| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 694 .. 1386 1387 1388 1389 1390 .. 2574 .. 3757
06.03.13 10:11
valey 

Re: Bräute 2013

Luss mach der kei sorge das gseht schön usss...

ha mini TZ und mini zwei BJ werdet au chlini strüssli us wisse rose ha :))

06.03.13 10:14
himbeer 

ich find wissi strüssli für bridesmaids etc. au mega herzig. gseht ja oft würkli super us mit de farbige chleider. ah weisch me sött no viel nöd mache... wenn alles würdsch berücksichtige wirsch ja wahnsinnig.

06.03.13 10:20
Lus

nicht registriert

@elea
hihi genau, mis mami lieeeeebt wissi lilie.... u eigentlech isch ja das die klasseschi toteblueme!
U im blueme lade bini auso ou scho druf agsproche worde... so ala das geit ja gar nid!? Werum nid? Wes ihri lieblingsblueme si? Tsss.... i schänke ou mängisch kollege etc. rose usem eigete garte... das heisst no lang nid dasise liebe nume wüus die blume der liebe isch

06.03.13 10:28
elea 

jo wiisi lilie liebi au! chome all johr vo mim mami e reeeese struss wissi lilie obe geburi öber ond si het au scho gseit si sig gfrogt worde ob öper gstorbe sig
jo genau met de rose esches s genau gliche! nome weld ehm e rose schenksch besch jo ned grad ine verliebt!
fene das eh doof met dene bedütige vode bleuem. jede blueme bedütet i jedere situation för jedi person öpis anders! ponkt!

06.03.13 10:30
Canoa 

Esch jo scho schön ond guet wenni jedi Blume e "Bedütig" hed aber mer muess jo au ned emmer alles uft Goudwog lege, wenns eim gfaut de gfauts eim ond fertig! =)

Egau öb es wisses Chleid am zivile öb Wissi Rose fört TZ...es esch euses HZ ond mer müend doch alles so mache wies eus gfaut ned?!? Eifach eus säuber treu blibe, de chonds guet...

06.03.13 10:30
himbeer 

rose sind ja s beste biispiel eigentlich. zeiche für liebi, klassischi hochzitsblueme und glich gits ja praktisch kei beerdigung ohni es paar rösli.

06.03.13 10:39
sonne13 

huch, wissi lilie und toteblueme?!? hilfe, das weiss ich doch alles ned! mich irritiered sowieso so sache wie "das macht me nid", "das darf me nid"... wer seid das?!? wer isch "me"? also ich ned

no e'frog an alli wo au "nur" zivil hüroted: hed euri tz au es strüssli?

be vielne vo eu lies ich wie toll ihr eues konzept chönd durezieh, sogar euri tz sind passend kleidet! ich weiss vo miner tz, dass sie es tolls chleid hed, hani nämmli mit ihre zäme usgsuecht für e'anderi hochziit. das passt zwor ned wirkli in euses farbkonzept, aber ich würd nie vo ihre verlange es neus chleid z'chaufe, vor allem will ich weiss dass sie muess uf ihres gäld achte. finded ihr das schlimm wenn das denn halt nid so ganz passt?

06.03.13 10:40
Lus

nicht registriert

Ha grad e Absag becho vom Musiker womer hätte wöue...
er isch abem August fürne Monet im Usland....
Schade...

06.03.13 10:44
elea 

sonne nei fendi ned schlemm wenn dini TZ vode farb her ned "dripasst"¨wer bi mnere au ned so si!!!
si döf alege was si wet (ossert wiis ) i miech ere do nie farb vorschrefte!!! muss sege mer hend do au ned ergend es grossartigs farbkonzept oder es motto oder so...
aber ebe nei fendi gar ned schlemm!!!

ou nei lus, sone kack
musch jez weder neu avo sueche oder hesch no öper of reserve wo euch au gfalle het?

06.03.13 10:45
Lus

nicht registriert

@sonne13
I hürte ou nume zivil und mini TZ het ou e Struss... u d Tochter vom TZ het ou eine, dr glich wie d TZ, eifach chliner

1 .. 694 .. 1386 1387 1388 1389 1390 .. 2574 .. 3757
schaffe   wirklich   himbeer   Problem   richtig   Hochzit   natürlich   Zuletzt   langsam   Zeremonie   Kollegin   einfach   eigentli   schnell   eigentlich   natürli   vorallem   bearbeitet   gspannt   irgendwie