| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 696 .. 1389 1390 1391 1392 1393 .. 2575 .. 3757
06.03.13 11:46
valey 

Re: Bräute 2013

jööööööööööö cora soo herziiiig :D

s zweite gfallt mer persönlich am beste

06.03.13 11:55
apple-pie 

Re: Bräute 2013

danke cora.
die Anstecker gefallen mir alle gut, die zweiten am besten.

habe mich eben nach torten umgeschaut. hab auch eine gefunden, die nur etwas verändert werden müsste. Also hab ich da mal ne e-mail geschrieben. Bin gespannt auf die Antwort.

06.03.13 11:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

das ewige warten auf die antworten und anfragen macht mich auch wahnsinnig... auch wenn die sich bisher alle recht zügig gemeldet haben, ich hätte alle infos am liebsten sofort :-)

06.03.13 12:05
apple-pie 

Re: Bräute 2013

hehe, ja geht mir auch so. hab auch schon die ganze zeit mein e-mail fach offen .. so kann ich nichts verpassen!

06.03.13 12:28
Mime 

Re: Bräute 2013

Bow:
@ Mime,
mir gohts genau glich. Chum fascht nüm noche mit lese, geschweige denn mit schriebe

jäjo... has jo scho baud "überstange" die ganzi sach...

hett öpper e tipp für 2 chlini und 1 grossi troucherze?

06.03.13 12:37
Mime 

Re: Bräute 2013

Lus:
I wett am liebschte e Struss us wiirote rose... i liebe haut rose
u für d Trouzügin wetti gärn e struss us wisse rose.
de hani aber scho müesse ghöre 1. rosestrüss si sooo längwilig.. und 2. wissi rose für d trouzügin geit gar nid, die si nume für d brut.... hmmm was meinet dir?
oder weli farbe würdet dir näh? i ha es eierschale farbigs chleid u d trouzügin es dunkublaus... so dases schön zäme passt?

sone quatsch... ha ou rose... die orangige mitem rote rand aus houptrose, und lachsfarbeni und gälblech-wisi. mini tz hett de eine mit de gälblech-wiise und wiisi, si hett de es dunkugraus chleid anne.
mini mueter hett e struss mit bellis und mini schwimu eine mit margrite (si hei ou so gärn blueme, drum bechöme si ou e struss...)

06.03.13 12:40
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ha grad vo mim gg bscheid becho, d probeexemplar vode iladige si ir post gsi hüt
er het mer fange es paar föteli gschickt per sms u scho so findise supi
Juhuuu ab nach hause....

06.03.13 12:43
Mime 

Re: Bräute 2013

sonne13:
huch, wissi lilie und toteblueme?!? hilfe, das weiss ich doch alles ned! mich irritiered sowieso so sache wie "das macht me nid", "das darf me nid"... wer seid das?!? wer isch "me"? also ich ned

no e'frog an alli wo au "nur" zivil hüroted: hed euri tz au es strüssli?

be vielne vo eu lies ich wie toll ihr eues konzept chönd durezieh, sogar euri tz sind passend kleidet! ich weiss vo miner tz, dass sie es tolls chleid hed, hani nämmli mit ihre zäme usgsuecht für e'anderi hochziit. das passt zwor ned wirkli in euses farbkonzept, aber ich würd nie vo ihre verlange es neus chleid z'chaufe, vor allem will ich weiss dass sie muess uf ihres gäld achte. finded ihr das schlimm wenn das denn halt nid so ganz passt?

überhoupt nid schlimm... mini tz söu es chleid ha, wo ihre passt und steit und si sech wohlfüelt... si macht scho so wahnsinnig vüu für mi, de schribi ihre sicher nid vor, was si azlege hett
und es farbekonzept heimer nid würklech. d std-chärtli und d iladige si zwar beidi orange-violett gsi, aber das isch e schwierigi kombination zum dürezie (si d farbe vo üsere pfadiabteilig)

06.03.13 12:54
CoRa 

Re: Bräute 2013

@mime: lueg mol do wägere traucherze
http://de.dawanda.com/search?as=0&q=traukerzen

@Kleidung TZ: eg wör miner au ned vorschribe wasi dörf alegge und was ned. meine die wo in wiss hürote- do passt doch alles derzue oder ned? me chönnt höchstens der TZ druf ufmerksam mache s'hemd/ krawatte oder fliege ir gliche farb a z'lege wie d'TZ het?

06.03.13 12:56
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke für eui antworte!

ich find s'chleid vo minere tz wirkli mega schön und es stoht ihre super! vor allem heds apple-pie richtig gschribe: was mach ich mir überhaupt gedanke, für mich passts jo, mich sälber störts jo gar ned! mängmol frogi mi ab mir...

hey mime, mir hend näbe crème au orange und violett als "farbklecks" in euser deko

 1 .. 696 .. 1389 1390 1391 1392 1393 .. 2575 .. 3757
bearbeitet   himbeer   Problem   gspannt   Kollegin   vorallem   natürlich   einfach   eigentlich   langsam   eigentli   Zeremonie   richtig   schaffe   irgendwie   Zuletzt   schnell   Hochzit   natürli   wirklich