasch kontrolliert i erne onderlage was si scho alles vo eus hend of de gmeind. ond de het si gmeint, si heget alles wos bruche. mönd nor e uswiis debi ha zom es chöne uswiise!

i wörd mol alüte ond noh froge! genau glich au wegem geburtsort vo dim GG! denke aber de heimatort esch wechtiger as de geburtsort! stoht jo meistens öberall de heimatort droffe!!

canoa, das esch denn e doofi noss die verkäuferin! recht hesch gha ere ome zge! hetsch grad sele sege dassd es wisses sexy lederchleid aleisch ond 20cm high heels!

Zuletzt bearbeitet am 05.03.13 15:17

05.03.13 15:17
Larinya 
Re: Bräute 2013

äh... wie isch das mit dem starbuck??? nur z'brutpaar bechonnt öpis gratis? wie tüe di das handhabe? gugge si uf e hochzitsrock? oder wie wüsse die das, ob du hüratesch?

05.03.13 15:18
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Emma13:
Dankeschön apple-pie :) gahts der bitz besser?
Danke der Nachfrage. es ist etwas besser. Anstrengend ist nur, das meine 3 Kinder auch die Grippe haben und ich so gar nicht dazu komme mich auszuruhen..also lenke ich mich mit HZ - Planung ab.

haha, das mit Starbuck ist ja cool.. das wäre was für mein Schatz, der braucht ständig Kaffee :)

05.03.13 15:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus mer hend das Gspröch im Juni ond alles womer müend bringe esch en ID, t Wohnsetzbesätigung tüends säuber ihole...meh bruchts anschinend ned...

 1 .. 690 .. 1378 1379 1380 1381 1382 .. 2570 .. 3757
vorallem   wirklich   Hochzit   natürli   bearbeitet   Zeremonie   Problem   schnell   irgendwie   Zuletzt   gspannt   langsam   eigentlich   Kollegin   richtig   himbeer   eigentli   natürlich   einfach   schaffe