| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 699 .. 1396 1397 1398 1399 1400 .. 2579 .. 3757
06.03.13 16:36
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Mädels,

myweddincake hat mir eben zurück geschrieben, und sie würden mir meine Wunschtorte (die mit dem Turm) zum Wunschpreis machen. Ist dann halt nur halb so gross wie das original, aber ich brauch ja eh nur für 30 Gäste.

wow, toluwu..die Torte ist ja mal sooo süüüss.

so ein Kurs würde ich auch gern mal machen. wünsch dir viel spass dabei himbeer.

06.03.13 16:38
elea 

aso mer eschs bruutal wechtig wie si schmöckt! i liebe torte öber alles ond wenni de sone total öbersüesste pflotsch chueche ha de löschts mer denn ab

wow die tauf-torte esch jo de hammer!!!!!!! mega cool!!!!

hamer au scho öberleit bi bedne mol paar cupcakes zbstelle met verschnednige sorte de chani direkt vergliche :)

06.03.13 16:46
apple-pie 

Die Idee mit den Cupcakes bestelle zum koste find ich auch gut.

06.03.13 16:49
himbeer 

wow apple pie, das klingt ja toll! die torte ist echt super und passt vorallem sicher total gut zu euch.

06.03.13 16:52
apple-pie 

danke dir Himbeer..mein Schatz wird sich bestimmt auch freuen.
einzig Problem ist nun die Liefferung, denn wie es scheint müssten wir sie abholen, denn sonst kostet es rund 250 Fr mehr.

06.03.13 16:53
himbeer 

uh krass! wir haben myweddingcake am anfang auch angefragt, aber nach zürich kostet die lieferung auch 80.- und das war mir dann auch zu umständlich.

06.03.13 17:36
Nemo 

Hallo ladies!!
ich meld mi au nomal schnell!
thema turte: mir händ sie bi http://www.sweet-treat.ch/index.cfm?dolp...n_englische_Art
bstellt. sind au gsie go probiere, mmmmmmmhhhhh isch mega fein gsie!! nämed maracuja crème.

so, jetzt wünschi eu en schöne abig mädels,
grüessli, nemo

06.03.13 18:27
elea 

nemo demfall chasch du sweet treat empfehle? wie vell hender pro person zahlt ond förd lieferig?

07.03.13 07:56
sabrinella 

Guete morge Fraue Ich meld mi au weder mol zrugg:-))
also wer schöni chörbli brucht für ufs wc oder so am HZ de muess unbedingt id ikea sie hend super sache momentan han ganz veel sache vo de ike chöne kaufe:-))
han so froid:-)))

han no e frog het öber vo oich en vorlag für freudeträndli wie grössi vom blatt oder so sie muess?
jo schüsch hemer dring gholt smenu usgwählt und reserviert und torte hemer jetzt au, es lauft richtig guet und es sind nur no 114 Täg!!freu mich soo fescht!!!
a jo wenn öber flip flop suecht es geht ganz luschtigi und günschtigi im dobihair han mini det gholt und han für mini 24 Stk nur 54 CHF zahlt:-))giht leider ke wiisi aber mit tiermöschterli und farbigi:-))
det dueni de no en schleife drum und schriebe de bim körbi wos dri chöme tanzschuhe druf:-)))
hmm jo und schüsch halt de krimskrams beni am mache!!!
hm wel wenn de gmacht isch muess ich denen nüme a de denke:-))))

07.03.13 08:19
Lus

nicht registriert

Guete Morge zäme, heiter guet gschlafe?
I ha geschter ir Post die zwöi Probeexemplar vode iladige gha.... ha für dä gspass zwar 35.-- zahlt, aber es het sech glohnt! Ir einge hets nämlech no e Tippfähler gha woni vorhär eifach überseh ha.... Huch... Itze hanise grad bsteut u so sisi morn oder am mäntig ir post... u de wärdesi grad verschickt wüu üsi amäudefrischt bis ändi märz louft...
juhuuu wider öppis chönne abhäggle

1 .. 699 .. 1396 1397 1398 1399 1400 .. 2579 .. 3757
richtig   einfach   gspannt   himbeer   Kollegin   schnell   vorallem   langsam   Hochzit   eigentlich   bearbeitet   Zeremonie   wirklich   natürli   irgendwie   schaffe   natürlich   Zuletzt   Problem   eigentli