| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 692 .. 1381 1382 1383 1384 1385 .. 2571 .. 3757
05.03.13 19:30
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Elea
Fröit mi sehr für öich!!!! Scho gliiii darfsch ne de für immer träge
I ha mim GG hinech ou gseit, i wöu de ga luege wäge ringe... u weli antwort isch cho: Werum de? Manne!!!!!!

05.03.13 19:48
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hoi zämä

Hei ihr hend wieder viel gschriebe, bin hüt gar nid dezue cho! Also ich mache das mitem MC :P mir hend euses paar shooting nach de trauuing und ich wot au es paar foti i de rappi altstadt. So ufem Pedalo und bim schloss etc. Und en Mc und Starbucks hets det au, wär no eh lustigi idee, min fotograf het sicher froid!

Er isch ja gester abig no da gsi und da er au im event schaffet het er mir no paar gueti tipps chöne ge! Mir hend ja eigentlich es buffet welle.. er het aber gmeint das seg nid guet, willd lüüt scho de ganz tag stönd, den münds nid au no bim esse stah! De Coiffure termin nid zfrüeh ahsetzte, das macht nur nervös. Bi eus ischt trauuig am 15.00 und t coiffeuse het gmeint ich sell 07.30 cho.. de fotograf het gseit nid vor 10.30.. und früeh gnueg mit em tischplan ahfange, de seg meega wichtig.. t lüüt sind beleidigt wemers mit de falsche lüüt zeme setst.

Mir hends ja letzti no vo de Manschette chnöpf ga.. Ich han mim schatz hüt es paar Superman Manschettechnöpf bstellt, will er min superman isch

05.03.13 19:49
elea 

Re: Bräute 2013

merci lus! :)
jo mage chum me warte weni ne nöme mues abzieh ond es schachteli due!! ha so fescht demet grächnet dass mer ne erst em juni bechöme ond jez hemmer si scho:-D

haha jo dasch typisch ma! wiso wetsch au du go reng luege? chani jetzt au ned verstoh

05.03.13 20:41
Angita 
Re: Bräute 2013

phuu ihr händ hüt wieder gaass geh! mir isch es hüt nö so guet gange.. bi no zum arzt drum bini gar nö dezue cho und ha ezt schnell überflogä :-)

Schöni Ring händer! min Schatz hät au Karbon wölle.. aber i ha mi chönä duresetzte.. so klassisch wie möglich! Mir isch letzti gad chli langwilig gsi, denn hanis fürä gholt und es paar Fotos gschosse has gad no ufeglade

zum ablauf noch de chile: mir händ dä apero gad vor dä chile drum werdemo dä eröffne, glückwünsch entgegeneh und denn Gruppefotis mache. Wenn mir denn abfahret richtig Restaurant werdemo denn go Fötele go, isch ebe viel schöner am Bodensee

hehe in Mc hämmer bi minere Schwö scho wöllä! Aber gad mit de ganze huupende HZGsellschaft durch dä Mc Drive hahahaha.... hämmer denn aber nö gmacht mir fahred au a eim verbi hihi mal luege!

Datei-Anhänge
fedi.jpg fedi.jpg (28x)

Mime-Type: image/jpeg, 90 kB

Ring.jpg Ring.jpg (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 109 kB

05.03.13 21:16
Mime 

Re: Bräute 2013

wow angita, schöni ring!
üsi gseh ou chli so us, rotgold mit gschwungnige ränder und eme iprägte wällemuschter
aber si si no am entstoh, cha no keis bildli poste...
und p.s: chume scho lang nümm nache mit läse do

05.03.13 21:57
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Zämä, ha gescht gad Post vo Rhomberg brcho... Hätti no ne 13% Guetschiin zverschänke, gültig für d "Ich will" Kollektion u bis am 13.03.13; dr ender isch dr gschwinder. Bi Interesse PN!

Wünsche euch no ne schöne Obe

06.03.13 07:20
Bow 

Re: Bräute 2013

@ Mime,
mir gohts genau glich. Chum fascht nüm noche mit lese, geschweige denn mit schriebe

06.03.13 07:25
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen elea,

das ist ja toll, das ihr eure Ringe habt und du si zufrieden mit ihnen bist. hehe, ich würde auch ständig drauf schauen, wenn ich meine schon hätte gg*

Guten Morgen Manokasa,
das mit den Manschettenknöpfen ist ja mal süss, besonders wenn es dann noch eine Bedeutung für euch hat.

Guten Morgen Angita,
ich hoffe es geht dir heute besser!

Und allen anderen Mädels natürlich auch einen guten Morgen.

06.03.13 07:41
sonne13 

Re: Bräute 2013

guten morgen zusammen!

jö elea, schön dass du dich so über die ringe freust! ist sicher noch spezieller, weil du nicht damit gerechnet hast dass ihr sie schon jetzt bekommt!
wir haben unsere schon seit november zu hause. mein freund kommt auch ab und zu mit dem schächteli angerannt und meint "guck! in ... tagen dürfen wir sie anziehen"

feiert ihr eigentlich auch "alles"? mein freund und ich feiern dauernd was: als die kärtchen raus gingen, als wir die kleider hatten, als wir die ringe ausgesucht hatten, als wir sie gekriegt hatten, als es nur noch 200 tage ging... usw somit versüssen wir uns die lange wartezeit bis es eeeeeeeeendlich soweit ist

wünsch euch allen einen schönen tag!

06.03.13 07:42
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

manoksasa das met de manschette chnöpf esch wörkli mega herzig!

apple, jo sogar höt am morge hani no rasch müsse s schachteli öffne ond dri gügsle obwohl i zitlech scho mega knapp dra gsi be, aber i ha ned cöne wederstoh!

sonne, mer fende au emmer ergend e grond zom e fläsche wii ufmache

Zuletzt bearbeitet am 06.03.13 07:44

 1 .. 692 .. 1381 1382 1383 1384 1385 .. 2571 .. 3757
Hochzit   Problem   wirklich   vorallem   himbeer   Kollegin   schaffe   natürli   gspannt   eigentli   richtig   irgendwie   schnell   Zeremonie   natürlich   eigentlich   Zuletzt   bearbeitet   einfach   langsam