| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 692 .. 1382 1383 1384 1385 1386 .. 2572 .. 3757
06.03.13 07:53
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zemee...

Eleaaa und wie send ring?? hihi wievel mal hesch sie gester obe agleit?? hihihi
i ha sie am afang au tusig mal agluegt jez sends verstaut.. hihi

Manokasa so cool Superman Manschetteknöpf :)))


Ich be gester flissig gsi und ha mit minere TZ Namenskärtli bastlet... hend jez mal 24 gmacht vo 60 hihi
send ned schlecht usecho ned de mega hit aber me chas aluege..

06.03.13 07:56
elea 

Re: Bräute 2013

valey i hane hondermol före gno ond eifach nome agstarrt ond gluegt wid steinli gletzere (be mer vor cho wie en elstere )
aber au de vo mim frönd hani emmer weder agluegt, well de breiter esch, esch natürli d gravur au grösser ond es gseht soooooo schön us!!!

wow du hesch jo fascht d helfti vode tesch-chärtli!!
zeige! hesch es beld vo dine wod gmacht hesch?

06.03.13 07:57
apple-pie 

Re: Bräute 2013

hehe, die tage zählen wir auch runter gg*.
Ich hab im Monat ein Wochenende an dem ich mit ihm alleine bin, da meine Mama dann auf die Kinder aufpasst. ich versuch das dann immer auf unserem Monatstag zu legen.

Mädels, mein Schatz hat definitiv durch das Brautmonster gelernt.
Gestern hat er ja im Blumenladen angerufen um ein Gesprächstermin auszumachen und da wollte die Floristin gleich schon am Telefon anfangen gewisse Dinge zu planen, jedoch hat mein Schatz sie dann unterbrochen und meinte nur
"ich habe nicht das Zepter in der Hand!"
Die Frau musste natürlich total lachen und entschied dann, auf mich zu warten.

06.03.13 08:06
valey 

Re: Bräute 2013

hehehe elea "wie en elstere" jaa cha mer vorstelle med dene funkelsteinli :))
nacher wersch de emmer träge chönne chasch di freue :)))

ha grad kei fotis do.. mach denn deheime eis und tues dri.. send aber recht schlicht.. aber mues ned too much si fürs zivile hehe


apple mega cool chunsch emmer meh vorwärts
jööö din fründ soo herzig

06.03.13 08:08
apple-pie 

Re: Bräute 2013

danke valey, ja das ist er.
Ich werde mich heute mal übers catering bissl informieren.

06.03.13 08:09
elea 

Re: Bräute 2013

jo ide erste zit weni de döf alegge goni de zo jedem he ond zeig ehm de reng "log emol!" "hesch min reng scho gseh?" "log emol min reng a!" i glaube i werde denn echt müehsam si

hesch d chärtli jez genau glich gmacht wie ofem beld wod gester postet hesch? jo schlechti send jo au schön ond ebe esch jo förs zivile! ond so oder o eschs öpis speziels wenns selber gmacht esch!

06.03.13 08:20
valey 

Re: Bräute 2013

hahahaha ich glaub ich werd au so si elea :))

jaa aso ned ganz
i ha scho dunkelblaus papier gno.. so gfaltet
i de mitti hani s zedeli heretoh med em name.. und das zädeli med emene silbrige stift umrandet und a de egge hani es glitzersteinli heretoh..

:)

06.03.13 08:22
elea 

Re: Bräute 2013

hihi wenn mer beidi eusi renge hend chöne mer de zeme omelaufe ond met de renge protze
tönt ganz toll so wis beschribsch! au metem steinli passt voll weder zo dinere HZ! au dass si blau send esch toll, wel de passets entweder zo dine schueh oder denne zom chleid (je nacchdem för weles di entscheidisch) ;)

06.03.13 08:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

elea:
au dass si blau send esch toll, wel de passets entweder zo dine schueh oder denne zom chleid (je nacchdem för weles di entscheidisch) ;)

Genau das hab ich eben auch gedacht:

06.03.13 08:36
valey 

Re: Bräute 2013

jaa ha eifach öppis blaus welle well die ganz deko bim zivile werd blau/silber

ha mer überleit weni s wisse kleid alegge denn es bluemestrüssli med blau dinne ha hihi
so wissi rose med blaue fädere od so xD hihihi

 1 .. 692 .. 1382 1383 1384 1385 1386 .. 2572 .. 3757
eigentlich   bearbeitet   irgendwie   langsam   Kollegin   eigentli   schnell   Hochzit   schaffe   Zeremonie   himbeer   richtig   natürli   natürlich   Zuletzt   einfach   Problem   vorallem   gspannt   wirklich